Vraag

Foutmelding p135

  • 17 November 2020
  • 60 reacties
  • 20343 Bekeken

Bij het bekijken van een opname of via replay krijgen we foutmelding p135 (Android decoder) 


60 reacties

kleur hangt ook af van de snelheid van de ethernetkaart die er aan hangt van je toestel bv als die 1Gbps is of niet , rood duidt op slechte werking.

Reputatie 7
Badge +3

@Tonja 

Is dit inmiddels opgelost?

 

Groeten

Geert

Beste,

ik ben nog niet zo lang klant bij Proximus ongeveer een 3 maanden en moet nu zeggen dat ik echt beetje lastig loop. Er is al van alles fout gegaan vanaf de start. En nu is het de decorder dat al een tijdje de foutmelding P135 geeft maar vandaag is het zo erg dat we niks van Netflix of replay of opnamen kan bekeken worden. Ik had hier graag een oplossing voor of een tegemoetkoming voor de Replay alleszins als het probleem blijvend is. 

Ter info: in afwachting dat een Proximus forummedewerker hier morgen reageert, is dit wat hier nog gepost geweest is i.v.m. P135 :

voor de P135 is er een work around als volgt: 
de decoder herstarten met de schakelaar achteraan of de opname of uitzending stop zetten, van zender veranderen en terug de opname of uitzendingen starten

Wij zijn sedert gisteren overgestapt naar Belgacom en het beeld blijft constant hangen , foutmeldingen 131, 135 , 130 ...we komen er zot van !!!  Al alles geprobeerd maar niks helpt 😬😬😬😬. Zijn overgestapt omdat de glasvezelkabel hier nu ligt en er een mooie actie loopt voor nieuwe klanten maar hebben er al dik spijt van , bij vorige provider nooit problemen gehad . Ik hoop dat het opgelost geraakt want plezant is anders .

Reputatie 7
Badge +4

@Koeketine Klopt het dat je decoder draadloos verbonden is met je B-box-modem? Welke lichtjes branden er dan op je booster ? Wordt ”link quality” soms oranje of rood ? Dan wijst dit op een slechte kwaliteit van je draadloos signaal. Heb je de mogelijkheid om je decoder via een kabel te verbinden met de B-box om te testen ?

Hier vind je ook tips om  je wifi te verbeteren

FYI:Of in afwachting van beterschap of nieuwe V8 eventueel de v7 tijdelijk omruilen met een V5compact !

Is deze V5 dan hetzelfde in gebruik? Een jaar later en ik zit hier gelijk met dezelfde problemen als jullie…

ik kan niet anders dan de V7 draadloos te verbinden omdat er geen kabel getrokken kan worden waar Proximus binnen komt. Heb het wel al gehad met heel die zever ondertussen. Altijd is het zo erg als je net niet zo mobiel meer bent..

@AnastaciaNewkirk De V5-Compact HD decoder is een simpeler decoder in die zin dat hij  niet met Android app’s werkt, zoals de v7 UHD Android decoder. 

 

Reputatie 7
Badge +4

@AnastaciaNewkirk Kan je je profiel verder aanvullen zodat we dit voor je kunnen nakijken ? 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Android decoder v7 ,grootste rommel sinds ik bij belgacom,nu proximus ben

ook ik krijg elke dag bij het kijken van een opgenome film foutmelding p135

sind 2 jaar of langer dat ik de decoder heb, altijd problemen.De decoders ervoor waren veel beter en bijna nooit foutmeldingen.Proximus, STOP  met liegen tegen uw klanten

Reageer