Vraag

Foutmelding p135

  • 17 November 2020
  • 60 reacties
  • 20423 Bekeken

Bij het bekijken van een opname of via replay krijgen we foutmelding p135 (Android decoder) 


60 reacties

Wa voor nen boecht is da!!

meer dan een maand duurt da om over te stappen en dan al meermaals zo’n foutmelding.

Logde s’avonds in u bed en wilde nog iets zien da ge opgenomen hebt… en dan moet ge zogezegd dië stekker gaan uittrekken… ik weet waarom da ze er bij nieuwe klanten dikwijls een tv of tablet bijgeven… dan moeten ze wel 2 jaar blijven! Dikke afrip als ik het eerder had geweten, nooit weggegaan bij mijn andere provider!

Hoi Daisy.

Bedankt voor je feedback en ik kijk alvast uit naar de volgende update.

Verder vind ik de V7 een kleine handige en gebruiksvriendelijke ( Android) decoder.

Wa voor nen boecht is da!!

meer dan een maand duurt da om over te stappen en dan al meermaals zo’n foutmelding.

Logde s’avonds in u bed en wilde nog iets zien da ge opgenomen hebt… en dan moet ge zogezegd dië stekker gaan uittrekken… ik weet waarom da ze er bij nieuwe klanten dikwijls een tv of tablet bijgeven… dan moeten ze wel 2 jaar blijven! Dikke afrip als ik het eerder had geweten, nooit weggegaan bij mijn andere provider!

hier net hetzelfde probleem , V7 decoder , al 2 dagen dat de connectie om de 30min uitval , plezant hoor en wat doet Proximus eraan NIETS en een bende onbekwamen online techniekers

 

FYI: voor de opvolging en stand van zaken, kun je volgen hier → v7-stand-van-zaken

Reputatie 7
Badge +4

@AnastaciaNewkirk Kan je je profiel verder aanvullen zodat we dit voor je kunnen nakijken ? 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Reputatie 7
Badge +5

@Eric en Nathalie Voorlopig is er nog geen informatie over een nieuwe update. Je kan best eens nakijken of je de laatste updates hebt gekregen zoals @Martin hierboven heeft vermeld. Indien dit het geval is en de de foutmeldingen blijven voor komen zullen we het verder bekijken. Hiervoor mag je al je gegevens toevoegen aan je forumprofiel.

Heel plezant bij proximus. 

Opname zien en gesproken tekst komt 2 sec later dan ondertiteling en de lippen. 

Wachten op v5, hopelijk dan gedaan de miserie.

mss heb je het volgende al gelezen van de prox forummedewerkers, namelijk: 
momenteel is er voor de P135 enkel een work around en die gaat zo: 
de decoder herstarten met de schakelaar achteraan of de opname of uitzending stop zetten, van zender veranderen en terug de opname of uitzendingen starten

Wij zijn sedert gisteren overgestapt naar Belgacom en het beeld blijft constant hangen , foutmeldingen 131, 135 , 130 ...we komen er zot van !!!  Al alles geprobeerd maar niks helpt 😬😬😬😬. Zijn overgestapt omdat de glasvezelkabel hier nu ligt en er een mooie actie loopt voor nieuwe klanten maar hebben er al dik spijt van , bij vorige provider nooit problemen gehad . Ik hoop dat het opgelost geraakt want plezant is anders .

Ik wil gewoon tv zien. 😒

Worden jullie dat zelf niet beu dat dat niet werkt en altijd dezelfde klachten krijgen. 

Dit is wss nog maar topje van berg, want zo oa mijn moeder 86 kan op geen forums reageren en heeft miserie.

Dat zijn inderdaad allemaal gekende problemen voor Proximus en waar zij continu mee bezig zijn om die op te lossen en naar mijn bescheiden mening zou Proximus zelf een gat in de lucht springen moesten ze die Problemen  eindelijk kunnen allemaal onder de knie krijgen en oplossen.
Ik heb zelf de V5compact behouden en ga pas terug omruilen als de meeste fouten bij de V7 verdwenen zijn.

Beste, hier ook recent (1maand geleden) overgeschakeld naar Proximus en ook problemen met de V7 box voor het bekijken van opnames. Het begon met de P135 foutmelding, maar al snel werd deze afgewisseld met P131 en nog wat andere P...’s. Afgelopen twee weken zijn de P’s zelfs helemaal verdwenen en blijft het bij een simpele “deze opname kan niet worden afgespeeld”. Even de stekker uittrekken en herstarten, en dan kan het plots wel. Op zich wel nobel dat Proximus me iedere avond uit mijn luie zetel tilt om de stekker te gaan uittrekken, wellicht willen jullie ons fitness niveau opkrikken? :) De interface en functionaliteiten zijn iig veel uitgebreider dan bij Telenet, maar dan moeten ze wel goed werken natuurlijk...

