Bij het bekijken van een opname of via replay krijgen we foutmelding p135 (Android decoder)
Je kunt mss al proberen om manueel te controleren op een update:
instellingen → apparaat voorkeuren → over → controleren op updates.
Dit had ik al gecontroleerd en is in orde.
K zit gewoon te wachten tor mijn werkgever terug een andere provider aanbiedt. Dan zal ik vlug terug wegzijn. Teveel problemen met proximus en V7.
FYI:Of in afwachting van beterschap of nieuwe V8 eventueel de v7 tijdelijk omruilen met een V5compact !
heb je dan al de laatste versie die ze nu geleidelijk aan zullen uitrollen
MW build 3.68.0 en APK 4.68.4
of heb je nog de versie
MW build 3.64.1 en APK 4.64.4
Android decoder v7 ,grootste rommel sinds ik bij belgacom,nu proximus ben
ook ik krijg elke dag bij het kijken van een opgenome film foutmelding p135
sind 2 jaar of langer dat ik de decoder heb, altijd problemen.De decoders ervoor waren veel beter en bijna nooit foutmeldingen.Proximus, STOP met liegen tegen uw klanten
Gevraagde privégegevens in je forumprofiel plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.
Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).
Beste
Als ik klik op forumprofiel krijg ik foutmelding.
Mijn telefoon 032970630.
Betreffende de foutmelding p 135 tv. Dit krijg ik zonder enige aanleiding en dient decorder terug opgestart.
Ik heb ct gehad met klantendienst. Ze gaan een v5 compact opsturen en hopelijk is miserie gedaan.
Oa. Bij stopzetten afspelen opname , gaat het wel naar menu , maar blijft opname afspelen op achtergrond. Je moet dan verschillende handelingen doen om terug naar normaal scherm te gaan.
Met regelmaat valt het beeld weg voor 2 a 3 sec en krijg ik zwart scherm. Dit is al langer zo, voor de V7. Hadden gehoopt dat dit met V7 zou opgelost zijn niet dus.
De werking algemeen v7 is niet overzichtelijk, onhandig en omslachtig. Gewoon slecht.
deze link werkt die ook niet → Forumprofiel | Proximus Forum
beter geen privégegevens op een openbaar forum zetten die iedereen kan lezen (mogelijks misbruiken)
ok bedankt.
hi
heb je dit nu vaker dan voorheen of minder ?
de huidige software versie zou dit inderdaad voor een deel moeten opgelost hebben
Beste,
ik heb dit sporadisch voor. nog niet echt een regelmaat in ondekt.
Na het uitrekken van de stekker werkt het weer na een tijdje.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.