Vraag

My e press


Reputatie 3
Badge +1

Ben via my e press geabonneerd op HLN digitaal. 

Zie echter my e press niet staan onder "mijn producten" in my proximus.

Of komt dat niet onder mijn producten.? 


111 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Jullie zien dit inderdaad actief staan als je via de PC inlogt, maar niet in de mobiele versie van MyProximus. Meer info: www.proximus.be/myhln. Grt, Heidi

Ik worstel met net hetzelfde probleem. Mijn abonnement geeft recht op het e-press abonnement en ook ik heb op de correcte manier de activatie gedaan en ik heb een geldig HLN-account. Ik krijg eveneens dezelfde melding “Je Proximus en HLN account zijn al gelinkt. Start met lezen”, maar ik kan NOCH de digitale krant, NOCH de HLN+ artikels lezen, NOCH Topics….NIKS dus! Bij inloggen op mijn HLN-account staat (na activatie e-press) nog steeds “geen actief abonnement”.

Zonder u te willen ontmoedigen, kan ik u nu al zeggen, dit zal NOOIT (!!) in orde komen, noch van de kant van Proximus, noch van de kant van HLN. De een verwijst naar de ander, maar niemand doet iets (nuttigs) !

Dit probleem sleept bij mij nu reeds aan sinds 19 DECEMBER 2019 (!)  Zelfs ondanks MEERMAALSE - bijna DAGELIJKSE (!) - verwoede pogingen via ALLE kanalen (chat, klacht per mail, dit forum, (urenlange!) telefoons met de helpdesk, de Proximus boetiek meermaals (!) bezocht, een dossier dat ervoor werd opgemaakt, de IT-afdeling die ermee bezig is, enz..enz...) en ook al meermaals de HLN klantendienst gecontacteerd, GERAAKT DIT NOOIT OPGELOST!! EN DIT NA MEER DAN EEN MAAND!!

Vandaag nog (!) belt men mij terug van Proximus dat “het probleem nu zou opgelost zijn”, maar- na (nòg maar eens!!) opnieuw activeren van mijn e-press - krijg ik dezelfde melding en HEB IK NOG STEEDS GEEN ABONNEMENT!! Met Proximus is het “WACHTEN OP GODOT”!!

Blijkbaar zijn dus niet alle klanten gelijk voor Proximus!! RONDUIT BEDROEVENDE SERVICE!!

mss best ook eens contact opnemen met HLN

Heb je nog een andere vraag, neem dan contact op via www.hln.be/service of via 02 454 25 90 (ma-vr: 8u - 18u | zaterdag: 8u - 13u). We helpen je met veel plezier verder. 

https://www.hln.be/service/contact

NB: Hier komt niemand van proximus langs tijdens het weekend.

Voor mij bestaat mypress niet meer 

enkel krant lezen mits betalen wat           ik ook probeer NIETS werkt en de oplossing komt er blijkbaar ook nie

Reputatie 7
Badge +3

@georges_063 Dat staat in MyProximus inderdaad onder mijn producten(rechts onderaan). Ik heb voor u gekeken en E-Press staat actief in ons systeem.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes Joel

Reputatie 2
Badge

Hallo Tina,

Ik heb me gisteren geïnformeerd bij HLN.  Hun antwoord:
Die eerste 5 dagen (onmiddellijk toegekend bij de aanvraag) dient om de aanvrager dadelijk te kunnen laten genieten van z’n inschrijving, zodat hij dus direct de krant kan lezen.
De periode wordt dan in de loop van de dag of s’anderendaags aangepast.

Intussen is de looptijd inderdaad aangepast naar einddatum 10/12/2020

Met vriendelijke groeten

Rooboo

Ik heb hetzelfde probleem voor. Bij zowel proximus als hln.be krijg ik geen oplossing aangeboden. Laatste stand van zaken is dat de technische dienst zegt dat ze een aantal van die gevallen heeft en dat dit zou te maken hebben dat Proximus die profielen nog niet opgeladen heeft in hun database.

wat ik ook vaststel dat er zijn die ook vergeten zijn met welke login (email adres en wachtwoord ze myepressgeactiveerd hebben)

Ik weet niet of dit onmiddellijk nadat je u geregistreerd hebt op My e-press of dit onmiddellijk in MyProximus te voorschijn komt

NB:  je zie dit actief staan als je via de PC inlogt op www.myproximus.be ,
maar niet in de mobiele versie van MyProximus.

