Vraag

e-Press HLN houdt plots op met functioneren.



Toon eerste bericht

218 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@BrtBtrs Er is iets niet helemaal correct met je gegevens. Ik klaar het verder met je uit via een privébericht. 

Reputatie 7
Badge +4

@MrRonsof Ik heb dit doorgegeven naar HLN voor nazicht. Bij ons staan alle instellingen goed. 

@Fanapryde Is dit voor u ondertussen in orde ? Ik zie dat we je hier nog niet op de hoogte gehouden hebben en vind niet onmiddellijk een antwoord van HLN terug. 

Hallo,

 

Sinds enkele weken kan ik ook de +artikels niet meer lezen. Meermaals terug opnieuw proberen te activeren via proximus site, zonder succes. Mail naar hln gestuurd maar hun antwoord is dat ik contact moet opnemen met proximus om rechthebbende status opnieuw vrijtegeven en gib code aan te krijgen.

Kan u dit eens bekijken aub?

mvg,

Jeroen

@navaro Dat is wel het adres waaraan je abonnement bij ons gekoppeld is. Ik zal het dan ook laten nakijken door HLN. 

 
@HadewychT

Heb jij vanuit HLN al feedback gekregen?  Ik heb van hen nog niks gehoord.


mvg,

 

Wie kan helpen?? 🙄

Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem met e-press HLN. Ik heb zelf ook nog geen oplossing gevonden.

Reputatie 7
Badge +3

Ga eens kijken bij HLN op deze pagina  https://myaccount.hln.be/#/subscription

bij ACTIEVE ABONNEMENTEN  zie je normaal gezien volgende

HET LAATSTE NIEUWS PROXIMUS

Nummer: xxxxxxxx ( 7 cijfers)

Looptijd

xx/xx/xxxx - xx/xx/xxxx ( dag,maand, jaartal)

Bij looptijd kijken of de datum nog niet verstreken is. Als de looptijd is verstreken dan krijg je deze mededeling/melding bij de artikels (“dit artikel is exclusief voor abonnees”).  =  Proximus heeft  je HLN abonnement niet herbevestigd.

 

@DaisyS Is er voor mij al een oplossing in zicht? Ik kreeg ook nog dezelfde standaardmail van de klantenservice van HLN als eerder in dit topic vermeld (met de tip naar GID-nr. te vragen). Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@bijterke 

Opnieuw hebben we alles nagekeken, alles staat correct gekoppeld.

Heb je al eens met HLN zelf contact opgenomen?

 

Geert

Ook hier sinds enkele dagen geen E-Press meer, ondanks het feit dat MyProximus zegt dat het wel werkt.

Technische dienst heeft een poging gedaan om alles terug te activeren - zonder resultaat.

ik ben bij mij ook eens gaan kijken want ik lees het HLN niet meer (veranderd van krant) en ik zie ook dat de looptijd  verstreken is op het einde verleden jaar, maar ik krijg wel die melding niet en kan die artikels nog lezen. 

Wat ik hier ook al verschillende keren gelezen heb, is dat het niet altijd de reden is om reden dat de looptijd verstreken is. 
Enfin dit zijn louter mijn bevindingen en is het uiteraard zoals Pat52 zegt toch best eens te controleren.

Bij mij staat het abo sinds gisteren op inactief, na het koppelen, krijg ik de melding dat het succesvol gekoppeld is maar status blijft inactief. Ik krijg dus zelfs geen looptijd te zien.

 

En wat zeggen ze bij HLN?

Dit 😀

 

Ga eens kijken bij HLN op deze pagina  https://myaccount.hln.be/#/subscription

bij ACTIEVE ABONNEMENTEN  zie je normaal gezien volgende

HET LAATSTE NIEUWS PROXIMUS

Nummer: xxxxxxxx ( 7 cijfers)

Looptijd

xx/xx/xxxx - xx/xx/xxxx ( dag,maand, jaartal)

Bij looptijd kijken of de datum nog niet verstreken is. Als de looptijd is verstreken dan krijg je deze mededeling/melding bij de artikels (“dit artikel is exclusief voor abonnees”).  =  Proximus heeft  je HLN abonnement niet herbevestigd.

