Vraag

e-Press HLN houdt plots op met functioneren.


Sinds gisteren krijg ik geen toegang meer tot bepaalde artikels (“dit artikel is exclusief voor abonnees”) in de HLN app, niet op iPad, niet op iPhone.
Ik heb de app verwijderd, terug geïnstalleerd, nieuw paswoord aangemaakt waarop ik toeging kreeg tot het keuzemenu enz… maar nog steeds werkt de app niet.

Ik heb al enkele gelijkaardige topics doorgelezen, maar dat bracht ook geen oplossing.

Chat ook geprobeerd, maar die lijkt evenmin actief.

Als extra puntje: sinds enige tijd werkt (steeds tijdelijk) de mail niet. Ik kan dan geen berichten ontvangen/versturen (naam en/of paswoord incorrect), om een aantal uur later weer actief te zijn...


215 reacties

@DaisyS Ik voegde mijn mailadres toe onder het veld 'ticket'.

Ik heb ook mijn mailadres toegevoegd 

@DaisyS@HadewychT@Michael V@tina.b 

Hier net van hetzelfde. Sedert 16 oktober al in contact met Proximus (langs verschillende wegen) om hetzelfde probleem opgelost te krijgen. Vastgesteld dat er geen connectie meer is met HLN e-press. Nazicht bij het account : inactief abonnement. Dus we hebben blijkbaar wel nog ergens een abonnement via proximus want het is nog zichtbaar, alleen is het inactief?

Wat meer is : via de proximus app geraak ik sedert 16.10.2022 geen stap verder. Wij stelden immers  vast dat er niets van diensten nog is gekoppeld aan onze my proximus account. Ook de aanrekeningen, verbruik en dergelijke kunnen wij niet meer consulteren via de my proximus app. Noch online, noch via (verschillende) gsm’s. Mijn laatste factuur dateert en werd betaald in september 2022.

Ik vraag mij af waar de factuur van oktober 2022 naartoe is….
En ik vraag mij eveneens af waarom dat allemaal zolang moet duren.
Ik denk dat wij ondertussen elke medewerker op de helpdesk al aan de lijn hebben gehad.

Trouwe klant sedert 2007, zonder fouten altijd mooi op tijd betaald, maar nu begin ik wel eens uit te kijken naar iets anders hoor. Misschien zijn we net al TE lang klant…..

 

Ik begrijp wat je bedoelt Christophe. Ook al meer dan 20 jaar klant. Maar je betaalt mooi, krijgt een probleem, moet dan zelf als klant hemel en aarde bewegen, maar wordt eigenlijk niet voort geholpen. Ben ook al aan het kijken om naar een andere provider met alles over te schakelen.

We zijn ook lang niet alleen met dit probleem, als je de topics hierover bekijkt. Echt triest zo'n slechte service. Misschien moeten we met zijn allen ineens klacht neerleggen bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie?

Reputatie 7
Badge +4

@MarioR @Clint @bijterke Ik heb voor jullie een mail gestuurd naar HLN om hun instellingen na te kijken veenr je abonnement vermits bij ons alles actief staat. Ik hou jullie op de hoogte. 

@Christophe_086 Voor u vind ik 2 accounts van My Proximus terug, gekoppeld aan 2 verschillende klantennummers. Diegene waarmee alles zou moeten werken is niet gekoppeld aan uw mailadres dat je in je profiel vermeld, maar aan een gmailadres van een vrouw. Ik vermoed dat daar de verwarring zit. Kan je eens proberen met dat andere mailadres ? 

Reputatie 7
Badge +4

@Clint voor u zou het in orde moeten zijn

@ MarioR Voor u had HLN nog extra gegevens nodig die ik hen ondertussen bezorgd heb. Ik hou u verder op de hoogte.

@bijterke Kan je eens proberen met je outlook-adres ? Dat is het adres waarmee je bij HLN gekend bent. Het is wel nodig je dan nog eens aan te melden

@HadewychT Na talloze contacten met jullie helpdesk, ben ik vandaag eindelijk geholpen geweest door een hele vriendelijke dame van de klachtendienst. Eureka er bestaan nog vriendelijke en luisterbereide mensen bij proximus. Wat ik al een aantal keer probeerde aan te kaarten is vandaag ook daadwerkelijk bewezen. Ons contract (klantnummer) werd overgeheveld naar een andere klant bij proximus, die een naamgenoot betreft, maar met een andere geboortedatum. Hierdoor was de myproximus inderdaad niet meer aan ons toegewezen, net als de diensten (zoals HLN).

Een menselijke fout, een onoplettendheid. Kan gebeuren.
Waar ik het moeilijk mee heb is dat deze oplossing zo lang heeft moeten duren en wij zo hebben moeten aandringen op diverse kanalen (oa Test aankoop en dit forum).

