Ben via my e press geabonneerd op HLN digitaal.
Zie echter my e press niet staan onder "mijn producten" in my proximus.
Of komt dat niet onder mijn producten.?
Ben via my e press geabonneerd op HLN digitaal.
Zie echter my e press niet staan onder "mijn producten" in my proximus.
Of komt dat niet onder mijn producten.?
Geachte PX. Hoe zit het met het abo van HLN. Wordt dit automatisch verlengd. Het jaar is bijna voorbij. Of zit er iets anders in de planning voor de abonnees van PX.Alvast bedankt voor het antwoord. Mvg, Antoon
Heb net gekeken en mijn abo vervalt op 02-12-2020. Denk dat meerdere klanten van PX hiermee zitten. Alvast bedankt voor het antwoord
Ja, hier ook bijna einde waardeloos abo van HLN. Ik zal dat zeker niet verlengen!
Maar ik zou het absoluut niet erg vinden mocht Proximus ons een jaar-abo op de Humo cadeau geven
Geachte PX. Hoe zit het met het abo van HLN. Wordt dit automatisch verlengd. Het jaar is bijna voorbij. Of zit er iets anders in de planning voor de abonnees van PX.Alvast bedankt voor het antwoord. Mvg, Antoon
Beste,
maar je kan weet wel welke login je hebt aangemaakt voor hln ?
je kent je login voor my proximus ?
ik ga eens navragen hoe we dit verder moeten oplossen
mvg,
Tina
Beste,
bedankt alvast! Ik ken mijn login van MyProximus en ik had gewoon een typfout gemaakt bij de verbinding met mijn hln account, dikke fout van HLN om hierbij een niet bestaand email adres toe te laten maar toch…
mvg,
Wouter
inderdaad Antoon dat doe ik altijd want vroeg of laat komt er miserie van maar het het gaat om een probleem die mijn pa heeft en hij had die niet genoteerd om de eenvoudige reden dat hij het zelfde login van myproximus gebruikt had, en dus genoteerd had zelfde als myproximus, maar dat adres wordt blijkbaar niet meer herkend om één of andere reden!
Beste,
maar je kan weet wel welke login je hebt aangemaakt voor hln ?
je kent je login voor my proximus ?
ik ga eens navragen hoe we dit verder moeten oplossen
mvg,
Tina
er zou inderdaad een methode moeten zijn zodat de activatie kan van nul opnieuw gebeuren, want bij mijn pa is het net het zelfde geval en blijft ook in cirkeltjes draaien.
kan je de app aub eens helemaal verwijderen en opnieuw installeren ?
kan je dan na installatie in app inloggen ?
kijk je dan na of login in de app in orde is ? via menu, (onderaan) dan op profiel kijken of je naam en mailadres juist zijn ingelogd…
graag je feedback of dit gelukt is en nu wél werkt ? benieuwd….
groeten,
Tina
Beste,
heb dit reeds meerdere keren geprobeerd! Werkt niet, mijn proximus epress is gelinkt aan het verkeerde hln account een onbestaand account dus dit zal nooit goedkomen want je kan dit dus niet annuleren of de link tussen de accounts wijzigen of verwijderen
wat ik ook vaststel dat er zijn die ook vergeten zijn met welke login (email adres en wachtwoord ze myepressgeactiveerd hebben)
kan je de app aub eens helemaal verwijderen en opnieuw installeren ?
kan je dan na installatie in app inloggen ?
kijk je dan na of login in de app in orde is ? via menu, (onderaan) dan op profiel kijken of je naam en mailadres juist zijn ingelogd…
graag je feedback of dit gelukt is en nu wél werkt ? benieuwd….
groeten,
Tina
Werkt inderdaad totaal niet!! Gebeld met hln die zeggen dat het bij proximus ligt en heb gebeld naar proximus die zeggen dat het weer bij hln is.
Beste,
we hebben een aanpassing kunnen doen en ik zie momenteel e-press onder je producten.
kan je vandaag / morgen ook eens testen ?
groeten,
Tina
Beste,
ik zie dat je een btw nummer actief hebt ?
Momenteel is e-press enkel toegankelijk voor de residentiële klanten.
Dus je hoeft niet verder te zoeken naar de fout...
Groeten,
Tina
Beste Tina,
Ik ben klant ten persoonlijke titel en niet op naam van mijn zaak. Kan je dit rechtzetten?
Alvast bedankt
jullie werden gecontacteerd door de dossierbeheerder en er is een oplossing geboden.
voor jullie moet ik verder zoeken, want niet alle producten epress staan goed gedocumenteerd voor jullie.
ook voor jou moet ik verder zoeken waar het probleem zich stelt.
aan allemaal groetjes
Tina
Beste,
ik zie dat je een btw nummer actief hebt ?
Momenteel is e-press enkel toegankelijk voor de residentiële klanten.
Dus je hoeft niet verder te zoeken naar de fout...
Groeten,
Tina
En het activeren via deze onderstaande weg lukt ook niet dan ?
Werkt helaas ook niet. Ik blijf dezelfde boodschap zien :
Je hebt waarschijnlijk geen toegang tot HLN digitaal in jouw huidige Proximus pack.
Check of je pack in aanmerking komt en dat je MyProximus account de juiste configuratie heeft via de Proximus FAQ’s.
En het activeren via deze onderstaande weg lukt ook niet dan ?
> https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/
Ik zie helaas e-press niet bij mijn producten staan. Deze screenshot werd op de pc gemaakt. Dus geen verschil tussen pc en tablet.
Ik probeer reeds van december om My Press in orde te krijgen samen met Proximus maar het is nog steeds niet beschikbaar. ik heb onder mijn producten geen knop staan van My e Press en er is me door medewerkers Proximus meermaals beloofd dit spoedig in orde te krijgen. Tot op heden kan ik nog steeds geen gebruik maken van My E Press . Hopelijk lukt het langs deze weg.
Alle topics over e-press werden hier samengevoegd.
Groetjes, Antonella
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.