Vraag

My e press


Reputatie 3
Badge +1

Ben via my e press geabonneerd op HLN digitaal. 

Zie echter my e press niet staan onder "mijn producten" in my proximus.

Of komt dat niet onder mijn producten.? 


111 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@ben.wauman Dat is inderdaad raar.Zie eens naar volgende info op deze link(staat ook een contactnummer onderaan bij) : https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/faq.html  Groetjes,Joel

Jammer kan enkel met een abonnement mits betalen 

niets anders . Juist terug een poging ondern

Reputatie 7
Badge +3

@BD hou ons alvast op de hoogte.Groetjes, Joel

Na terug 5 pogingen is voor mij genoeg ,werkt gewoon NIET 

 

Voor mij bestaat mypress niet meer 

enkel krant lezen mits betalen wat           ik ook probeer NIETS werkt en de oplossing komt er blijkbaar ook nie

Waar kan ik eigenlijk mijn instellingen van myEpress  inkijken alles is reeds gekoppeld , gebeurd dit door Proximus zelf . Heb daar nooit iets moeten voor doen …??

De koppeling wordt gelegd door Prox (naar gelang je er volgens je abo er recht op hebt) maar het activeren dat gebeurt niet door Proximus want de klant moet tenslotte de keuze hebben 

Activeren > https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/

Ik worstel met net hetzelfde probleem. Mijn abonnement geeft recht op het e-press abonnement en ook ik heb op de correcte manier de activatie gedaan en ik heb een geldig HLN-account. Ik krijg eveneens dezelfde melding “Je Proximus en HLN account zijn al gelinkt. Start met lezen”, maar ik kan NOCH de digitale krant, NOCH de HLN+ artikels lezen, NOCH Topics….NIKS dus! Bij inloggen op mijn HLN-account staat (na activatie e-press) nog steeds “geen actief abonnement”.

Zonder u te willen ontmoedigen, kan ik u nu al zeggen, dit zal NOOIT (!!) in orde komen, noch van de kant van Proximus, noch van de kant van HLN. De een verwijst naar de ander, maar niemand doet iets (nuttigs) !

Dit probleem sleept bij mij nu reeds aan sinds 19 DECEMBER 2019 (!)  Zelfs ondanks MEERMAALSE - bijna DAGELIJKSE (!) - verwoede pogingen via ALLE kanalen (chat, klacht per mail, dit forum, (urenlange!) telefoons met de helpdesk, de Proximus boetiek meermaals (!) bezocht, een dossier dat ervoor werd opgemaakt, de IT-afdeling die ermee bezig is, enz..enz...) en ook al meermaals de HLN klantendienst gecontacteerd, GERAAKT DIT NOOIT OPGELOST!! EN DIT NA MEER DAN EEN MAAND!!

Vandaag nog (!) belt men mij terug van Proximus dat “het probleem nu zou opgelost zijn”, maar- na (nòg maar eens!!) opnieuw activeren van mijn e-press - krijg ik dezelfde melding en HEB IK NOG STEEDS GEEN ABONNEMENT!! Met Proximus is het “WACHTEN OP GODOT”!!

Blijkbaar zijn dus niet alle klanten gelijk voor Proximus!! RONDUIT BEDROEVENDE SERVICE!!

  Mijn e-press is reeds gelinkt

Deze koppeling werkt gewoon niet. Krant is niet te lezen enkel via betalend abo. WERKT NIET

..

 

 

 

 

louter ter bijkomende info: Dat het soms totaal verkeerd loopt kun je ook afleiden van deze reactie van iemand anders

https://nl.forum.proximus.be/klachten-54/koppelen-proximus-met-epress-hln-lukt-niet-49315#post642047

Alle zijn blijkbaar niet de enige met dit probleem .Zou zeggen doe ter iets aan. Valse reclame als het mij vr

Reputatie 7
Badge +3

Alle topics over e-press werden hier samengevoegd.

@Demulan Voor jou is dossier 44164982 hierover nog lopende.

Groetjes, Antonella

Ik probeer reeds van december om My Press in orde te krijgen samen met Proximus maar het is nog steeds niet beschikbaar. ik heb onder mijn producten geen knop staan van My e Press en er is me door medewerkers Proximus meermaals beloofd dit spoedig in orde te krijgen. Tot op heden kan ik nog steeds geen gebruik maken van My E Press . Hopelijk lukt het langs deze weg.

Reputatie 7
Badge +3

@rudivandorsselaere ik heb je topic samengevoegd bij het reeds bestaande topic over My E-Press. Hier vind je namelijk al vele tips. Groetjes, Antonella

Ik zie helaas e-press niet bij mijn producten staan. Deze screenshot werd op de pc gemaakt. Dus geen verschil tussen pc en tablet.

 

En het activeren via deze onderstaande weg lukt ook niet dan ?

https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/

En het activeren via deze onderstaande weg lukt ook niet dan ?

https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/

Werkt helaas ook niet. Ik blijf dezelfde boodschap zien :

Er ging iets mis

Je hebt waarschijnlijk geen toegang tot HLN digitaal in jouw huidige Proximus pack.

Check of je pack in aanmerking komt en dat je MyProximus account de juiste configuratie heeft via de Proximus FAQ’s.

Reputatie 7
Badge +3

@Ralf Soret 

 

Beste,

ik zie dat je een btw nummer actief hebt ?

Momenteel is e-press enkel toegankelijk voor de residentiële klanten.

Dus je hoeft niet verder te zoeken naar de fout...

Groeten,

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Demulan 

jullie werden gecontacteerd door de dossierbeheerder en er is een oplossing geboden.

@rudivandorsselaere 

voor jullie moet ik verder zoeken, want niet alle producten epress staan goed gedocumenteerd voor jullie.

@BD 

ook voor jou moet ik verder zoeken waar het probleem zich stelt.

 

aan allemaal groetjes

Tina

@Ralf Soret

 

Beste,

ik zie dat je een btw nummer actief hebt ?

Momenteel is e-press enkel toegankelijk voor de residentiële klanten.

Dus je hoeft niet verder te zoeken naar de fout...

Groeten,

Tina

Beste Tina, 

Ik ben klant ten persoonlijke titel en niet op naam van mijn zaak. Kan je dit rechtzetten?

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +3

@Ralf Soret Je hebt per mail een overnamedocument ontvangen om je producten en diensten over te zetten van de zaak naar privé. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@rudivandorsselaere 

Beste,

we hebben een aanpassing kunnen doen en ik zie momenteel e-press onder je producten.

kan je vandaag / morgen ook eens testen ?

groeten,

Tina

Werkt inderdaad totaal niet!! Gebeld met hln die zeggen dat het bij proximus ligt en heb gebeld naar proximus die zeggen dat het weer bij hln is.

 

Reputatie 7
Badge +3

@KegelsW 

kan je de app aub eens helemaal verwijderen en opnieuw installeren ?

kan je dan  na installatie in app inloggen ?

kijk je dan na of login in de app in orde is ? via menu, (onderaan) dan op profiel kijken of je naam en mailadres juist zijn ingelogd…

graag je feedback of dit gelukt is en nu wél werkt ?  benieuwd….

groeten,

Tina

wat ik ook vaststel dat er zijn die ook vergeten zijn met welke login (email adres en wachtwoord ze myepressgeactiveerd hebben)

Reageer