Dank u wel Gulken (klachtendienst proximusom echt naar het probleem te willen hebben luisteren en om daar de nodige stappen in te hebben gezet (contactname met de andere naamgenoot, die evenmin zich bewust was van het probleem). Samenloop van omstandigheden, maar wel met het gevolg dat ik bijna 14 dagen niets van +artikels heb moeten lezen bij HLN.

Gulken heeft op een paar uur opgelost, waar de anderen geen oren naar hadden.

Mevrouw Hadewych,

probleem lijkt opgelost bij mij!

hartelijk bedankt voor de gedane moeite!!!👍🏻

@HadewychT alvast bedankt voor de moeite. Ik ben benieuwd of het na een maand eindelijk in orde komt.

Reputatie 6
Badge +2

Sinds gisteren kan ik ook geen HLN+ artikels meer lezen. Wel nog de krant en de normale artikels.

Reputatie 6
Badge +2

Is ondertussen opgelost door opnieuw het abonnement te koppelen.

Werkt nog steeds niet. HLN staat actief bij espresso maar na inloggen op HLN kan ik nog steeds de +artikels niet lezen. Abo blijft op inactief. 

Reputatie 7
Badge +4

@Christophe_086 Blij te horen dat het eindelijk opgelost is. Ik heb Gulten je complimenten ook overgemaakt.

@Clint Veel plezier ermee

@MarioR @bijterke Ik heb HLN nog eens opnieuw gemaild voor een stand van zaken. Ik ben zelf afwezig volgende week, maar mijn collega’s zullen je verder op de hoogte houden. 

@HadewychT Het probleem is blijkbaar opgelost bij mij. Hoera! Er kwam geen melding, maar ik merkte dat ik weer HLN+-artikels kan lezen. Er is blijkbaar een nieuw digitaal abonnement van HLN aangemaakt voor een jaar (tot 4/11/2023). Hopelijk nadien weer niet opnieuw hetzelfde probleem.

Hartelijk dank voor uw hulp! 

Toch blijft het bijzonder jammer dat Proximus dit niet professioneler behandelt. Het duurt meer dan een maand, maar kan eigenlijk op een paar dagen worden geregeld. Het is bovendien al lang een gekend probleem, gezien meerdere soortgelijke topics op dit forum, waarvan berichten van 2 jaar geleden.

Reputatie 7
Badge +4

@MarioR Ik heb ondertussen inderdaad antwoord gekregen van HLN dat het in orde is. Ze hebben echter enkel naar mij geantwoord en niet naar onze algemene mailbox waardoor mijn collega’s hier niet van op de hoogte waren en u niet konden verwittigen. Mijn excuses hiervoor en ook voor het feit dat dit zo lang aansleepte. 

@bijterke U moet opnieuw de aanmeldprocedure doorlopen alsof het de eerste keer is dat u een login aanmaakt. Daarna zou het moeten werken. 

Beste Hadewych

 

dat lijkt niet te werken.  HLN staat nog actief op myProximus ePress.  Afloggen op HLN en terug aanloggen helpt niet.  We staan dus nog geen stap verder

Reputatie 7
Badge +3

@MrRonsof 

Kan je nu eens proberen?

Ik heb je account opnieuw gekoppeld, je moet wel inloggen met het e-mail adres dat bebint met -ronny-

 

Geert

Hallo proximus

 

Mijn probleem is nog niet opgelost. Wanneer gaat dit terug werken?

Reputatie 5
Badge +2

@MrRonsof Je myproximus en HLN profiel zijn reeds gekoppeld aan elkaar. Welke fout krijg je? Dat je niet kan aanmelden of geen abonnement?

Beste proximus,

Mijn probleem is  nog steeds niet opgelost. Meerdere uren in wacht, een ticket dat werd aangemaakt en waarop ik binnen de 48 uur antwoord zou op krijgen (not), meer uren in wacht en daarna wachtend op een  telefoontje terug dat er nog altijd niet geweest is.

Ik ben het beu ! Ik betaal voor service en als ik die niet krijg moet ik sterk overwegen niet meer te betalen. 

Los het op graag!

Ter info: Maandag komen de PX forummedewerkers (moderatoren) hier terug langs en kunnen zij dan verder de stand van zaken natrekken om je verder te helpen hiermee.

Ik weet niet of je reeds op deze vraag geantwoord hebt → 

@MrRonsof Je myproximus en HLN profiel zijn reeds gekoppeld aan elkaar. Welke fout krijg je? Dat je niet kan aanmelden of geen abonnement?

 

Reputatie 7
Badge +3

@bijterke 

Opnieuw hebben we alles nagekeken, alles staat correct gekoppeld.

Heb je al eens met HLN zelf contact opgenomen?

 

Geert

Heb ik idd gedaan. 

HLN wijst naar Proximus, Proximus naar HLN ... en de klant staat in de kou

Reputatie 7
Badge +3

@GeertC  Ik ben zeker dat HLN de GID code nodig heeft  kan je deze via een PV bericht sturen naar @bijterke  Bedankt.

Reageer