Skip to main content
Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld? ook hier hetzelfde probleem


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

154 reacties

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 17 maart 2020

Dit lukt hier ook niet.

Hoe kunnen we dit koppelen?


Martin
  • 33975 reacties
  • 17 maart 2020

als een proximus forum medewerker de draad hier opneemt kunnen ze hierbij verder helpen.


ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 18 maart 2020

@Lacoquille@HS166A  Jullie Pickx app account is nu gekoppeld.

@steven.marteaux Ik heb je Pickx app account eens opnieuw geconfigureerd.

Kunnen jullie nog eens testen.


hartelijk dank, het werkt nu!


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 18 maart 2020

Super thx


  • 2 reacties
  • 22 maart 2020

Tv kijken op computer (windows 10) werk niet. Ik kan inloggen met mijn account op de proximus.be/pickx website maar het driehoekje verschijnt niet op de respectievelijke zenders. Wanneer ik op een programma klik gaat er een venster open met info over het programma.

Krijg ook volgende melding

Proximus Pickx-klant

De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de Proximus Pickx website te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus Pickx-app geactiveerd is in het gedeelte "Mijn producten" op [MyProximus](https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/home)

 

Ik vermoed dat mijn account niet gekoppeld is

 

mvg

 


Martin
  • 33975 reacties
  • 22 maart 2020

al geprobeerd met ander browser of door cookies  en cache te wissen 

PS: Medewerkers van proximus zelf, komen hier pas morgen terug langs op het forum.


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 22 maart 2020

Account is hier ook niet gekoppeld. Kan niet inloggen.


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 22 maart 2020

Hallo,

 

Als ik wil inloggen in mijn pickx account zegt deze dat myproximus inlog gegevens niet gekoppeld zijn aan een pickx account.

Kunnen jullie mij hier mee helpen?

Alvast bedankt


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 23 maart 2020

 

Hallo,

 

Ik krijg bij het aanmelden “Deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account”. De app en product ‘TV’ staan nochtans bij mijn producten en ik log in als gebruiker. 

Kan u dit aanpassen. 


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 23 maart 2020

Edit + @FrenkS  , @werhell  en @Sjvauden  is in orde nu

@geertvrslgrs  nog in onderzoek, ik laat zo snel mogelijk iets weten


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 24 maart 2020

Ik krijg ook de melding:

 

“Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account”

 

Kan iemand mij helpen aub?


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 24 maart 2020

Dag Joke

 

Ik zie geen vaste producten gekoppeld aan je account. Vandaar dat de Pickx app ook niet werkt. Kan je mij via een privé bericht je klantennummer even doorgeven?


  • 2 reacties
  • 24 maart 2020

Goede morgen

 

Heb probleem is opgelost. Bedankt.

 


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 25 maart 2020

Zelfde probleem hier, zegt dat hij niet gekoppeld is.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2219 reacties
  • 25 maart 2020

@jarcoverbeke 

Ik heb je account gekoppeld, kan je de app eens uittesten?

 

Geert


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 25 maart 2020
GeertC schreef:

@jarcoverbeke

Ik heb je account gekoppeld, kan je de app eens uittesten?

 

Geert

Bedankt de app werkt nu.


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 25 maart 2020

De pickx app werkt niet. Ik krijg steeds de melding dat mijn gegevens nie gekoppeld zijn aan het account.. 


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 25 maart 2020

Ik ben nog altijd aan het wachten op een oplossing. Account is nog altijd niet gekoppeld.


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 26 maart 2020

Edit : @Lauravl  Ook voor jou aangepast en in orde

@geertvrslgrs Het is nu ook voor jou in orde.


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 26 maart 2020
SamuelD schreef:

@geertvrslgrs Het is nu ook voor jou in orde.

Het is in orde! Thnx!

 


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 6 april 2020

Hallo,

Ook hier krijgen we steeds een foutmelding i.v.m. de Pickx account die niet gekoppeld lijkt. Wij kunnen deze zo te zien zelf niet koppelen. Is het mogelijk om dit in orde te maken? 

Alvast bedankt!

mvg


ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 6 april 2020

@Karine001 Je account is nu gekoppeld. Kan je nog eens testen :wink:


Ook bij mij krijg ik de melding dat de pickx account niet is gekoppeld

 

Bedankt om na te kijken


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 7 april 2020

@BananaLoco  voor jou ook de aanpassing gedaan, zou nu moeten lukken om in te loggen.