Vraag

My e press



Toon eerste bericht

111 reacties

 @Demulan  : Dit is het enigste wat ik kan vinden om nog te proberen: https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/faq.html De kans is wel groot dat je dit al geprobeerd hebt, buiten dit kan je jammer genoeg niet meer doen dan afwachten hoe je dossier verloopt bij Proximus.

Bedankt...maar idd ook reeds geprobeerd... het "dossier" (niet van gisteren!) blijft echter maar aanslepen en open staan... om moedeloos van te worden...

dit zijn inderdaad allemaal linken die je terugvindt (ook al gepost werden) in de beschrijving hoe e-press activeren op prox en HLN site maar net zoals bij anderen het hier blijkbaar nog voorvalt, als het daarmee niet lukt wordt je heen en weer gestuurd van Proximus en HLN en vice versa!

ik geef ondertussen nog een link meer ‘t zal allemaal niet veel baten 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/internet/cloud-en-my-e-press/my-e-press/het-laatste-nieuws-of-le-soir-digitaal-lezen.html

hopelijk komt proximus volgende week voor TS met een oplossing af als ze hier terug langskomen op het forum !

Reputatie 6
Badge +3

 @Demulan  : Dit is het enigste wat ik kan vinden om nog te proberen: https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/faq.html De kans is wel groot dat je dit al geprobeerd hebt, buiten dit kan je jammer genoeg niet meer doen dan afwachten hoe je dossier verloopt bij Proximus.

E-press staat inderdaad wel tussen "mijn producten", maar is zeker NIET geactiveerd! Bij mijn HLN-account staat "GEEN ACTIEF ABONNEMENT" en - volgens Proximus toch - zijn mijn e-mailadres en HLN-account reeds gekoppeld, MAAR DAT KLOPT DUS NIET!! De klantendienst van HLN bevestigde ook dat  mijn mailadres NIET is doorgekomen bij hen en zij kunnen dus niets doen !

Ik heb ooit wel eens een (proef)abonnement gehad, maar dan wel NOOIT op het mailadres van Proximus, dus dit kan ook geen reden zijn! 

Ik krijg geen foutmelding, enkel - zoals elke niet-abonnee - de melding van HLN "neem een abonnement" om de krant of topics of de HLN+ artikelen te kunnen lezen. 

Dit is nu reeds de 37e maal dat ik deze zelfde volledige uitleg moet geven, zowel via de chat, in de boetiek, via de helpdesk, forum, enz..maar er wordt niets mee gedaan bij Proximus! Men maakt er hier een echte soapserie van..! Zeer bedroevend en vooral onprofessioneel van Proximus!

Reputatie 7
Badge +4

Er is een dossier (44164982) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Ik zie inderdaad dat My E-press actief staat in al onze systemen.
Heb je misschien in het verleden een proefabonnement gehad met Het Laatste Nieuws?
Welke foutmelding krijg je exact wanneer je wenst in te loggen?
Alvast de excuses
Mvg, KoenN

Na reeds 3 weken proberen - via alle kanalen van Proximus - om een oplossing te krijgen voor het e-press abonnement HLN, dat voor mij niet geactiveerd kan worden, is dit nu NOG STEEDS NIET OPGELOST! 

Meer nog, toen ik gisteren nogmaals de helpdesk contacteerde beweerde de bediende daar, na inloggen op mijn Proximus account, dat hij WÉL volledige toegang had tot de digitale krant, de HLN+ artikelen en Topics (?!?), terwijl IK DIT NIET KAN, noch op mijn PC, noch op mijn smartphone, noch op mijn tablet. Bediende beweerde dat "het probleem aan mijn toestellen zou liggen (??) en ik moest mij ermee naar een Proximus-boetiek begeven voor nazicht". Dit terwijl ik, bij inloggen op mijn HLN-account, NOG STEEDS vermeld zie staan "GEEN ACTIEF ABONNEMENT"!! Dit kan dus niet!!

