Vraag

My e press



Toon eerste bericht

111 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Aan alle forum leden. Graag voten voor keuzemogelijkheden voor alle klanten waar alle keuzes bij staan zoals All sports, Krant, Netflix, Krant etc. Alvast bedankt 🤗😉😤

Daar ben ik inderdaad ook grote voorstander van.

Reputatie 7
Badge +1

@Martin. Dat is koffie dik kijken. Afhankelijk waar PX volgend jaar mee komt. Ik zou als PX voor de keuzemogelijkheid gaan. Voor elke klant wat wils 😉

Dus moet ik hieruit verstaan dat proximus dan maar voor één jaar betaalt voor de e-versie van de krant of versta ik het verkeerd?

Dat zij geen 14€ betalen daar heb ik geen second aan getwijfeld :relaxed:

Reputatie 7
Badge +1

PX had beter een keuze mogelijkheid van kunnen maken met All sports, Familie Pakket, Netflix etc. Waren ze goedkoper uit en voor alle PX klanten wat wils. Maar misschien gaan ze dit doen in Enjoy Suprises 😉🤗🤔

Reputatie 6
Badge +2

Jij en ik hebben een abonnement bij HLN onderschreven dat betaald wordt door Proximus (dat is geen 14 euro hoor, dat zijn zakelijke onderlinge afspraken). Je kunt dat abonnement opzeggen als je dat wil, dan moet je hen wel telefoneren. En een maand voor het einde van het abonnement ga je van HLN een brief krijgen waarin ze zullen wijzen op het naderend einde van de wereld en zullen ze aandringen op een verlenging. En dan ga jij moeten betalen hé als je verlengt. 

Ten slotte

  • zijn bepaalde klanten van Proximus tevreden dat ze een bijkomend voordeel krijgen
  • is HLN content omdat ze meer abonnementen krijgen en kunnen dus meer vragen  aan hen die publiciteit maken in hun krant
  • is Proximus content omdat ze wat meer bekendheid krijgen en hopen dat hun bestaande klanten niet meer zeuren omdat ze nooit iets krijgen
  • en is het reklamebureau dat gedacht heeft aan zulke aktie content omdat ze betaald worden 

ik begrijp het toch niet goed HLN wordt toch vergoed door Proximus voor de elektronische krantversie.

Dus waarom zoude zij dan nog een hernieuwingsbrief sturen of loopt de administratie daar ook al in ‘ t honderd 😀

Reputatie 6
Badge +2

Wordt dat abonnement ook automatisch opgezegd in december 2020?

 

Gelezen bij HLN : Een hernieuwingsbrief wordt een maand voor de vervaldatum van jouw abonnement opgestuurd. Nadien zal er ook nog een herinnering verstuurd worden.

Als er dus een factuur komt stuur je die gewoon terug!

Opzeggen van uw abonnement kan blijkbaar alleen per telefoon. Dat is wel raar.

Reputatie 7
Badge +1

@fic66, had liever All sports pakket of Family pakket gekregen voor deze € 15. Ben geen krantenlezer 😉

Reputatie 2
Badge

Dag Martin,

 

Dat dacht ik ook - ik heb de voorwaarden gelezen -, maar gezien ik geen financiële gegevens diende in te vullen, was ik het niet 100% zeker.

Nu, ik vind het fijn dat ik een jaar lang kennis kan maken met de reacties van extreem-rechts op enkele artikelen. Na 2 dagen heb ik er al genoeg van!!!

Voor die 15 euro die Proximus ons maandelijks cadeau doet, had ik toch liever een abo op Humo gekregen (zelfde groep) :grin:

Groet

 

f.

hallo ,

ik ben aangelegd als beheerder  en heb een tuttimus abonnement .

maar als ik op de link klik om het e-press hln te activeren klik krijg ik de melding dat mijn pakket niet in aanmerking komt. 

krijg het niet voor mekaar :-( 

Reputatie 7
Badge +4

@PaulW Je kan dezelfde account wel op verschillende toestellen gebruiken. Op die manier kan je echtgenote dus zonder problemen meelezen. Het is echter niet mogelijk verschillende HLN-accounts te koppelen aan je My Proximus

Ter info: Ik zou eens contact opnemen met HLN zelf 

https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/

want je bent reeds geregistreerd via Proximus My e-press op je gezins abo HLN en jij kunt reeds elektronisch de krant lezen.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/internet/cloud-en-my-e-press/my-e-press/het-laatste-nieuws-of-le-soir-digitaal-lezen.html

Wanneer ik een gedrukte krant koop, dan betaal ik ook maar 1 maal en mijn echtgenote leest die ook. 
Dat geldt dus niet voor een digitale krant binnen een ‘gezins abo’.

Begrepen. 

Reputatie 7
Badge +4

Je kan inderdaad maximum één My e-Press per krant hebben.

Er zijn geen beperkingen op het aantal schermen waar op je de krant kan bekijken.

Ik kan verkeerd zijn maar volgens mij zal Proximus maar voor één e-press abo willen betalen per proximus klant.

Ik heb e-press kunnen activeren. Tis te zeggen, MyProximus account is gekoppeld aan mijn HLN account, en dat werkt perfect. 
Als ik de HLN account van mijn echtgenote wil linken, dan lukt dat precies niet. Ik krijg ook geen foutmelding of zo. 
 

Mijn vraag: kunnen er meerdere gezinsleden binnen hetzelfde Familus pack genieten van my e-press? 

Ter info: Als je het wilt opzeggen heb ik begrepen dat je het zelf moet opzeggen door contact te nemen met HLN.

Reputatie 2
Badge

Wordt dat abonnement ook automatisch opgezegd in december 2020?

 

Reputatie 7
Badge +3

@rooboo 

fijn te horen dat het opgelost is :-)

 

Reputatie 2
Badge

Hallo Tina,

Ik heb me gisteren geïnformeerd bij HLN.  Hun antwoord:
Die eerste 5 dagen (onmiddellijk toegekend bij de aanvraag) dient om de aanvrager dadelijk te kunnen laten genieten van z’n inschrijving, zodat hij dus direct de krant kan lezen.
De periode wordt dan in de loop van de dag of s’anderendaags aangepast.

Intussen is de looptijd inderdaad aangepast naar einddatum 10/12/2020

Met vriendelijke groeten

Rooboo

Reputatie 7
Badge +3

@rooboo 

goedemorgen,

normaal is het abo voor een jaar en zie je dat vanaf activatiedatum + een jaar. 

Heb je geïnformeerd bij HLN ?

Wij vragen hier ook verder na wat de correcte procedure is.

mvg, 

Tina

bij mij staat toch tot december 2020 anders een contact opnemen met het HLN

Reputatie 2
Badge

Ik heb me zojuist ingeschreven voor My e-press.
Als ik nu even controleer op website HetLaatsteNieuws zie ik de duurtijd 5 dagen staan
Is dit normaal

 

Reputatie 7
Badge +3

@cyrixke

klopt, dit is nog niet toegepast op zelfstandigen en klanten met btw nummer: enkel voor residentiële klanten…

groeten

Tina

Reageer