Vraag

Foutmelding p135

  • 17 November 2020
  • 60 reacties
  • 20423 Bekeken

Bij het bekijken van een opname of via replay krijgen we foutmelding p135 (Android decoder) 


60 reacties

Android decoder v7 ,grootste rommel sinds ik bij belgacom,nu proximus ben

ook ik krijg elke dag bij het kijken van een opgenome film foutmelding p135

sind 2 jaar of langer dat ik de decoder heb, altijd problemen.De decoders ervoor waren veel beter en bijna nooit foutmeldingen.Proximus, STOP  met liegen tegen uw klanten

Reputatie 7
Badge +4

@AnastaciaNewkirk Kan je je profiel verder aanvullen zodat we dit voor je kunnen nakijken ? 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

@AnastaciaNewkirk De V5-Compact HD decoder is een simpeler decoder in die zin dat hij  niet met Android app’s werkt, zoals de v7 UHD Android decoder. 

 

FYI:Of in afwachting van beterschap of nieuwe V8 eventueel de v7 tijdelijk omruilen met een V5compact !

Is deze V5 dan hetzelfde in gebruik? Een jaar later en ik zit hier gelijk met dezelfde problemen als jullie…

ik kan niet anders dan de V7 draadloos te verbinden omdat er geen kabel getrokken kan worden waar Proximus binnen komt. Heb het wel al gehad met heel die zever ondertussen. Altijd is het zo erg als je net niet zo mobiel meer bent..

Reputatie 7
Badge +4

@Koeketine Klopt het dat je decoder draadloos verbonden is met je B-box-modem? Welke lichtjes branden er dan op je booster ? Wordt ”link quality” soms oranje of rood ? Dan wijst dit op een slechte kwaliteit van je draadloos signaal. Heb je de mogelijkheid om je decoder via een kabel te verbinden met de B-box om te testen ?

Hier vind je ook tips om  je wifi te verbeteren

Wij zijn sedert gisteren overgestapt naar Belgacom en het beeld blijft constant hangen , foutmeldingen 131, 135 , 130 ...we komen er zot van !!!  Al alles geprobeerd maar niks helpt 😬😬😬😬. Zijn overgestapt omdat de glasvezelkabel hier nu ligt en er een mooie actie loopt voor nieuwe klanten maar hebben er al dik spijt van , bij vorige provider nooit problemen gehad . Ik hoop dat het opgelost geraakt want plezant is anders .

Ter info: in afwachting dat een Proximus forummedewerker hier morgen reageert, is dit wat hier nog gepost geweest is i.v.m. P135 :

voor de P135 is er een work around als volgt: 
de decoder herstarten met de schakelaar achteraan of de opname of uitzending stop zetten, van zender veranderen en terug de opname of uitzendingen starten

Beste,

ik ben nog niet zo lang klant bij Proximus ongeveer een 3 maanden en moet nu zeggen dat ik echt beetje lastig loop. Er is al van alles fout gegaan vanaf de start. En nu is het de decorder dat al een tijdje de foutmelding P135 geeft maar vandaag is het zo erg dat we niks van Netflix of replay of opnamen kan bekeken worden. Ik had hier graag een oplossing voor of een tegemoetkoming voor de Replay alleszins als het probleem blijvend is. 

Reputatie 7
Badge +3

@Tonja 

Is dit inmiddels opgelost?

 

Groeten

Geert

kleur hangt ook af van de snelheid van de ethernetkaart die er aan hangt van je toestel bv als die 1Gbps is of niet , rood duidt op slechte werking.

@HadewychT deze is aangesloten met kabel. Sinds kort krijg ik ook de melding dat mijn Ethernet niet is aangesloten, maar alles werkt wel op die moment. Andere keren heb ik niks van tv, of loopt alles vast. Wat mij wel opvalt is dat mijn Coax-connectie oranje pinkt, terwijl dat dat volgens mij groen moet zijn? Ik gebruik er 2 (tv en ps4), beiden kleuren oranje. 

Reputatie 7
Badge +4

@Thomas_91 Je zou deze meldingen toch niet zo vaak mogen krijgen. Heb je dit nog steeds ? Op welke manier is je decoder aangesloten op je B-box ? Als het draadloos is, kan je dan eens testen of je dit ook voorhebt als je de decoder aansluit via kabel ? 

zie → V7 Stand van zaken | Proximus Forum

daar vind je ook wat uitleg over de Pxxx fouten.