Hier ook problemen met mijn V7 Box altijd foutmelding P135! Kan niets van opgenomen programma's bekijken al verschillende dagen! Wanneer wordt dit probleem eens aangepakt en opgelost??? 

FYI: Er zal niet veel anders opzitten dan afwachten tot Prox deze problemen opgelost krijgt of anders terug omruilen voor de V5-compact; zoals er nog zijn die dit doen, tot de meeste perikelen van de baan zijn, ik wacht ook af om mijn v5-C terug om t ruilen voor een V7, anderen kiezen dan weer om voorlopig met de V6 verder te werken, enfin ieder moet dit voor zich uitmaken natuurlijk

Reputatie 7
Badge +4

@Brampie Krijg je ook die fout P135 ? Krijg je deze op beide decoders, of enkel boven ? Is die via kabel of via een draadloos systeem verbonden ? 

Vandaag en morgen is er ook een update van de V7-decoders voorzien waarmee verschillende foutmeldingen opgelost moeten zijn. 

 

Inderdaad blijkbaar zelf met de recente software versie duikt dit probleem nog altijd op bij sommige v7 bezitters, zelfs als de decoder rechtstreeks met de bbox bekabeld verbonden is.

Allebeide decoders. Beide zijn bekabeld.

P135 en P111

V7 box trekt echt op niks! En dan nog verderspoelen betalend maken bij het terugkijken? Zogezegd goedkoper dan andere providers, maar wel veel adertjes onder het gras als je het mij vraagt...

Reputatie 7
Badge +4

@Brampie Hier kan je zien welke veranderingen er allemaal zullen komen met de update die vandaag en morgen naar de V7 gestuurd wordt. 

Ik heb je lijn nagekeken en zie daar alvast geen reden voor deze foutmeldingen. Na de update zouden deze foutmeldingen veel minder mogen voorkomen. Moest je ze toch nog krijgen zou ik willen vragen dat je eerst eens al je toestellen herstart. Moest dit niet helpen gaan we dit zeker verder nakijken door vb een technieker ter plaatse te sturen. 

heb je dan al de laatste versie die ze nu geleidelijk aan zullen uitrollen 
MW build 3.68.0 en APK 4.68.4

of heb je nog de versie
MW build 3.64.1 en APK 4.64.4

 

We hebben de app versie 4.68.4 en middleware versie pxm sw 3.68.0. 

dus zoals je zelf ziet is dit probleem al met deze laatste versie nog niet opgelost en zal het weer wachten zijn op verdere updates… 
Mss kunnen de Prox forummedewerkers maandag meer details geven in hoe verre (welke problemen) er met deze laatste soft versie problemen opgelost werden 

Ook wij kennen dit probleem (P135) de decoder stroomloos maken voor een aantal seconden helpt vaak maar niet altijd terwijl andere keren (lees; de dag erna) opnames dan weer probleemloos te bekijken zijn.

Het lijkt er echter op dat het probleem zich hoe langer hoe vaker voordoet.

Ik denk dat velen van ons op z’n minst feedback (liefst op regelmatige tijdstippen) van Proximus verlangen over de stand van zaken in verband met dit probleem (zodat we toch het gevoel krijgen dat er naar een oplossing gezocht wordt).

Dat ze bezig zijn om dit op te lossen daar twijfel ik géén second aan, maar het been waar ze door moeten bijten is blijkbaar veel harder dan wat wij en prox gedacht hadden  !!!!

mss krijgen we maandag een woordje meer uitleg als de prox forummedewerkers terug langskomen.

Reputatie 2
Badge

dikke schande voor een betalende dienst..   klantvriendelijkheid noemen ze dat..

herstart dit herstart dat .. is dat een windows systeem ctl-alt-del …

in India hebben ze programmeurs in overvloed of wordt de software soms daar ontwikkeld ?

ontslagen die programmeurs.. op staande voet..

Guy

ik denk dat het niet alleen deze van Proximus zijn die daar mee bezig zijn !

mss daarmee dat ze al van een ander v8decoder spreken waar hopelijk de aanbieders deze praktijken beter onder de knie hebben!

Foutje die hier door V7 decoders al meer gemeld werd, eventueel  kunnen de Proximus forummedewerkers je hier morgen meer uitleg geven over de stand van zaken van een evenetuele oplossing van deze bug!

Reageer