 

Ik krijg dit te zien:
 

Na koppeling blijft het abo nog steeds op inactief staan.

Ik heb ook HLN gecontacteerd en momenteel heb ik enkel hetzelfde bericht als @maesbas gekregen.

Reputatie 7
Badge +3

@jeroen96 

Ik heb je account voor e-Press een reset gegeven, kan je via https://www.proximus.be/login/nl/default.html gaan naar ‘Producten’ vervolgens e-Press en dan ‘HLN nu lezen’.

Krijg je nu toegang tot de HLN+ artikels?

 

Geert

Reputatie 7
Badge +5

@Herman Lowel Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.

Reputatie 7
Badge +3

 

 

 

Oeps had niet gezien dat Martin reeds hetzelfde heeft gepost

 

 

Gsm nummer toegevoegd

@GeertC

Nee helaas niet. 

Reputatie 7
Badge +3

 

 

 

Hide content

 

 

 

Oeps had niet gezien dat Martin reeds hetzelfde heeft gepost

normaal vraagt HLN achter de GID code om dit verder in te stellen → HLN vraagt de GID code voor epress | Proximus Forum

E-press HLN = Het antwoord van het laatste nieuws.

Ontvangen mail van HLN met wat te doen:
 

Bedankt. Dat had ik inderdaad in een andere thread ook gelezen en alles gaat goed, tot het ‘molentje’ een hele tijd blijft draaien tot ik de mededeling krijg dat ‘er iets is misgegaan’.
Dan maar weer naar de klantendienst van HLN (dat ging relatief snel) die mij konden meedelen dat Proximus mijn abo niet zou verlengd hebben. Ze konden dat eens nakijken, maar hadden daarvoor mijn GID nummer nodig.

Ik ken dat nummer niet, maar geen probleem: via de Proximus App  is dat terug te vinden op ‘My e-Press’… niet dus…

Op de chat - voor zover hij werkt - krijg je dan een bot die uiteraard geen uitleg kan geven en ‘een medewerker’ komt niet opdagen, dat probeer ik al een paar dagen. Telefonisch contact: wachttijden van minstens een half uur. Mail: een veelvoud aan keuzes maar niets dat betrekking heeft op mijn probleem.

Waar is de tijd (ref. Geert Hoste) van Swaaaaaaa….. toen je nog geholpen werd…

Enfin, iemand een tip waar ik dat GID nummer kan vinden ?

van zodra een proximus forummedewerker hier je post leest zullen ze u dit direct kunnen mededelen gisteren hebben ze die nog voor anderen hier ook doorgegeven via het forum.

van zodra een proximus forummedewerker hier je post leest zullen ze u dit direct kunnen mededelen gisteren hebben ze die nog voor anderen hier ook doorgegeven via het forum.

Fingers crossed… (mijn initiële post dateert al van een paar dagen geleden)...😕

@DaisyS@HadewychT@Michael V@tina.b 

Hier net van hetzelfde. Sedert 16 oktober al in contact met Proximus (langs verschillende wegen) om hetzelfde probleem opgelost te krijgen. Vastgesteld dat er geen connectie meer is met HLN e-press. Nazicht bij het account : inactief abonnement. Dus we hebben blijkbaar wel nog ergens een abonnement via proximus want het is nog zichtbaar, alleen is het inactief?

Wat meer is : via de proximus app geraak ik sedert 16.10.2022 geen stap verder. Wij stelden immers  vast dat er niets van diensten nog is gekoppeld aan onze my proximus account. Ook de aanrekeningen, verbruik en dergelijke kunnen wij niet meer consulteren via de my proximus app. Noch online, noch via (verschillende) gsm’s. Mijn laatste factuur dateert en werd betaald in september 2022.

Ik vraag mij af waar de factuur van oktober 2022 naartoe is….
En ik vraag mij eveneens af waarom dat allemaal zolang moet duren.
Ik denk dat wij ondertussen elke medewerker op de helpdesk al aan de lijn hebben gehad.

Trouwe klant sedert 2007, zonder fouten altijd mooi op tijd betaald, maar nu begin ik wel eens uit te kijken naar iets anders hoor. Misschien zijn we net al TE lang klant…..

 

Reageer