Wat is er mis met dit e-mail adres ?
Beste
2022/267. Er is verzocht om binnen de 10 dagen standpunt in te nemen.
mvg
Beste
Mijn ervaringen met Proximus (ook in deze casus) hebben me geleerd dat geduld nodig is. Zoals aangegeven in de vorige post, is het openstaand bedrag nog steeds aanwezig op het andere klantnummer. Het feit dat je mijn bericht dd 17/12 “leuk” vindt, kan ofwel betekenen dat je je job niet naar behoren uitvoert (want je denkt dat je het openstaand saldo hebt geschrapt, maar in werkelijkheid is er helemaal niets gebeurt), ofwel behelst het de mij gekende Proximus-arrogantie (je hebt helemaal niets gedaan, maar dacht met dergelijke boodschap mij met een kluitje in het riet te sturen). Misschien is er nog een derde mogelijkheid ? Ik sta er alleszins voor open om dit te vernemen.
mvg
Beste
De “facturen” zijn er nog steeds. Kan je een nieuwe poging ondernemen om de € 16,10 over te dragen naar het nieuwe klantnummer.
Bedankt !
Beste
Ik zal uw handelingen aangaande het tegoed voorleggen aan de ombudsman telecom.
Groetjes, Geert
Beste
Ik stel vast dat jullie beide ongelijk hebben (factuur 210300157852 dd 8/12). Waarschijnlijk loopt “het systeem” negen dagen achter op jullie handelingen.
Daarenboven is het ongehoord dat een tegoed zomaar geschrapt wordt. Een commercieel tegoed kan NIET alleen gebruikt worden om herinneringskosten af te punten. Er € 16,10 dat kan gebruikt worden om te spenderen bij Proximus.
Ik voeg er nog aan toe, dat jullie elkaar tegenspreken. Het past perfect in het verhaal.
mvg
Beste
Jammer genoeg moet ik vaststellen dat jullie terug hervallen de Proximus gewoontes :
Met dank voor het schrappe, € 16,10 (die dus gewoon verdwijnt) die mij toegekend werd onder die noemer omdat Proximus het toen al verknoeide. Mij is alleszins altijd verteld dat dat bij een eerstvolgende facturatie zou doorgerekend worden, ongeacht wat op het factuur staat. Je uitleg heeft ook geen enkele wettelijke basis.
Misschien kan
Daarom twee vragen, gelieve met Ja/Nee te antwoorden om vergissingen te voorkomen :
Graag snel jullie antwoorden, éénduidig ditmaal.
Beste
ik heb zonet van playandgold@proximus.com het bericht mogen ontvangen dat het nodige is gedaan.
Beste
Welke facturen ? Het gaat over een Pay&GO account. Ik zie enkel € 10, geldig tot 17/11/2022. Hoe wordt resterende € 16 toegevoegd.
Dag
Beste
Ik ontvang nog steeds marketing berichten van Proximus (Play&Gold). Het wordt stillaan Pray&GoAway…
Beste
Met dank. Ik ontvang ook als sinds 2015 iedere maand een factuur als te betalen bedrag € 0 en een over te dragen tegoed van € 16,1. (11869316).
Hoewel ik het aan verschillende medewerkers van de klantendienst heb voorgelegd, is het antwoord steeds hetzelfde : “kunnen we niets mee aanvangen". Kan U het wel ?
Hoe lang blijft de Proximus First Load geldig ?
mvg
Dag
Beste
611 344 ***.
710 733 81 86.
Beste
Door een administratieve dwaling is een factuur bij Proximus te laat betaald. € 10 rappelkosten. Na het debacle hierboven zou het een symbolische commercieel gebaar zijn deze te laten vallen. 61134459
Alvast bedankt !
Beste
Laat me duidelijk zijn (en ik dacht toch dat ik dat was) : met dank voor je tussenkomsten.
Zoals je zelf aangeeft : dat ik zoveel mogelijk info probeer te geven in de hoop iemand iets verder te kunnen helpen.
Vanzelfsprekend zijn
Fora als deze zouden niet mogen bestaan. Er zou een gedegen klantendienst moeten zijn, die problemen begrijpt en aanpakt. Het kan toch niet zijn dat een klantendienst van bedrijf met 12000 directe werknemers (en 1,84 miljard euro winst in een coronajaar), niet in staat is om een dergelijk probleem bij de juiste dienst aan te kaarten en dat hun eigen probleem pas wordt aangepakt (na 4 maanden), nadat het op een publiek forum verschijnt. Het kan toch niet zijn dat ik als een Don Quichotte langs de klantendienst en dit forum moet razen eer er iets beweegt.
Beste
ik mag nog steeds marketing berichten ontvangen via SMS van Proximus (Play&Gold). Het duurt toch geen 4 dagen om “de systemen te synchronisren". Ik zal er van uitgaan dat dat een vergetelheid is van uwentwege ?
De notificaties werden uitgeschakeld.
Groetjes,
Antonella
Maar van de 26326 reacties waarbij ik wel iemand heb kunnen helpen voor een oplossing daar spreken we niet over hé , nee maar vergeet ook niet dat M_016 en ik niet van Proximus zelf zijn en we alleen maar proberen van iemand te informeren/helpen/verder te helpen, en veel zaken kunnen tenslotte enkel en alleen maar door Proximus zelf opgelost worden uiteraard.
Enfin er zijn zeker geen potten gebroken en het is maar een kwestie dat je het weet.
PS: @Proximus_Forummedewerkers kan ik die aanduiding van het aantal reacties uitzetten want dit heeft inderdaad voor mij ook geen meerwaarde?
ik kan dit zelf niet uitzetten via → Mijn Instellingen | Proximus ForuProfiel
Mss zou een teller met het aantal keren wel iemand heb kunnen verder helpen interessanter zijn (wel een grapje hé )
Beste
Met dank om dit in orde te brengen. Ik vat voor jullie even samen :
Los van het feit dat bovenstaand verhaal bij Proximus voor mij gekende koek is, heb ik maar één vraag aan U : Waarom kon U, op het moment dat het duidelijk was, dat het invulformulier mijn e-mail adres niet aanvaardde, niet de Proximus-medewerker-trukendoos bovenhalen en het voor mij in orde brengen ? Het is natuurlijk nog meer jammer dat in eerste instantie steeds opnieuw wordt gemeld dat “het allemaal niet kan en dat de klant maar een inspanning moet doen”.
Terzijde meld ik nog dat ik ondertussen al meerdere marketing berichten heb mogen ontvangen via SMS en via e-mail. Ik heb daar nooit toestemming voor gegeven en vermoedelijk hebt U de “vinkjes” uit eigen initiatief heeft aangezet. Gelieve het e-mailadres en nummer te verwijderen uit deze databases, zodat ik gevrijwaard ben van deze (voor mij) totaal nutteloze boodschappen.
Opmerking aan
mvg
Beste
Door een technisch probleem kunnen wij geen gevolg geven aan uw aanvraag.
Zoals voorspeld, werkt het niet.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.