Vraag

Foutmelding p135

  • 17 November 2020
  • 60 reacties
  • 20416 Bekeken


Toon eerste bericht

60 reacties

Je kunt mss al proberen om manueel te controleren op een update:
instellingen → apparaat voorkeuren → over → controleren op updates.


Dit had ik al gecontroleerd en is in orde.

K zit gewoon te wachten tor mijn werkgever terug een andere provider aanbiedt. Dan zal ik vlug terug wegzijn. Teveel problemen met proximus en V7. 

FYI:Of in afwachting van beterschap of nieuwe V8 eventueel de v7 tijdelijk omruilen met een V5compact !

heb je dan al de laatste versie die ze nu geleidelijk aan zullen uitrollen 
MW build 3.68.0 en APK 4.68.4

of heb je nog de versie
MW build 3.64.1 en APK 4.64.4

Android decoder v7 ,grootste rommel sinds ik bij belgacom,nu proximus ben

ook ik krijg elke dag bij het kijken van een opgenome film foutmelding p135

sind 2 jaar of langer dat ik de decoder heb, altijd problemen.De decoders ervoor waren veel beter en bijna nooit foutmeldingen.Proximus, STOP  met liegen tegen uw klanten

Reputatie 7
Badge +4

@FrankL Welke problemen ondervind je exact ? Kan je ook je profiel verder aanvullen met je klantennummer en telefoonnummer zodat ik alles voor je kan nakijken. 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Beste

Als ik klik op forumprofiel krijg ik foutmelding.

Mijn telefoon  032970630.

Betreffende de foutmelding p 135 tv. Dit krijg ik zonder enige aanleiding en dient decorder terug opgestart.  

Ik heb ct gehad met klantendienst. Ze gaan een v5 compact opsturen en hopelijk is miserie gedaan.

Oa. Bij stopzetten afspelen opname , gaat het wel naar menu , maar blijft opname afspelen op achtergrond. Je moet dan verschillende handelingen doen om terug naar normaal scherm te gaan. 

Met regelmaat valt het beeld weg voor 2 a 3 sec en krijg ik zwart scherm. Dit is al langer zo, voor de V7. Hadden gehoopt dat dit met V7 zou opgelost zijn niet dus.

De werking algemeen v7 is niet overzichtelijk,  onhandig en omslachtig. Gewoon slecht.

deze link werkt die ook niet → Forumprofiel | Proximus Forum  

beter geen privégegevens op een openbaar forum zetten die iedereen kan lezen (mogelijks misbruiken)

Reputatie 7
Badge +4

ok bedankt.

hi @Baudts  heb je een verschil opgemerkt op gebied van de regelmaat waarmee je deze foutmelding krijgt ?
heb je dit nu vaker dan voorheen of minder ?
de huidige software versie zou dit inderdaad voor een deel moeten opgelost hebben

Beste, 

 

ik heb dit sporadisch voor. nog niet echt een regelmaat in ondekt. 

Na het uitrekken van de stekker werkt het weer na een tijdje. 

 

Reageer