kregen vorige week een nieuwe decoder V7(Android) toegestuurd- hebben nu veelvuldig problemen dat beeld en geluid niet gelijk lopen( wa s met andere decoder nooit) iets aan te verhelpen???
Hallo
Sinds enkele maanden zijn wij bij Proximus.
En sinds het begin loopt het beeld niet synchroon met het geluid.
Is hier iets aan te doen?
Alvast bedankt!
Er is een update gepland voor de Android Decoder / V7 Decoder in April 2023
MW 5.5.5.2 - TV app version 5.120.3
Deze versie bevat voornamelijk enkele verbeteringen op het gebied van stabiliteit en prestaties. Het betekent niet dat het probleem zich nooit meer zal voordoen, maar het zou veel minder moeten voorkomen.
Volgende zaken werden opgelost :
- Geen reactie op afstandsbediening
- Lange zaptijd (>1 sec)
- Onverwacht herstarten terwijl je de TV-box gebruikt.
- Onverwacht herstarten van de Pickx TV app
- Onverwacht opstarten van de TV-box
- Zwart scherm bij Live TV
- Lay- out van Studio 100 swimlane is aangepast
- Android serienummer wordt nu juist weergegeven bij Instellingen - Instellingen toestel - Apparaatvoorkeuren - Over - Status - Serienummer
De update zal (als alles goed loopt) gebeuren door Google tussen 4 en 12 april.

Er is een update gepland voor de Android Decoder / V7 Decoder in April 2023
MW 5.5.5.2 - TV app version 5.120.3
Deze versie bevat voornamelijk enkele verbeteringen op het gebied van stabiliteit en prestaties. Het betekent niet dat het probleem zich nooit meer zal voordoen, maar het zou veel minder moeten voorkomen.
Volgende zaken werden opgelost :
- Geen reactie op afstandsbediening
- Lange zaptijd (>1 sec)
- Onverwacht herstarten terwijl je de TV-box gebruikt.
- Onverwacht herstarten van de Pickx TV app
- Onverwacht opstarten van de TV-box
- Zwart scherm bij Live TV
- Lay- out van Studio 100 swimlane is aangepast
- Android serienummer wordt nu juist weergegeven bij Instellingen - Instellingen toestel - Apparaatvoorkeuren - Over - Status - Serienummer
De update zal (als alles goed loopt) gebeuren door Google tussen 4 en 12 april.
Link naar reactie (proximus.be)
Hoi
Bedankt voor de informatie.
Dwz dat ik tot dan niets kan ondernemen?
Mvg
Jimmy
En je nog moet afwachten of de problemen/foutmeldingen minder zullen voorvallen zoals aangegeven is!
Maar laat ons hopen van wel hé
Klopt,
Heb net nog eens de Decoder herstart via de Instellingen tab. Alles loopt weer synchroon. Dit gaat zo'n 10 minuten goed. Daarna weer bij af.
We zullen zien wat de update brengt.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.