Skip to main content

Ben via my e press geabonneerd op HLN digitaal. 

Zie echter my e press niet staan onder "mijn producten" in my proximus.

Of komt dat niet onder mijn producten.? 

@Antoon1 ; Dag, deze blijven gewoon doorlopen. Er is hierover nog geen communicatie geweest. Groetjes Luc

@Luc.M. Bedankt voor het antwoord 😷👍

@Antoon1 ; Dag, deze blijven gewoon doorlopen. Er is hierover nog geen communicatie geweest. Groetjes Luc

Geachte PX. Hoe zit het met het abo van HLN. Wordt dit automatisch verlengd. Het jaar is bijna voorbij. Of zit er iets anders in de planning voor de abonnees van PX.Alvast bedankt voor het antwoord. Mvg, Antoon 😷🤔

Heb net gekeken en mijn abo vervalt op 02-12-2020. Denk dat meerdere klanten van PX hiermee zitten. Alvast bedankt voor het antwoord 😷🤗

Ja, hier ook bijna einde waardeloos abo van HLN. Ik zal dat zeker niet verlengen!
Maar ik zou het absoluut niet erg vinden mocht Proximus ons een jaar-abo op de Humo cadeau geven :grin:

Geachte PX. Hoe zit het met het abo van HLN. Wordt dit automatisch verlengd. Het jaar is bijna voorbij. Of zit er iets anders in de planning voor de abonnees van PX.Alvast bedankt voor het antwoord. Mvg, Antoon 😷🤔

@KegelsW

Beste,

maar je kan weet wel welke login je hebt aangemaakt voor hln ?

je kent je login voor my proximus ? 

ik ga eens navragen hoe we dit verder moeten oplossen

mvg, 

Tina

Beste,

bedankt alvast! Ik ken mijn login van MyProximus en ik had gewoon een typfout gemaakt bij de verbinding met mijn hln account, dikke fout van HLN om hierbij een niet bestaand email adres toe te laten maar toch…

mvg,

Wouter

inderdaad Antoon dat doe ik altijd want vroeg of laat komt er miserie van maar het het gaat om een probleem die mijn pa heeft en hij had die niet genoteerd om de eenvoudige reden dat hij het zelfde login van myproximus gebruikt had, en dus genoteerd had zelfde als myproximus, maar dat adres wordt blijkbaar niet meer herkend om één of andere reden!

@Martin Vergeet dit nooit. Mijn mail adres en wachtwoord. Schrijf dit altijd in het boekje 😉🤗😷

@KegelsW 

Beste,

maar je kan weet wel welke login je hebt aangemaakt voor hln ?

je kent je login voor my proximus ? 

ik ga eens navragen hoe we dit verder moeten oplossen

mvg, 

Tina

er zou inderdaad een methode moeten zijn zodat de activatie kan van nul opnieuw gebeuren, want bij mijn pa is het net het zelfde geval en blijft ook in cirkeltjes draaien.

@KegelsW

kan je de app aub eens helemaal verwijderen en opnieuw installeren ?

kan je dan  na installatie in app inloggen ?

kijk je dan na of login in de app in orde is ? via menu, (onderaan) dan op profiel kijken of je naam en mailadres juist zijn ingelogd…

graag je feedback of dit gelukt is en nu wél werkt ?  benieuwd….

groeten,

Tina

Beste,

heb dit reeds meerdere keren geprobeerd! Werkt niet, mijn proximus epress is gelinkt aan het verkeerde hln account een onbestaand account dus dit zal nooit goedkomen want je kan dit dus niet annuleren of de link tussen de accounts wijzigen of verwijderen

wat ik ook vaststel dat er zijn die ook vergeten zijn met welke login (email adres en wachtwoord ze myepressgeactiveerd hebben)

@KegelsW 

kan je de app aub eens helemaal verwijderen en opnieuw installeren ?

kan je dan  na installatie in app inloggen ?

kijk je dan na of login in de app in orde is ? via menu, (onderaan) dan op profiel kijken of je naam en mailadres juist zijn ingelogd…

graag je feedback of dit gelukt is en nu wél werkt ?  benieuwd….

groeten,

Tina

Werkt inderdaad totaal niet!! Gebeld met hln die zeggen dat het bij proximus ligt en heb gebeld naar proximus die zeggen dat het weer bij hln is.

@rudivandorsselaere 

Beste,

we hebben een aanpassing kunnen doen en ik zie momenteel e-press onder je producten.

kan je vandaag / morgen ook eens testen ?

groeten,

Tina

@Ralf Soret Je hebt per mail een overnamedocument ontvangen om je producten en diensten over te zetten van de zaak naar privé. Groetjes, Antonella

@Ralf Soret

Beste,

ik zie dat je een btw nummer actief hebt ?

Momenteel is e-press enkel toegankelijk voor de residentiële klanten.

Dus je hoeft niet verder te zoeken naar de fout...

Groeten,

Tina

Beste Tina, 

Ik ben klant ten persoonlijke titel en niet op naam van mijn zaak. Kan je dit rechtzetten?

Alvast bedankt

@Demulan 

jullie werden gecontacteerd door de dossierbeheerder en er is een oplossing geboden.

@rudivandorsselaere 

voor jullie moet ik verder zoeken, want niet alle producten epress staan goed gedocumenteerd voor jullie.

@BD 

ook voor jou moet ik verder zoeken waar het probleem zich stelt.

aan allemaal groetjes

Tina

@Ralf Soret 

Beste,

ik zie dat je een btw nummer actief hebt ?

Momenteel is e-press enkel toegankelijk voor de residentiële klanten.

Dus je hoeft niet verder te zoeken naar de fout...

Groeten,

Tina

En het activeren via deze onderstaande weg lukt ook niet dan ?

https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/

Werkt helaas ook niet. Ik blijf dezelfde boodschap zien :

Er ging iets mis

Je hebt waarschijnlijk geen toegang tot HLN digitaal in jouw huidige Proximus pack.

Check of je pack in aanmerking komt en dat je MyProximus account de juiste configuratie heeft via de Proximus FAQ’s.

En het activeren via deze onderstaande weg lukt ook niet dan ?

https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/

Ik zie helaas e-press niet bij mijn producten staan. Deze screenshot werd op de pc gemaakt. Dus geen verschil tussen pc en tablet.

@rudivandorsselaere ik heb je topic samengevoegd bij het reeds bestaande topic over My E-Press. Hier vind je namelijk al vele tips. Groetjes, Antonella

Ik probeer reeds van december om My Press in orde te krijgen samen met Proximus maar het is nog steeds niet beschikbaar. ik heb onder mijn producten geen knop staan van My e Press en er is me door medewerkers Proximus meermaals beloofd dit spoedig in orde te krijgen. Tot op heden kan ik nog steeds geen gebruik maken van My E Press . Hopelijk lukt het langs deze weg.

Alle topics over e-press werden hier samengevoegd.

@Demulan Voor jou is dossier 44164982 hierover nog lopende.

Groetjes, Antonella

Reageer