Ik heb bijna dagelijks deze en meerdere foutmelding zoals; geen internet, deze opname kan niet worden afgespeeld enzo verder. Ik zit al op PXM-SW-3.80.0 Middleware-versie, en dit probleem komt dus nog steeds voor! Wat zijn de stand van zaken hierover? 

ik denk dat het niet alleen deze van Proximus zijn die daar mee bezig zijn !

mss daarmee dat ze al van een ander v8decoder spreken waar hopelijk de aanbieders deze praktijken beter onder de knie hebben!

Reputatie 2
Badge

dikke schande voor een betalende dienst..   klantvriendelijkheid noemen ze dat..

herstart dit herstart dat .. is dat een windows systeem ctl-alt-del …

in India hebben ze programmeurs in overvloed of wordt de software soms daar ontwikkeld ?

ontslagen die programmeurs.. op staande voet..

Guy

Dat zijn inderdaad allemaal gekende problemen voor Proximus en waar zij continu mee bezig zijn om die op te lossen en naar mijn bescheiden mening zou Proximus zelf een gat in de lucht springen moesten ze die Problemen  eindelijk kunnen allemaal onder de knie krijgen en oplossen.
Ik heb zelf de V5compact behouden en ga pas terug omruilen als de meeste fouten bij de V7 verdwenen zijn.

Ik wil gewoon tv zien. 😒

Worden jullie dat zelf niet beu dat dat niet werkt en altijd dezelfde klachten krijgen. 

Dit is wss nog maar topje van berg, want zo oa mijn moeder 86 kan op geen forums reageren en heeft miserie.

mss heb je het volgende al gelezen van de prox forummedewerkers, namelijk: 
momenteel is er voor de P135 enkel een work around en die gaat zo: 
de decoder herstarten met de schakelaar achteraan of de opname of uitzending stop zetten, van zender veranderen en terug de opname of uitzendingen starten

Heel plezant bij proximus. 

Opname zien en gesproken tekst komt 2 sec later dan ondertiteling en de lippen. 

Wachten op v5, hopelijk dan gedaan de miserie.

FYI: voor de opvolging en stand van zaken, kun je volgen hier → v7-stand-van-zaken

Wa voor nen boecht is da!!

meer dan een maand duurt da om over te stappen en dan al meermaals zo’n foutmelding.

Logde s’avonds in u bed en wilde nog iets zien da ge opgenomen hebt… en dan moet ge zogezegd dië stekker gaan uittrekken… ik weet waarom da ze er bij nieuwe klanten dikwijls een tv of tablet bijgeven… dan moeten ze wel 2 jaar blijven! Dikke afrip als ik het eerder had geweten, nooit weggegaan bij mijn andere provider!

hier net hetzelfde probleem , V7 decoder , al 2 dagen dat de connectie om de 30min uitval , plezant hoor en wat doet Proximus eraan NIETS en een bende onbekwamen online techniekers

 

deze link werkt die ook niet → Forumprofiel | Proximus Forum  

beter geen privégegevens op een openbaar forum zetten die iedereen kan lezen (mogelijks misbruiken)

Beste

Als ik klik op forumprofiel krijg ik foutmelding.

Mijn telefoon  032970630.

Betreffende de foutmelding p 135 tv. Dit krijg ik zonder enige aanleiding en dient decorder terug opgestart.  

Ik heb ct gehad met klantendienst. Ze gaan een v5 compact opsturen en hopelijk is miserie gedaan.

Oa. Bij stopzetten afspelen opname , gaat het wel naar menu , maar blijft opname afspelen op achtergrond. Je moet dan verschillende handelingen doen om terug naar normaal scherm te gaan. 

Met regelmaat valt het beeld weg voor 2 a 3 sec en krijg ik zwart scherm. Dit is al langer zo, voor de V7. Hadden gehoopt dat dit met V7 zou opgelost zijn niet dus.

De werking algemeen v7 is niet overzichtelijk,  onhandig en omslachtig. Gewoon slecht.

Reputatie 7
Badge +4

@FrankL Welke problemen ondervind je exact ? Kan je ook je profiel verder aanvullen met je klantennummer en telefoonnummer zodat ik alles voor je kan nakijken. 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Reageer