Bij het bekijken van een opname of via replay krijgen we foutmelding p135 (Android decoder)
kleur hangt ook af van de snelheid van de ethernetkaart die er aan hangt van je toestel bv als die 1Gbps is of niet , rood duidt op slechte werking.
Is dit inmiddels opgelost?
Groeten
Geert
Beste,
ik ben nog niet zo lang klant bij Proximus ongeveer een 3 maanden en moet nu zeggen dat ik echt beetje lastig loop. Er is al van alles fout gegaan vanaf de start. En nu is het de decorder dat al een tijdje de foutmelding P135 geeft maar vandaag is het zo erg dat we niks van Netflix of replay of opnamen kan bekeken worden. Ik had hier graag een oplossing voor of een tegemoetkoming voor de Replay alleszins als het probleem blijvend is.
Ter info: in afwachting dat een Proximus forummedewerker hier morgen reageert, is dit wat hier nog gepost geweest is i.v.m. P135 :
voor de P135 is er een work around als volgt:
de decoder herstarten met de schakelaar achteraan of de opname of uitzending stop zetten, van zender veranderen en terug de opname of uitzendingen starten
Wij zijn sedert gisteren overgestapt naar Belgacom en het beeld blijft constant hangen , foutmeldingen 131, 135 , 130 ...we komen er zot van !!! Al alles geprobeerd maar niks helpt . Zijn overgestapt omdat de glasvezelkabel hier nu ligt en er een mooie actie loopt voor nieuwe klanten maar hebben er al dik spijt van , bij vorige provider nooit problemen gehad . Ik hoop dat het opgelost geraakt want plezant is anders .
Hier vind je ook tips om je wifi te verbeteren
FYI:Of in afwachting van beterschap of nieuwe V8 eventueel de v7 tijdelijk omruilen met een V5compact !
Is deze V5 dan hetzelfde in gebruik? Een jaar later en ik zit hier gelijk met dezelfde problemen als jullie…
ik kan niet anders dan de V7 draadloos te verbinden omdat er geen kabel getrokken kan worden waar Proximus binnen komt. Heb het wel al gehad met heel die zever ondertussen. Altijd is het zo erg als je net niet zo mobiel meer bent..
Gevraagde privégegevens in je forumprofiel plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.
Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).
Android decoder v7 ,grootste rommel sinds ik bij belgacom,nu proximus ben
ook ik krijg elke dag bij het kijken van een opgenome film foutmelding p135
sind 2 jaar of langer dat ik de decoder heb, altijd problemen.De decoders ervoor waren veel beter en bijna nooit foutmeldingen.Proximus, STOP met liegen tegen uw klanten
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.