Vraag

e-Press HLN houdt plots op met functioneren.



Toon eerste bericht

218 reacties

@Nadia1

Ik heb een mail gestuurd naar onze contactpersoon van DPG media,

ik wacht hun antwoord af.

 

Geert

HLN werkt terug, bedankt!

Mvg

@GeertC Helaas werkt het nog steeds niet. Ik krijg nog steeds de paywall te zien. Bedankt voor de hulp om dit recht te zetten :)

Ik heb mijn betalend abonnement stopgezet bij HLN om over te schakelen naar de gratis formule via Proximus.

 

Al een maand probeer ik dit in orde te krijgen. Ik heb al uren aan de lijn (in wacht) gehangen van de klantendienst van HLN.

Bij Proximus is alles in orde, heb ook al de GID-code gekregen en doorgegeven aan HLN, maar daar blijft het maar niet in orde komen.

 

Wie kan mij helpen om dit in orde te krijgen?

Wat kan ik nog doen?

Reputatie 6
Badge +2

Is ondertussen opgelost door opnieuw het abonnement te koppelen.

Beste,

Hier ook zelfde probleem, al 2 weken geen toegang meer tot artikels , alhoewel accounts gelinkt en actief zijn volgens myproximus. Op HLN geen actief abonnement.Al gebeld met klantendienst en ze zouden het in orde gemaakt hebben. Maar het werkt nog steeds niet. Hopelijk kan dit snel opgelost worden.

Mvg,

Nadia

Ik wacht nog steeds op antwoord, momenteel al 2 maanden. Bij Hln zeggen ze dat ik met proximus contact moet opnemen. Proximus heeft het doorgegeven maar nog steeds geen antwoord :(. 

Abonnement is verlopen blijkbaar.

Wat kan ik doen?

 

mvg,

 

Jeroen

@DaisyS bedankt voor je reactie. Dacht dat het al was aangevuld, omdat ik via MyProximus inlogde. Heb het nu vervolledigd.

 

Hopelijk kan jij me wel helpen. Want ik belde zaterdag ook al, maar je collega kon me toen geen hulp bieden hierbij.

Hier ook van’t zelfde!!

Tot week geleden kon ik alles lezen,nu ineens niet meer!!

Zowel contact gehad met Proximus én Laatste nieuws!!

Geen oplossing!!

Vraag me af wat nu nog te doen..😡

Krant stuurt je vaneigens terug naar Proximus..

lijkt een spelletje van lange adem dat niet opgelost geraakt!!

Reputatie 5
Badge +2

@MrRonsof Ik heb even op de klantennummer beginnende met 6 gekeken en daar staan geen diensten op actief dus kan er ook geen hln op werken. Op het andere klantennummer in je profiel werkt het daar ook niet bij?

Werkt nog steeds niet. HLN staat actief bij espresso maar na inloggen op HLN kan ik nog steeds de +artikels niet lezen. Abo blijft op inactief. 

Beste

Ik kan sinds zaterdag ineens de HLN+-artikels niet meer lezen. Niets veranderd aan mijn abonnement (pack Flex) en status staat ‘actief’ bij My ePress op MyProximus. Bij mijn HLN-account staat de status echter ineens op een inactief abonnement (Nummer: 3432476)…

Kan dit z.s.m. in orde worden gebracht a.u.b.?

Met vriendelijke groeten

Mario

Reputatie 7
Badge +5

@Stijn Dr. @jeroen96 Kunnen jullie beide het e-mail adres waar jullie mee in loggen toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het voor je na.

@HadewychT Het probleem is blijkbaar opgelost bij mij. Hoera! Er kwam geen melding, maar ik merkte dat ik weer HLN+-artikels kan lezen. Er is blijkbaar een nieuw digitaal abonnement van HLN aangemaakt voor een jaar (tot 4/11/2023). Hopelijk nadien weer niet opnieuw hetzelfde probleem.

Hartelijk dank voor uw hulp! 

Toch blijft het bijzonder jammer dat Proximus dit niet professioneler behandelt. Het duurt meer dan een maand, maar kan eigenlijk op een paar dagen worden geregeld. Het is bovendien al lang een gekend probleem, gezien meerdere soortgelijke topics op dit forum, waarvan berichten van 2 jaar geleden.

jeroen96@hotmail.com

ook hier hetzelfde probleem als hierboven. Plots kan ik geen plus artikels meer lezen. hln zegt het ligt bij proximus . proximus zegt alles in orde het ligt bij hln. nog is terug gebeld voor een gid code . bij hln zeggen ze dat deze niet klopt. van het kastje naar de muur noem ik dat. heeft steeds gewerkt tot een week terug ineens niets meer

Reputatie 7
Badge +5

@Valdem @JeroenDebrouwer Kunnen jullie het email adres dat je gebruikt om in te loggen voor HLN+ toevoegen aan je forum profiel?

Reputatie 5
Badge +2

@Herman Lowel Ik zie dat bij ons alles in orde is. Beste is dat je even binnenbelt en naar je GID nummer vraagt en erna naar HLN zodat ze dit kunnen koppelen.

Reputatie 7
Badge +5

@Clint Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.

 

Reputatie 7
Badge +3

@bijterke 

Vroegen ze toen naar het GID nummer?

 

Geert

@jeroen96 Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen (en eventueel misbruiken) , maar wel in je → ForumProfiel, de met privé" aangeduide tekstvelden, kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +5

@Kim4891 Is het gelukt?

Beste, ook ik kan ineens geen +artikelen meer lezen.

Epress staat actief op myproximus maar op HLN stazt abo ineens op inactief.

 

Kan iemand helpen?

Beste,

klantnummer bij jullie is:62237690.

En ja we staan zogezegd gelinkt met de krant,doch kunnen geen + artikels lezen.

Al honderden malen via jullie site proberen koppelen,doch niets lukt..

Bedankt evenwel voor het nakijken ervan.

FYI: maandag komt er hier terug iemand langs die van Proximus zelf is.

Reputatie 5
Badge +2

@MrRonsof  Zou je uw klantengegevens kunnen aanvullen in je forumprofiel zodat we dit kunnen nakijken voor je.

Reageer