Skip to main content
Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld? ook hier hetzelfde probleem


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

154 reacties

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 10 april 2020

Beste,

ook bij mij zelfde probleem, account niet gekoppeld op de app. Wanneer ik inlog via de PC krijg ik de melding ‘bad request’.

Kunnen jullie dit fixen?

Thanks


Martin
  • 33981 reacties
  • 10 april 2020

Zal pas voor dinsdag zijn aangezien er niemand langskomt die van proximus zelf is, hier op het forum tijdens het weekend en ook niet tijdens feestdagen.

Wel kun je de helpdesk bereiken  0800 22 800 maar dat is niet zeker dat ze je hiermee kunnen verder helpen, aangezien het meer bedoelt is voor technische problemen maar je kunt altijd proberen indien je dit wenst


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 14 april 2020

Beste,

Ook ik heb hetzelfde probleem. Zowel de proximus Pickx App als Pickx op laptop werkt niet. Dit al sinds mijn aansluiting bij proximus zo’n 2 maanden geleden. Meermaals naar de klantendienst gebeld, maar daar nooit een sluitend antwoord gekregen. 

Bedankt om dit te bekijken.

 

Mvg

Wannes


Bij mij werkt Proximus Pickx ook niet, op geen enkel Proximus account van ons hele gezin. Als je probeert te inloggen komt er elke keer een andere foutmelding, de enz keer zou het niet het beheerdersaccount zijn ( wat het wel is) en de andere keer is dit account dan weer niet gekoppeld aan een pickx account terwijl dit op de myproximus app wel vermeld wordt.


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 14 april 2020

@WannesC kan je dit nu even testen?


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 14 april 2020

@Larissa Van Tilt kan je dit nu ook even testen? (Je login is geen emailadres, maar een voornaam.familienaam).

​​


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 14 april 2020
Charlotte.D schreef:

@WannesC kan je dit nu even testen?

Nu werkt het, bedankt!


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 14 april 2020

@Charlotte.D kan je dit voor mijn account ook even nakijken?

Beste,

ook bij mij zelfde probleem, account niet gekoppeld op de app. Wanneer ik inlog via de PC krijg ik de melding ‘bad request’.

Alvast bedankt!

 


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 15 april 2020

@Jka219 Bij deze is het bij je aangepast en kan je nu inloggen op de app.


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 17 april 2020

Beste,

Ook hier hetzelfde probleem.

Kijken jullie dit ook eens na aub.

Dank.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2219 reacties
  • 17 april 2020

@Renzo123 

 

Hallo, we hebben je account opnieuw gekoppeld, kan je de pickx app eens uittesten?

 

Geert


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 17 april 2020
GeertC schreef:

@Renzo123

 

Hallo, we hebben je account opnieuw gekoppeld, kan je de pickx app eens uittesten?

 

Geert

Nu werkt het wel,bedankt en groetjes.


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 17 april 2020

Beste,

 

Wij hebben hetzelfde probleem met dezelfde melding


ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 17 april 2020

@Enricofrans ik heb je Pickx app account nu gekoppeld. Kan je eens testen.


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 17 april 2020

@ThierryW  bedankt. Het werkt.


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 18 april 2020

Zelfde probleem. 

Graag onze koppeling ook in orde brengen.


Martin
  • 33981 reacties
  • 18 april 2020

TUI: maandag komt iemand van Proximus langs om te koppelen.


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 18 april 2020

Krijg melding “ Deze login is niet gekoppeld aan proximus Pickx account” 


Martin
  • 33981 reacties
  • 18 april 2020

TUI: maandag komt pas iemand die van proximus zelf is hier langs op het forum om dit in orde te brengen.


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 18 april 2020

Ok bedankt voor de info


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 19 april 2020

Login zou niet kloppen zeggen ze naar het staat nochtans in men abonnement 


Martin
  • 33981 reacties
  • 19 april 2020

morgen kunnen ze dit oplossen voor u


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 20 april 2020

Edit: @dhooy, @Yves De Vos en @Melghe  Bij deze is de koppeling voor jullie ook in orde.


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 24 april 2020

Hallo, hier hetzelfde probleem. Installateur van Proximus is deze week langs geweest, maar bij inloggen op de Pickx app krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is.


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 25 april 2020

Ik heb hetzelfde probleem.

Ik krijg steeds deze foutmelding.