Vraag

e-Press HLN houdt plots op met functioneren.



Toon eerste bericht

218 reacties

Neen, ze verwezen me direct terug naar Proximus.

Kan je mij GID nummer bezorgen? Dan probeer ik het opnieuw

@DaisyS @HadewychT @GeertC ,

tot op heden kan ik nog altijd geen HLN+ artikels lezen. Kunnen jullie dit nog eens bekijken? Thnx 

Net een heel vriendelijke dame van HLN aan de lijn  gehad die toch wat misnoegd was om opnieuw een Proximus klant aan de lijn te krijgen… Volgens haar ben ik als Proximus klant niet rechtstreeks geabonneerd met HLN maar is dit een abonnement met Proximus en die Proximus zelf zou moeten beheren. Dus als er iets fout loopt is het niet aan de klant om te bellen en moet Proximus dit aan HLN melden.
Ze heeft al mijn info wel genoteerd en ging bekijken wat ze kon doen. Want blijkbaar moet HLN met die GID code toch weer contact opnemen met Proximus om te bekijken wat er aan de hand is. Hopelijk komt het snel in orde…

 

Reputatie 7
Badge +5

@Alex_039 Hier is alles in orde, ik raad je aan om eens contact op te nemen met DPG media. 

@Nadia1 Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? 

Reputatie 7
Badge +4

@RobinR @Gregory H. Ik heb dit voor jullie doorgegeven naar HLN. Bij ons staat jullie profiel goed. 

Zelfde probleem hier, kan je voor mij dit ook even doorsturen?

Mailadres toegevoegd.

Reputatie 7
Badge +3

@Kim4891 

ik heb je GID nummer vermeld bij de Opmerkingen op je profiel.

 

Geert

TBI: GeertC bedoelt met “Opmerkingen” op je profiel eigenlijk “Ticket” op je profiel.

Reputatie 7
Badge +5

@Roelande Ik heb ook voor jou een mail verzonden.

Reputatie 7
Badge +4

@Koenvanhoecke Ik heb dit voor u nagekeken en bij ons staat alles goed ingesteld. Ik stuur een mail naar HLN zodat ze dit bij hen ook kunnen controleren. 

@LienVdB87 Ik heb ook voor u alles nagekeken bij ons en dit is in orde. Ik zal ook voor u een mail naar HLN sturen. 

@HadewychT 

Beste, 

bij mij is de HLN abonnement e-press ook gestopt met te werken.

Ik heb met de Proximus helpdesk gesproken:

  1. mijn e-press is gelinkt met HLN en actief
  2. mijn GID nummer is gekend

Ik heb daarna met de HLN helpdesk gesproken, en zij melden mij dat er iets mis aan hun kant.

Zij zouden dit verhelpen, maar ik ondervind geen verbetering: de HLN abonnement is nog niet actief.

 

Kunt u iemand bereiken bij HLN en mijn profiel laten activeren of herstellen ?

 

Bedankt.

 

Maurice

Beste, klantnummer 612845***.  Gsm,0477685***. Mail, ***@gmail.com  Adres:  Dank.

Beste , hier ook geen toegang meer op HLN , hoe kan ik dit op een eenvoudige manier terug aan het werken krijgen?

 

Hallo, hier hetzelfde probleem. Mijn account van Proximus lijkt nog gelinkt aan HLN maar ik heb geen actief abonnement meer en kan niet meer op de plus artikels van HLN. Kunnen jullie mij hier bij helpen?

@MrRonsof Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

PS: binnen een uur nadat je uw bericht gepost hebt kun je dit nog corrigeren.

anders moet het via een prox forummedewerker (moderator) gebeuren, maar die zullen nu niet meer reageren op het forum.

@Glen HLN heeft een aanpassing gedaan. Je zou ten laatste morgen een mail moeten ontvangen om je account in te stellen. 

@HadewychT : Geen mail van HLN ontvangen maar zonet getest en nu wel in orde. Bedankt voor je hulp!

Groetjes

Reputatie 7
Badge +5

@jeroen96 @Stijn Dr. Ik heb contact opgenomen met DPG media. Zij gaan het nodige doen.

Ja, daarnet de Gid nummer doorgegeven aan dpg media en ik kan terug + artikelen lezen.

Bedankt voor de assistentie!

Ik kan ook geen HLN + artikels meer lezen, ben ook ingelogd maar er is geen koppeling met HLN, heb via chat proximus proberen contacteren maar na halve dag online geweest te zijn ben ik gestopt niemand aan de chat gekregen..

Hoe heb je u GID verkregen? Ik heb mail gestuurd deze morgen nog geen mail terug gekregen

Grtjs Christiane 

 

Forumprofiel aangevuld.

Reputatie 5
Badge +2

@MrRonsof Je myproximus en HLN profiel zijn reeds gekoppeld aan elkaar. Welke fout krijg je? Dat je niet kan aanmelden of geen abonnement?

@Jlaas @Fanapryde Bij ons staat alles nog goed ingesteld voor HLN+. Ik heb je GID toegevoegd aan je profiel zodat HLN dit verder kan nakijken. 

Bedankt voor deze info, die echter volgens een mail die ik vanmorgen van HLN kreeg niet helemaal klopt:

“””””

Bedankt voor je bericht.

 

We vinden het jammer om te vernemen dat je niet meer van Het Laatste Nieuws kan genieten. Bij nazicht van jouw gegevens zien wij dat je inderdaad genoot van een digitaal abonnement bij Het Laatste Nieuws via Proximus. Wij hebben echter bericht gekregen van Proximus dat dit beëindigd moest worden en kunnen dit zelf niet terug activeren. Je kan wel volgende stappen ondernemen:

 

1. Neem contact op met Proximus om te informeren of je nog steeds rechthebbende bent. Indien dit het geval is, moet Proximus de rechthebbende status opnieuw vrijgeven. Informeer ook alvast naar jouw GID code (zie stap 3).

“””””

Kan U mij misschien vertellen waarom dit gebeurde (indien het verhaal van HLN correct is) ?

Hierdoor hebben wij ondertussen al 10 dagen geen toegang meer tot alle artikels van HLN, terwijl er bij mijn weten aan onze Proximus abo’s niets gewijzigd is.

Forumprofiel aangevuld en hopelijk komt het in orde wat betreft het koppelen van HLN, Proximus.

@navaro Ik heb gisterenavond reactie gekregen van HLN. Ze hebben je abonnement in orde gebracht en dit zou ten laatste vandaag terug moeten werken. 


@HadewychT 

Ik heb van HLN ook een e-mail gehad.  Alles lijkt inderdaad terug te werken.
Bedankt voor de interventie. 👍

Mvg,

@HadewychT Als ik met mijn gmail-adres inlog op HLN, staat Het laatste Nieuws Digitaal onder “beeindigde abonnementen”

Reageer