Het probleem wordt dus niet alleen NIET OPGELOST door Proximus, maar BOVENDIEN WORDEN MIJ OOK NOG EENS GROVE LEUGENS WIJSGEMAAKT DOOR DE HELPDESK!! WAT IS HIER EIGENLIJK AAN DE HAND BIJ PROXIMUS ?

Maar intussen staat "My E-press", zowel in MyProximus als OP MIJN FACTUUR, WÉL - VOLLEDIG TEN ONRECHTE ! - TE PRIJKEN TUSSEN "MIJN PRODUCTEN" !!

In de Proximus boetiek werd mij bovendien aangeraden om gewoon opnieuw een betalend abonnement HLN af te sluiten om de krant enz. te kunnen lezen ! Ik zou dus moeten betalen voor iets waar ik, net als alle Tuttimus-klanten, GRATIS recht op heb en dus WEL OOK VOOR BETAAL!!

Volgens reacties van Proximus op dit forum is de oorzaak zelfs reeds gekend, nl dat Proximus verschillende profielen van klanten nog niet geüpload heeft naar haar database...waarom doet men dit dan niet alsnog..!!??

De belofte dat "specialisten dit gingen nakijken" werd ook al niet waar gemaakt door Proximus...

Wanneer gaat Proximus dit probleem nu eindelijk eens oplossen !!??

Reputatie 7
Badge +3

@Demulan  Je hebt hiervoor een e-mail gestuurd. De bevoegde dienst zal dit daarom verder nakijken via dossier 44164982 en jou op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

Ter info: morgen maandag kunnen de proximus forum medewerkers dit altijd eens verder laten onderzoeken door de bevoegde specialisten.

Ik weet dat in sommige gevallen er door iemand van Proximus de link eerst moet gemaakt worden, maar of dit ook de reden is in uw geval weet ik natuurlijk niet, in ieder geval je bent niet de enige die dit meldt hier.

De activering van het e-press digitaal abonnement HLN komt maar niet in orde voor mij. Mijn (geldig) HLN-account en mailadres Proximus raken niet gelinkt...De HLN klantendienst verwijst mij door naar Proximus voor de oplossing. 

Maar na twee weken proberen door meermaals contact op te nemen met Proximus via chat, telefonisch met de klantendienst, enz...is het nog steeds niet gelukt. Zelfs de medewerker van Proximus zelf is daar vanuit de klantendienst niet in geslaagd, ook niet na het mij doen aanvragen van een nieuw wachtwoord  voor HLN-account enz enz

Als Tuttimus-klant heb ik recht op het E-press abonnement HLN, maar ik krijg het dus blijkbaar niet!

En bij een vriend, bij wie de activering wel slaagde, lukt het enkel om de digitale krant te lezen, maar "Topics" of de "HLN+ artikels" lezen lukt zelfs ook niet... Zeer teleurstellend allemaal !  😖

Dit was inderdaad onlangs het antwoord van iemand van Proximus, namelijk:

Je kan dezelfde account wel op verschillende toestellen gebruiken.
Op die manier kunnen bv de gezindsleden dus zonder problemen meelezen.
Het is echter niet mogelijk verschillende HLN-accounts te koppelen aan je My Proximus

Het is bij ons op een of andere manier gelukt.

We hebben met hetzelfde email gelinkt als dat we met Proximus hebben gelinkt, een nieuw wachtwoord gevraagd bij HLN account op dat account (we hadden al eentje van de nieuwdbrief e.d.) en dan kwam er “HLN digitaal proximus combi”.

Goed kijken dat het telkens met die email inlogt en ook “aangemeld blijven” anders durft het wel eens switchen naar een ander HLN account als je dat hebt of een ander gezinslid met oud account.

Je kan maar 1 HLN account gebruikt en moet dit dus delen met gezinsleden.

anders kun je eens een privé bericht sturen naar iemand van proximus zelf, door hierboven op AntonenellaD te klikken en daar dan je bericht sturen.

