Vraag

Foutmelding p135

  • 17 November 2020
  • 60 reacties
  • 20420 Bekeken


Toon eerste bericht

60 reacties

heb je de recentste software ook al op je v7 decoder

MW build 3.64.1 en APK 4.64.4 (App versie:4.64.4 / Middleware PXM-SW-3.64.1)

Beste, 

Bestaan deze probleem nog? Ik heb dit ok al redelijk veel voorgehad. en vandaag terug op al de opnames op decoder de foutmelding van P135

FYI: Er zal niet veel anders opzitten dan afwachten tot Prox deze problemen opgelost krijgt of anders terug omruilen voor de V5-compact; zoals er nog zijn die dit doen, tot de meeste perikelen van de baan zijn, ik wacht ook af om mijn v5-C terug om t ruilen voor een V7, anderen kiezen dan weer om voorlopig met de V6 verder te werken, enfin ieder moet dit voor zich uitmaken natuurlijk

Beste, hier ook recent (1maand geleden) overgeschakeld naar Proximus en ook problemen met de V7 box voor het bekijken van opnames. Het begon met de P135 foutmelding, maar al snel werd deze afgewisseld met P131 en nog wat andere P...’s. Afgelopen twee weken zijn de P’s zelfs helemaal verdwenen en blijft het bij een simpele “deze opname kan niet worden afgespeeld”. Even de stekker uittrekken en herstarten, en dan kan het plots wel. Op zich wel nobel dat Proximus me iedere avond uit mijn luie zetel tilt om de stekker te gaan uittrekken, wellicht willen jullie ons fitness niveau opkrikken? :) De interface en functionaliteiten zijn iig veel uitgebreider dan bij Telenet, maar dan moeten ze wel goed werken natuurlijk...

Reputatie 7
Badge +4

@Brampie Hier kan je zien welke veranderingen er allemaal zullen komen met de update die vandaag en morgen naar de V7 gestuurd wordt. 

Ik heb je lijn nagekeken en zie daar alvast geen reden voor deze foutmeldingen. Na de update zouden deze foutmeldingen veel minder mogen voorkomen. Moest je ze toch nog krijgen zou ik willen vragen dat je eerst eens al je toestellen herstart. Moest dit niet helpen gaan we dit zeker verder nakijken door vb een technieker ter plaatse te sturen. 

Allebeide decoders. Beide zijn bekabeld.

P135 en P111

V7 box trekt echt op niks! En dan nog verderspoelen betalend maken bij het terugkijken? Zogezegd goedkoper dan andere providers, maar wel veel adertjes onder het gras als je het mij vraagt...

Reputatie 7
Badge +4

@Brampie Krijg je ook die fout P135 ? Krijg je deze op beide decoders, of enkel boven ? Is die via kabel of via een draadloos systeem verbonden ? 

Vandaag en morgen is er ook een update van de V7-decoders voorzien waarmee verschillende foutmeldingen opgelost moeten zijn. 

 

Wa voor nen boecht is da!!

meer dan een maand duurt da om over te stappen en dan al meermaals zo’n foutmelding.

Logde s’avonds in u bed en wilde nog iets zien da ge opgenomen hebt… en dan moet ge zogezegd dië stekker gaan uittrekken… ik weet waarom da ze er bij nieuwe klanten dikwijls een tv of tablet bijgeven… dan moeten ze wel 2 jaar blijven! Dikke afrip als ik het eerder had geweten, nooit weggegaan bij mijn andere provider!

Reputatie 7
Badge +4

Als u dit regelmatig krijgt kan u best uw decoder herstarten door de stroom even te onderbreken. Deze fout wijst op een communicatieprobleem van de decoder met onze servers. 

Foutje die hier door V7 decoders al meer gemeld werd, eventueel  kunnen de Proximus forummedewerkers je hier morgen meer uitleg geven over de stand van zaken van een evenetuele oplossing van deze bug!

Reageer