Ben via my e press geabonneerd op HLN digitaal.
Zie echter my e press niet staan onder "mijn producten" in my proximus.
Of komt dat niet onder mijn producten.?
Ben via my e press geabonneerd op HLN digitaal.
Zie echter my e press niet staan onder "mijn producten" in my proximus.
Of komt dat niet onder mijn producten.?
Alle zijn blijkbaar niet de enige met dit probleem .Zou zeggen doe ter iets aan. Valse reclame als het mij vr
louter ter bijkomende info: Dat het soms totaal verkeerd loopt kun je ook afleiden van deze reactie van iemand anders
> https://nl.forum.proximus.be/klachten-54/koppelen-proximus-met-epress-hln-lukt-niet-49315#post642047
Mijn e-press is reeds gelinkt
Deze koppeling werkt gewoon niet. Krant is niet te lezen enkel via betalend abo. WERKT NIET
..
Ik worstel met net hetzelfde probleem. Mijn abonnement geeft recht op het e-press abonnement en ook ik heb op de correcte manier de activatie gedaan en ik heb een geldig HLN-account. Ik krijg eveneens dezelfde melding “Je Proximus en HLN account zijn al gelinkt. Start met lezen”, maar ik kan NOCH de digitale krant, NOCH de HLN+ artikels lezen, NOCH Topics….NIKS dus! Bij inloggen op mijn HLN-account staat (na activatie e-press) nog steeds “geen actief abonnement”.
Zonder u te willen ontmoedigen, kan ik u nu al zeggen, dit zal NOOIT (!!) in orde komen, noch van de kant van Proximus, noch van de kant van HLN. De een verwijst naar de ander, maar niemand doet iets (nuttigs) !
Dit probleem sleept bij mij nu reeds aan sinds 19 DECEMBER 2019 (!) Zelfs ondanks MEERMAALSE - bijna DAGELIJKSE (!) - verwoede pogingen via ALLE kanalen (chat, klacht per mail, dit forum, (urenlange!) telefoons met de helpdesk, de Proximus boetiek meermaals (!) bezocht, een dossier dat ervoor werd opgemaakt, de IT-afdeling die ermee bezig is, enz..enz...) en ook al meermaals de HLN klantendienst gecontacteerd, GERAAKT DIT NOOIT OPGELOST!! EN DIT NA MEER DAN EEN MAAND!!
Vandaag nog (!) belt men mij terug van Proximus dat “het probleem nu zou opgelost zijn”, maar- na (nòg maar eens!!) opnieuw activeren van mijn e-press - krijg ik dezelfde melding en HEB IK NOG STEEDS GEEN ABONNEMENT!! Met Proximus is het “WACHTEN OP GODOT”!!
Blijkbaar zijn dus niet alle klanten gelijk voor Proximus!! RONDUIT BEDROEVENDE SERVICE!!
De koppeling wordt gelegd door Prox (naar gelang je er volgens je abo er recht op hebt) maar het activeren dat gebeurt niet door Proximus want de klant moet tenslotte de keuze hebben
Activeren > https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/
Waar kan ik eigenlijk mijn instellingen van myEpress inkijken alles is reeds gekoppeld , gebeurd dit door Proximus zelf . Heb daar nooit iets moeten voor doen …??
Voor mij bestaat mypress niet meer
enkel krant lezen mits betalen wat ik ook probeer NIETS werkt en de oplossing komt er blijkbaar ook nie
Na terug 5 pogingen is voor mij genoeg ,werkt gewoon NIET
Jammer kan enkel met een abonnement mits betalen
niets anders . Juist terug een poging ondern
Beste, ik krijg deze melding maar de HLN + optie Werkt niet! de artikels zijn niet zichtbaar.
Beste
De hln+ staat actief op mijn abbonement en ook op de factuur zichtbaar.
Helaas blijft de HLN website zeggen dat ik geen + abonnement heb.
Kan hier voor gekeken worden?
Bedankt!
Tip; privégegevens zet je beter in het forumprofiel ipv op een openbaar forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> in één van die privévakken kun je dit plaatsen
> Sla wijzigingen op.
-----
via deze link vind je al veel info :
Heb je vaste producten/een pack bij ons ? Via je profiel kan ik geen gegevens vinden ?
Kan je inloggen op MyProximus ? Activatie gebeurt via MyProximus en niet via HLN zelf.
Als je aanrekeningen krijgt van proximus, staat daar je klantennummer op vermeld.
Vul je zo veel mogelijk in via je profielgegevens ? Dan kijken we dit verder na.
mvg,
Tina
Beste,
kan je in je profielgegevens je klantgegevens aanvullen ?
Dan gaan we dit verder nakijken voor jou.
mvg,
Tina
Sinds de invoering van my e-press gedaan met de krant te lezen,bij Proximus is alles gekoppeld ,maar bij HLN kan gewoon niets gelezen worden ,laat staan koppelen van dit zogezegd gratis abonnement steeds de zelfde de zelfde ronde van webpagina’s
maar Verder de krank lezen da is verleden tijd steeds word het klantnummer gevraagd bij het inloggen . Waar is da te vinden
Ter info: je bent zeker niet de enige bv zie maar deze post hier waar het blijkbaar niet altijd evident is om tot een oplossing te komen via Prox en/of HLN.
> https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-of-website-46/my-e-press-48981/
Om eventueel verder ondersteuning te krijgen van proximus zelf zal het wachten worden tot maandag als ze hier terug langskomen op het forum
Ik volgde het stappenplan, en dan komt de boodschap “Je Proximus en HLN account zijn al gelinkt.”
En toch… Ik kan geen artikels lezen op HLN (heb er wel een account gemaakt).
Dan mailde ik HLN met alle accountgegevens en van hen krijg ik het antwoord “We hebben op uw e-mailadres en uw naam gezocht maar in ons systeem werd er nog geen abonnement opgeladen via Proximus. “
Dus Proximus, hoe krijgen we dit opgelost?
Dank u,
Peter
Hoop heel rap dat PX de keuze mogelijkheid gaat aanbieden aan haar klanten. Of de Krant, All Sports, familie pakket etc. Dat zou pas goed overkomen 😉🤗
dit zijn inderdaad allemaal linken die je terugvindt (ook al gepost werden) in de beschrijving hoe e-press activeren op prox en HLN site maar net zoals bij anderen het hier blijkbaar nog voorvalt, als het daarmee niet lukt wordt je heen en weer gestuurd van Proximus en HLN en vice versa!
ik geef ondertussen nog een link meer ‘t zal allemaal niet veel baten
hopelijk komt proximus volgende week voor TS met een oplossing af als ze hier terug langskomen op het forum !
Bedankt...link was mij reeds bekend...maar allemaal geen resultaat...Ik hoop ook dat Proximus eindelijk (!) eens met een oplossing komt, want dit probleem sleept nu al DRIE WEKEN aan...! "Dossier" ook niet van gisteren...
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.