Ter info: pas maandag komt hier iemand van proximus zelf hier terug langs op het forum om je hierbij verder te helpen of om het door te sturen aan de specialisten ter zake om dit eventueel op te lossen.

 

Een antwoord zal voor na Nieuwjaar zijn vrees ik. Ik probeer al 10 dagen een antwoord te krijgen, maar is blijkbaar niet eenvoudig (Proximus verwijst door naar HLN en HLN naar Proximus ...)

Ter info: pas maandag komt hier iemand van proximus zelf hier terug langs op het forum om je hierbij verder te helpen of om het door te sturen aan de specialisten ter zake om dit eventueel op te lossen.

Ik heb hetzelfde probleem voor. Bij zowel proximus als hln.be krijg ik geen oplossing aangeboden. Laatste stand van zaken is dat de technische dienst zegt dat ze een aantal van die gevallen heeft en dat dit zou te maken hebben dat Proximus die profielen nog niet opgeladen heeft in hun database.

Reputatie 7
Badge +3

@MertensK  De info en links van @Martin zijn al zeer nuttig. Je zou ook een kijkje kunnen nemen op: https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/faq.html
Groetjes, Antonella

Is inmiddels gelukt nu.   Bedankt voor de info 

Ik weet niet of dit onmiddellijk nadat je u geregistreerd hebt op My e-press of dit onmiddellijk in MyProximus te voorschijn komt

NB:  je zie dit actief staan als je via de PC inlogt op www.myproximus.be ,
maar niet in de mobiele versie van MyProximus.

 

 

Beste 

My express verschijnt niet in mijn account. Tuttimus abonnée. Ben beheerder. Kan u dit oplossen. Mvg.,

Mistyme

Reputatie 7
Badge +3

@Dirk Roefs1 

beste Dirk, 

een gewoon familus pack van een res-klant zou moeten lukken : 

voor ons staat e press actief onder je producten, dus gaan we zoeken waar het misloopt.

je vertrekt dus vanuit je MyProximus fix/vaste producten ?   

Daar zie je onder je producten My press 

Het gaat dus fout op de volgende pagina waar je op inschrijven moet klikken ? “melding dat mijn pakket niet in aanmerking komt. “

groeten,

Tina

 

mss best ook eens contact opnemen met HLN

Heb je nog een andere vraag, neem dan contact op via www.hln.be/service of via 02 454 25 90 (ma-vr: 8u - 18u | zaterdag: 8u - 13u). We helpen je met veel plezier verder. 

https://www.hln.be/service/contact

NB: Hier komt niemand van proximus langs tijdens het weekend.

Beste

 

We hebben alle stappen ondernomen voor activeren My-E press.

Het was echter zeer moeilijk als je reeds een “(niet-betalend) account” of nieuwsbrief kreeg, vermits hij je niet wilde inloggen. Een nieuw wachtwoord instellen was vereist.

Ik ben ingelogd via my proximus en via mijn “nieuw” account van HLN. Ik kan nog steeds geen plus artikels lezen. Het is vereist een abonnement te koppelen. Welke code moeten we als Proximus lid invullen als we voorheen GEEN betalend HLN abonnement hadden? Waar vinden we deze code?

 

Dat zou me zeker heel erg verwonderen dat het een eeuwig durende gratis aanbieding van Proximus zou zijn maar één jaar vindt ik toch heel weinig :thinking:

Reputatie 6
Badge +2

Dus moet ik hieruit verstaan dat proximus dan maar voor één jaar betaalt voor de e-versie van de krant of versta ik het verkeerd?

Dat zij geen 14€ betalen daar heb ik geen second aan getwijfeld :relaxed:

Ik heb alleszins een abonnement voor één jaar, dat staat zo in mijn account bij HLN. En HLN zegt dat ze een brief sturen als het einde van uw abonnement nadert.  Ik denk niet dat het een eeuwigdurend gratis abonnement zal zijn hé, zelfs op het kerkhof krijg je dat niet meer. :rage:

Bedoel je deze link om te voten > jouw-ideeenbus/enjoy

Reageer