Bij het bekijken van een opname of via replay krijgen we foutmelding p135 (Android decoder)
Foutje die hier door V7 decoders al meer gemeld werd, eventueel kunnen de Proximus forummedewerkers je hier morgen meer uitleg geven over de stand van zaken van een evenetuele oplossing van deze bug!
Als u dit regelmatig krijgt kan u best uw decoder herstarten door de stroom even te onderbreken. Deze fout wijst op een communicatieprobleem van de decoder met onze servers.
Wa voor nen boecht is da!!
meer dan een maand duurt da om over te stappen en dan al meermaals zo’n foutmelding.
Logde s’avonds in u bed en wilde nog iets zien da ge opgenomen hebt… en dan moet ge zogezegd dië stekker gaan uittrekken… ik weet waarom da ze er bij nieuwe klanten dikwijls een tv of tablet bijgeven… dan moeten ze wel 2 jaar blijven! Dikke afrip als ik het eerder had geweten, nooit weggegaan bij mijn andere provider!
Vandaag en morgen is er ook een update van de V7-decoders voorzien waarmee verschillende foutmeldingen opgelost moeten zijn.
Allebeide decoders. Beide zijn bekabeld.
P135 en P111
V7 box trekt echt op niks! En dan nog verderspoelen betalend maken bij het terugkijken? Zogezegd goedkoper dan andere providers, maar wel veel adertjes onder het gras als je het mij vraagt...
Ik heb je lijn nagekeken en zie daar alvast geen reden voor deze foutmeldingen. Na de update zouden deze foutmeldingen veel minder mogen voorkomen. Moest je ze toch nog krijgen zou ik willen vragen dat je eerst eens al je toestellen herstart. Moest dit niet helpen gaan we dit zeker verder nakijken door vb een technieker ter plaatse te sturen.
Beste, hier ook recent (1maand geleden) overgeschakeld naar Proximus en ook problemen met de V7 box voor het bekijken van opnames. Het begon met de P135 foutmelding, maar al snel werd deze afgewisseld met P131 en nog wat andere P...’s. Afgelopen twee weken zijn de P’s zelfs helemaal verdwenen en blijft het bij een simpele “deze opname kan niet worden afgespeeld”. Even de stekker uittrekken en herstarten, en dan kan het plots wel. Op zich wel nobel dat Proximus me iedere avond uit mijn luie zetel tilt om de stekker te gaan uittrekken, wellicht willen jullie ons fitness niveau opkrikken? De interface en functionaliteiten zijn iig veel uitgebreider dan bij Telenet, maar dan moeten ze wel goed werken natuurlijk...
FYI: Er zal niet veel anders opzitten dan afwachten tot Prox deze problemen opgelost krijgt of anders terug omruilen voor de V5-compact; zoals er nog zijn die dit doen, tot de meeste perikelen van de baan zijn, ik wacht ook af om mijn v5-C terug om t ruilen voor een V7, anderen kiezen dan weer om voorlopig met de V6 verder te werken, enfin ieder moet dit voor zich uitmaken natuurlijk
Beste,
Bestaan deze probleem nog? Ik heb dit ok al redelijk veel voorgehad. en vandaag terug op al de opnames op decoder de foutmelding van P135
heb je de recentste software ook al op je v7 decoder
MW build 3.64.1 en APK 4.64.4 (App versie:4.64.4 / Middleware PXM-SW-3.64.1)
Waar kan ik dit zien?
Decoder software versie opvragen V7 decoder:
Instellingen > Systeeminfo > middleware versie: PXM-SW-3.53.1
Men kan de update eventueel ook forceren door naar ‘instellingen’ te gaan,
daarna apparaatvoorkeuren - over systeem - upgrade.
en zien welke melding daar staat van softwareversie
ik zit reeds op 3.64.1
Er wordt hier soms door anderen gepost dat na deze update het veel minder tot niet meer zou voorvallen, maar straks als de Prox forummedewerkers hier de draad opnemen kunnen zijn u hieromtrent ook meer uitleg geven hoe het nu juist zit met de oplossing ivm met deze foutmelding.
ok bedankt.
ok bedankt.
hi
heb je dit nu vaker dan voorheen of minder ?
de huidige software versie zou dit inderdaad voor een deel moeten opgelost hebben
Beste,
ik heb dit sporadisch voor. nog niet echt een regelmaat in ondekt.
Na het uitrekken van de stekker werkt het weer na een tijdje.
Hier ook heel veel problemen met de foutmelding P135. We geraken zelfs niet op Netflix (gewoon zwart scherm), films en serie via proximus en opnames kunnen we niet bekijken (foutmelding P135) en Disney channel+ blokkeert eerst en dan vlieg je eruit. Al meerdere keren alles herstart, maar helpt totaal niet. Al gezocht voor updates en systeem zegt dat alles up to date is. Wat kan je dan nog doen?!
niet veel meer dan alles resetten en best je V7 decoder rechtstreeks verbinden met de bbox over een een utp netwerkkabel, al is dit niet altijd even evident, je zou de V7 voorlopig met een lange utp kabel kunnen verbinden indien die niet via utp verbonden is, om vast te stellen of je het dan nog voor hebt.
bbox best ook eens resetten = 20 sec het resetknopje ingedrukt blijven houden en pas loslaten als alleen de power led nog oplicht vooraan.
De één heeft wel meer problemen met de V7 dan de andere, er zijn er die die fout niet meer krijgen of heel sporadisch…..
Morgen kunnen de Prox forummedewerkers mss meer vertellen als er nog recent updates zullen uitkomen.
Hier ook al maanden last van de P135 error. Bij opnames of bij herstarten van programmas. Mijn toestel is up to date en verbonden via utp kabel.Graag snel een oplossing. Dit gebeurt nu minimum 1x om de 2 dagen. Het gebeurt ook vaak net na de digibox aan te leggen. Als de opstart heel lang duurt weet ik al dat ik geen opnames zal kunnen kijken!
Je kunt mss al proberen om manueel te controleren op een update:
instellingen → apparaat voorkeuren → over → controleren op updates.
Je kunt mss al proberen om manueel te controleren op een update:
instellingen → apparaat voorkeuren → over → controleren op updates.
Dit had ik al gecontroleerd en is in orde.
heb je dan al de laatste versie die ze nu geleidelijk aan zullen uitrollen
MW build 3.68.0 en APK 4.68.4
of heb je nog de versie
MW build 3.64.1 en APK 4.64.4
Hier ook problemen met mijn V7 Box altijd foutmelding P135! Kan niets van opgenomen programma's bekijken al verschillende dagen! Wanneer wordt dit probleem eens aangepakt en opgelost???
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.