Vraag

Foutmelding p135

  • 17 November 2020
  • 56 reacties
  • 16293 Bekeken


Toon eerste bericht

56 reacties

Hir van’t zelfde, ze mogen die rommel terug komen halen, trekt echt op niets.

Dat ze bezig zijn om dit op te lossen daar twijfel ik géén second aan, maar het been waar ze door moeten bijten is blijkbaar veel harder dan wat wij en prox gedacht hadden  !!!!

mss krijgen we maandag een woordje meer uitleg als de prox forummedewerkers terug langskomen.

Ook wij kennen dit probleem (P135) de decoder stroomloos maken voor een aantal seconden helpt vaak maar niet altijd terwijl andere keren (lees; de dag erna) opnames dan weer probleemloos te bekijken zijn.

Het lijkt er echter op dat het probleem zich hoe langer hoe vaker voordoet.

Ik denk dat velen van ons op z’n minst feedback (liefst op regelmatige tijdstippen) van Proximus verlangen over de stand van zaken in verband met dit probleem (zodat we toch het gevoel krijgen dat er naar een oplossing gezocht wordt).

dus zoals je zelf ziet is dit probleem al met deze laatste versie nog niet opgelost en zal het weer wachten zijn op verdere updates… 
Mss kunnen de Prox forummedewerkers maandag meer details geven in hoe verre (welke problemen) er met deze laatste soft versie problemen opgelost werden 

heb je dan al de laatste versie die ze nu geleidelijk aan zullen uitrollen 
MW build 3.68.0 en APK 4.68.4

of heb je nog de versie
MW build 3.64.1 en APK 4.64.4

 

We hebben de app versie 4.68.4 en middleware versie pxm sw 3.68.0. 

Inderdaad blijkbaar zelf met de recente software versie duikt dit probleem nog altijd op bij sommige v7 bezitters, zelfs als de decoder rechtstreeks met de bbox bekabeld verbonden is.

Hier ook problemen met mijn V7 Box altijd foutmelding P135! Kan niets van opgenomen programma's bekijken al verschillende dagen! Wanneer wordt dit probleem eens aangepakt en opgelost??? 

heb je dan al de laatste versie die ze nu geleidelijk aan zullen uitrollen 
MW build 3.68.0 en APK 4.68.4

of heb je nog de versie
MW build 3.64.1 en APK 4.64.4

Je kunt mss al proberen om manueel te controleren op een update:
instellingen → apparaat voorkeuren → over → controleren op updates.


Dit had ik al gecontroleerd en is in orde.

Je kunt mss al proberen om manueel te controleren op een update:
instellingen → apparaat voorkeuren → over → controleren op updates.

Hier ook al maanden last van de P135 error. Bij opnames of bij herstarten van programmas. Mijn toestel is up to date en verbonden via utp kabel.Graag snel een oplossing. Dit gebeurt nu minimum 1x om de 2 dagen. Het gebeurt ook vaak net na de digibox aan te leggen. Als de opstart heel lang duurt weet ik al dat ik geen opnames zal kunnen kijken! 

Reputatie 6
Badge +4

@Eric en Nathalie Voorlopig is er nog geen informatie over een nieuwe update. Je kan best eens nakijken of je de laatste updates hebt gekregen zoals @Martin hierboven heeft vermeld. Indien dit het geval is en de de foutmeldingen blijven voor komen zullen we het verder bekijken. Hiervoor mag je al je gegevens toevoegen aan je forumprofiel.

niet veel meer dan alles resetten en best je V7 decoder rechtstreeks verbinden met de bbox over een een utp netwerkkabel, al is dit niet altijd even evident, je zou de V7 voorlopig met een lange utp kabel kunnen verbinden indien die niet via utp verbonden is, om vast te stellen of je het dan nog voor hebt.

bbox best ook eens resetten = 20 sec het resetknopje ingedrukt blijven houden en pas loslaten als alleen de power led nog oplicht vooraan.

De één heeft wel meer problemen met de V7 dan de andere, er zijn er die die fout niet meer krijgen of heel sporadisch…..

Morgen kunnen de Prox forummedewerkers mss meer vertellen als er nog recent updates zullen uitkomen.

Hier ook heel veel problemen met de foutmelding P135. We geraken zelfs niet op Netflix (gewoon zwart scherm), films en serie via proximus en opnames kunnen we niet bekijken (foutmelding P135) en Disney channel+ blokkeert eerst en dan vlieg je eruit. Al meerdere keren alles herstart, maar helpt totaal niet. Al gezocht voor updates en systeem zegt dat alles up to date is. Wat kan je dan nog doen?!

Beste, 

 

ik heb dit sporadisch voor. nog niet echt een regelmaat in ondekt. 

Na het uitrekken van de stekker werkt het weer na een tijdje. 

 

Reputatie 7
Badge +4

ok bedankt.

hi @Baudts  heb je een verschil opgemerkt op gebied van de regelmaat waarmee je deze foutmelding krijgt ?
heb je dit nu vaker dan voorheen of minder ?
de huidige software versie zou dit inderdaad voor een deel moeten opgelost hebben

ok bedankt.

Er wordt hier soms door anderen gepost dat na deze update het veel minder tot niet meer zou voorvallen, maar straks als de Prox forummedewerkers hier de draad opnemen kunnen zijn u hieromtrent ook meer uitleg geven hoe het nu juist zit met de oplossing ivm met deze foutmelding.

ik zit reeds op 3.64.1

Decoder software versie opvragen V7 decoder:
Instellingen > Systeeminfo > middleware versie: PXM-SW-3.53.1

Men kan de update eventueel ook forceren door naar ‘instellingen’ te gaan,
daarna apparaatvoorkeuren - over systeem - upgrade.
en zien welke melding daar staat van softwareversie

Waar kan ik dit zien?

heb je de recentste software ook al op je v7 decoder

MW build 3.64.1 en APK 4.64.4 (App versie:4.64.4 / Middleware PXM-SW-3.64.1)

Beste, 

Bestaan deze probleem nog? Ik heb dit ok al redelijk veel voorgehad. en vandaag terug op al de opnames op decoder de foutmelding van P135

FYI: Er zal niet veel anders opzitten dan afwachten tot Prox deze problemen opgelost krijgt of anders terug omruilen voor de V5-compact; zoals er nog zijn die dit doen, tot de meeste perikelen van de baan zijn, ik wacht ook af om mijn v5-C terug om t ruilen voor een V7, anderen kiezen dan weer om voorlopig met de V6 verder te werken, enfin ieder moet dit voor zich uitmaken natuurlijk

Beste, hier ook recent (1maand geleden) overgeschakeld naar Proximus en ook problemen met de V7 box voor het bekijken van opnames. Het begon met de P135 foutmelding, maar al snel werd deze afgewisseld met P131 en nog wat andere P...’s. Afgelopen twee weken zijn de P’s zelfs helemaal verdwenen en blijft het bij een simpele “deze opname kan niet worden afgespeeld”. Even de stekker uittrekken en herstarten, en dan kan het plots wel. Op zich wel nobel dat Proximus me iedere avond uit mijn luie zetel tilt om de stekker te gaan uittrekken, wellicht willen jullie ons fitness niveau opkrikken? :) De interface en functionaliteiten zijn iig veel uitgebreider dan bij Telenet, maar dan moeten ze wel goed werken natuurlijk...

Reageer