Ik kan hier onmogelijk de Pickx app starten mijn login is niet gekoppeld.
Dit lukt hier ook niet.
Hoe kunnen we dit koppelen?
als een proximus forum medewerker de draad hier opneemt kunnen ze hierbij verder helpen.
Kunnen jullie nog eens testen.
hartelijk dank, het werkt nu!
Super thx
Tv kijken op computer (windows 10) werk niet. Ik kan inloggen met mijn account op de proximus.be/pickx website maar het driehoekje verschijnt niet op de respectievelijke zenders. Wanneer ik op een programma klik gaat er een venster open met info over het programma.
Krijg ook volgende melding
Proximus Pickx-klant
De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de Proximus Pickx website te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus Pickx-app geactiveerd is in het gedeelte "Mijn producten" op [MyProximus](https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/home)
Ik vermoed dat mijn account niet gekoppeld is
mvg
al geprobeerd met ander browser of door cookies en cache te wissen
PS: Medewerkers van proximus zelf, komen hier pas morgen terug langs op het forum.
Account is hier ook niet gekoppeld. Kan niet inloggen.
Hallo,
Als ik wil inloggen in mijn pickx account zegt deze dat myproximus inlog gegevens niet gekoppeld zijn aan een pickx account.
Kunnen jullie mij hier mee helpen?
Alvast bedankt
Hallo,
Ik krijg bij het aanmelden “Deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account”. De app en product ‘TV’ staan nochtans bij mijn producten en ik log in als gebruiker.
Kan u dit aanpassen.
Edit +
Ik krijg ook de melding:
“Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account”
Kan iemand mij helpen aub?
Dag Joke
Ik zie geen vaste producten gekoppeld aan je account. Vandaar dat de Pickx app ook niet werkt. Kan je mij via een privé bericht je klantennummer even doorgeven?
Goede morgen
Heb probleem is opgelost. Bedankt.
Zelfde probleem hier, zegt dat hij niet gekoppeld is.
Ik heb je account gekoppeld, kan je de app eens uittesten?
Geert
Ik heb je account gekoppeld, kan je de app eens uittesten?
Geert
Bedankt de app werkt nu.
De pickx app werkt niet. Ik krijg steeds de melding dat mijn gegevens nie gekoppeld zijn aan het account..
Ik ben nog altijd aan het wachten op een oplossing. Account is nog altijd niet gekoppeld.
Edit :
Het is in orde! Thnx!
Hallo,
Ook hier krijgen we steeds een foutmelding i.v.m. de Pickx account die niet gekoppeld lijkt. Wij kunnen deze zo te zien zelf niet koppelen. Is het mogelijk om dit in orde te maken?
Alvast bedankt!
mvg
Ook bij mij krijg ik de melding dat de pickx account niet is gekoppeld
Bedankt om na te kijken
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.