 

 

Is inmiddels gelukt nu.   Bedankt voor de info 

E-press staat inderdaad wel tussen "mijn producten", maar is zeker NIET geactiveerd! Bij mijn HLN-account staat "GEEN ACTIEF ABONNEMENT" en - volgens Proximus toch - zijn mijn e-mailadres en HLN-account reeds gekoppeld, MAAR DAT KLOPT DUS NIET!! De klantendienst van HLN bevestigde ook dat  mijn mailadres NIET is doorgekomen bij hen en zij kunnen dus niets doen !

Ik heb ooit wel eens een (proef)abonnement gehad, maar dan wel NOOIT op het mailadres van Proximus, dus dit kan ook geen reden zijn! 

Ik krijg geen foutmelding, enkel - zoals elke niet-abonnee - de melding van HLN "neem een abonnement" om de krant of topics of de HLN+ artikelen te kunnen lezen. 

Dit is nu reeds de 37e maal dat ik deze zelfde volledige uitleg moet geven, zowel via de chat, in de boetiek, via de helpdesk, forum, enz..maar er wordt niets mee gedaan bij Proximus! Men maakt er hier een echte soapserie van..! Zeer bedroevend en vooral onprofessioneel van Proximus!

Reputatie 7
Badge +3

@Ralf Soret 

 

Beste,

ik zie dat je een btw nummer actief hebt ?

Momenteel is e-press enkel toegankelijk voor de residentiële klanten.

Dus je hoeft niet verder te zoeken naar de fout...

Groeten,

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Demulan 

jullie werden gecontacteerd door de dossierbeheerder en er is een oplossing geboden.

@rudivandorsselaere 

voor jullie moet ik verder zoeken, want niet alle producten epress staan goed gedocumenteerd voor jullie.

@BD 

ook voor jou moet ik verder zoeken waar het probleem zich stelt.

 

aan allemaal groetjes

Tina

@Antoon1 Ik duim alvast met je mee :thumbsup_tone2:

louter ter bijkomende info: Dat het soms totaal verkeerd loopt kun je ook afleiden van deze reactie van iemand anders

https://nl.forum.proximus.be/klachten-54/koppelen-proximus-met-epress-hln-lukt-niet-49315#post642047

Reputatie 7
Badge +3

@Antoon1 ; Dag, deze blijven gewoon doorlopen. Er is hierover nog geen communicatie geweest. Groetjes Luc

Ter info: pas maandag komt hier iemand van proximus zelf hier terug langs op het forum om je hierbij verder te helpen of om het door te sturen aan de specialisten ter zake om dit eventueel op te lossen.

 

Een antwoord zal voor na Nieuwjaar zijn vrees ik. Ik probeer al 10 dagen een antwoord te krijgen, maar is blijkbaar niet eenvoudig (Proximus verwijst door naar HLN en HLN naar Proximus ...)

Reputatie 7
Badge +3

@ben.wauman zie info link: https://www.proximus.be/nl/id_cr_my_epress/particulieren/r-orphans/actualiteit-inbegrepen-in-de-packs.html   Groetjes,Joel

 

Beste, ik krijg deze melding maar de HLN + optie Werkt niet! de artikels zijn niet zichtbaar.

Reputatie 7
Badge +3

@BD Alles staat geactiveerd.Als u de procedures doorlopen heeft zou alles moeten werken.Groetjes, Joel

Reputatie 7
Badge +3

@MertensK  De info en links van @Martin zijn al zeer nuttig. Je zou ook een kijkje kunnen nemen op: https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/faq.html
Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@ben.wauman Dat is inderdaad raar.Zie eens naar volgende info op deze link(staat ook een contactnummer onderaan bij) : https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/faq.html  Groetjes,Joel

Jammer kan enkel met een abonnement mits betalen 

niets anders . Juist terug een poging ondern

Ik volgde het stappenplan, en dan komt de boodschap “Je Proximus en HLN account zijn al gelinkt.”

En toch… Ik kan geen artikels lezen op HLN (heb er wel een account gemaakt).

Dan mailde ik HLN met alle accountgegevens en van hen krijg ik het antwoord “We hebben op uw e-mailadres en uw naam gezocht maar in ons systeem werd er nog geen abonnement opgeladen via Proximus. “

Dus Proximus, hoe krijgen we dit opgelost?

 

Dank u,

Peter

Beste

 

De hln+ staat actief op mijn abbonement en ook op de factuur zichtbaar.

Helaas blijft de HLN website zeggen dat ik geen + abonnement heb.

 

Kan hier voor gekeken worden?

 

Bedankt! 

Reageer