Vraag

e-Press HLN houdt plots op met functioneren.



Toon eerste bericht

218 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@MartijnDM 

Ik heb je account voor e-Press een reset gegeven, kan je via https://www.proximus.be/login/nl/default.html gaan naar ‘Producten’ vervolgens e-Press en dan ‘HLN nu lezen’.

Krijg je nu toegang tot de HLN+ artikels?

 

Geert

 

@GeertC

Nee helaas niet. 

Ik stuur het bij deze dan door naar onze contactpersoon van DPG media.

We houden je op de hoogte.

 

Geert

Dag Geert,

 

Heeft u al nieuws? Werkt nog steeds niet en gisteren telefonisch contact gehad met Hln maar ze melden dat abonnement verlopen is en ik contact met proximus moet opnemen.

mvg,

 

Jeroen

@HadewychT  Kan u bovenstaande eens na kijken aub.

mvg,

 

Jeroen

 

Reputatie 7
Badge +4

@Fanapryde Fijn te horen dat het zo terug in orde is 😊

@HadewychT Na talloze contacten met jullie helpdesk, ben ik vandaag eindelijk geholpen geweest door een hele vriendelijke dame van de klachtendienst. Eureka er bestaan nog vriendelijke en luisterbereide mensen bij proximus. Wat ik al een aantal keer probeerde aan te kaarten is vandaag ook daadwerkelijk bewezen. Ons contract (klantnummer) werd overgeheveld naar een andere klant bij proximus, die een naamgenoot betreft, maar met een andere geboortedatum. Hierdoor was de myproximus inderdaad niet meer aan ons toegewezen, net als de diensten (zoals HLN).

Een menselijke fout, een onoplettendheid. Kan gebeuren.
Waar ik het moeilijk mee heb is dat deze oplossing zo lang heeft moeten duren en wij zo hebben moeten aandringen op diverse kanalen (oa Test aankoop en dit forum).

Dank u wel Gulken (klachtendienst proximusom echt naar het probleem te willen hebben luisteren en om daar de nodige stappen in te hebben gezet (contactname met de andere naamgenoot, die evenmin zich bewust was van het probleem). Samenloop van omstandigheden, maar wel met het gevolg dat ik bijna 14 dagen niets van +artikels heb moeten lezen bij HLN.

Gulken heeft op een paar uur opgelost, waar de anderen geen oren naar hadden.

@DaisyS   , klantgegevens zijn toegevoegd. 
Alvast bedankt. 

@Kim4891 

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Ik lijk hetzelfde issue te hebben, kan geen toegang krijgen tot HLN+, proximus website geeft aan dat mijn account correct gekoppeld zou zijn. (maar geen toegang tot HLN+)
Hebben jullie voldoende met de info in mijn profiel, aub?

Alvast bedankt

Hier hetzelfde probleem. Sinds vorige week kan ik geen HLN+ meer lezen. Eerst contact opgenomen met Proximus chat helpdesk. Volgens hen staat alles actief in het systeem. Ik krijg een code mee(ik vermoed de GID code) en dat ik met HLN moet contact opnemen. Ik mail naar HLN dat er een link is met Proximus maar dat ik geen HLN+ kan lezen en ook de code meegestuurd . En krijg snel een mail terug dat als het niet lukt ik met Proximus contact moet opnemen…. Ik antwoord terug met zelfde verhaal als eerst en nogmaals die code. Maar bijna een week later  nog geen antwoord terug. Ik heb nu ook gezien dat bij HLN het Proximus abonnement inactief staat. 

Kan dit worden bekeken of nagegaan? 

Bedankt!

 

Hier hetzelfde probleem. Ik heb een bevestiging e-mail gehad van HLN dat mijn abonnement is stopgezet. Bij mijn HLN account staat bij de abonnementsgegevens dat deze maar geldig is tot 24-07-2023. In my Proximus staat het nog actief. Er is ook niets veranderd aan mijn Proximus abonnement.

Hopelijk kan dit snel opgelost worden.

Mvg,

 

Reputatie 7
Badge +3

@MrRonsof 

Kan je nu eens proberen?

Ik heb je account opnieuw gekoppeld, je moet wel inloggen met het e-mail adres dat bebint met -ronny-

 

Geert

Idem, ik zit ook zonder toegang. Gelieve ook eens te checken, bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

@Fanapryde Per abonnement is er maar 1 toegang voor E-press. Op welke manier logde uw vrouw dan in ? Zij zou met dezelfde gegevens die u gebruikt ook de HLN+-artikelen moeten kunnen lezen. 

Ik heb ook mijn mailadres toegevoegd 

Reputatie 7
Badge +4

@Glen ik heb dit voor je nagekeken. Bij ons staan de instellingen goed. Ik heb HLN gecontacteerd om dit verder na te kijken

Reputatie 7
Badge +4

@MrRonsof Ook voor u zou dit ondertussen in orde moeten zijn. Sorry voor de late reactie. 

@Armani Fijn dit te horen. Veel leesplezier !

Reputatie 2
Badge

@Michael V een beetje vroeg victorie gekraaid. Op mijn pc werkt alles maar in de app niet. Deze blijft zoeken naar mijn producten.

Reputatie 5
Badge +2

@Koenvanhoecke Ik zou contact opnemen met onze diensten op uw GID te verkrijgen en dan de onderstaande stap volgen.

@LienVdB87  Ik raad altijd aan telefonisch contact met hen op te nemen. En gewoon aangeven dat de GID aan het account bij DPG media (HLN) gekoppeld moet worden. Dit kunnen wij echter niet doen wegens dat een aanpassing in hun systeem is.

@HadewychT alvast bedankt voor de moeite. Ik ben benieuwd of het na een maand eindelijk in orde komt.

Reageer