Wat is er mis met dit e-mail adres ?
De notificaties werden uitgeschakeld.
Groetjes,
Antonella
Beste
Het is niet raar.
Probleem is niet dat het geen Proximus adres is, probleem is dat Proximus (weerom) z'n zaken niet het op orde heeft. De “experten” zijn gewoon vergeten de controle van het e-mail adres in het formulier aan te passen. gTld's met meer dan 3 karakters worden niet aangenomen. Het formulier bevat dus al meer dan zeven jaar deze fout. Zoals is het antwoord bij velen (niet alleen bij Proximus) in het verleden : “Heb je geen ander adres ?”, waardoor niemand iets doet.
Bij de anderen is het meestal snel in orde, bij Proximus echter is er nooit één van de 12.000 werknemers die begrijpt wat er mis loopt (lijkt me dat
Dus volgens mij best afwachten tot morgen een proximus forummedewerker je kan verder helpen.
Dat was dus de bedoeling, maar of
Alleszins dank voor je tussenkomsten.
Groetjes,
Antonella
Beste
de “proximus first load” is aangekocht op 16/05/2021. Indien je me nog van iets nuttig op de hoogte wil houden, zal het snel moeten gaan.
Beste
dat is bij deze verstuurd.
Beste
2022/267. Er is verzocht om binnen de 10 dagen standpunt in te nemen.
mvg
Maar van de 26326 reacties waarbij ik wel iemand heb kunnen helpen voor een oplossing daar spreken we niet over hé , nee maar vergeet ook niet dat M_016 en ik niet van Proximus zelf zijn en we alleen maar proberen van iemand te informeren/helpen/verder te helpen, en veel zaken kunnen tenslotte enkel en alleen maar door Proximus zelf opgelost worden uiteraard.
Enfin er zijn zeker geen potten gebroken en het is maar een kwestie dat je het weet.
PS: @Proximus_Forummedewerkers kan ik die aanduiding van het aantal reacties uitzetten want dit heeft inderdaad voor mij ook geen meerwaarde?
ik kan dit zelf niet uitzetten via → Mijn Instellingen | Proximus ForuProfiel
Mss zou een teller met het aantal keren wel iemand heb kunnen verder helpen interessanter zijn (wel een grapje hé )
???
een e-mail adres is van het type jan.peeters@proximus.be bv.
Dag
→ Hoe inschrijven op MyProximus? | Proximus
en daar de flow volgt naar
dat deze laatste link niet werkt.
EDIT:
Als ik de browser gebruik “in Privé” dan werkt de link wel
dus zal waarschijnlijk iets te maken hebben met cookies !
Beste
Ik zal uw handelingen aangaande het tegoed voorleggen aan de ombudsman telecom.
Groetjes, Geert
Bedankt voor je antwoord.
Je kan begrijpen dat ik het effectieve e-mail adres niet zomaar op het eerste het beste forum gooi.
dit kun je wel via je forumprofiel zodat het alleen zichtbaar is voor de proximusmedewerker alleen en niet voor iedereen: → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Beste
ik kijk er naar uit, maar herhaal : Proximus first load : "vervaldag 6 maanden na afdruk".
Datum van afdruk : 18/05/2021.
U gaat er nog steeds van uit de de Proximus first load code gaat werken ?
Beste
de manier waarop Proximus het probleem omschrijft (bug, herontwikkeling, ...) is niet belangrijk voor de gebruiker.
Wat het ook is, feit blijft dat de tld's met meer drie karakters al meer dan 7 jaar in gebruik zijn. Niemand bij Proximus heeft de moeite genomen om tijdig de juiste aanpassingen te doen. Bijkomend feit : andere bedrijven kunnen dit op enkele dagen oplossen. Bij Proximus het wijzigen van enkele regels code op een webformulier blijkbaar een karwei van jewelste.
Ach, we zijn het gewoon van de paarse jongens en meiden uit Brussel, daarom we samenwerken met bijna alle operatoren in België, behalve Proximus. Net zoals we gewoon zijn dat problemen als deze via geen enkel normaal kanaal kan aangemeld worden : eindeloos doorsturen naar andere diensten, beschamend...
Beste
opnieuw dank voor je antwoord.
Ik ben niet van zin om app's te installeren die in deze context geen nut hebben. Het probleem doet zich voor bij het invulformulier op de pagina's voor identificatie van een nieuwe Sim kaart met eID. Alle andere opties voor identificatie zijn uitgesloten (omdat ik het niet wil óf omdat het niet werkt).
Ondertussen heb je nog steeds niet verteld wat er fout zou zijn met het desbetreffende e-mail adres. Tenslotte meldt het invulformulier dat het niet correct is….
Andere browsers en/of computers en/of cookie-instellingen en/of… hebben hier dus niets mee te maken. Dat verhaal heb ik ondertussen via de telefonische helpdesk meerder malen mogen vernemen. Niemand van uw collega's maken op enig moment de reflexie dat er een probleem is met het desbetreffend invulformulier.
Ik weet perfect wat het probleem is met invulformulier, maar dit diets maken aan Proximus is (zoals steeds) een gevecht tegen de windmolens.
Het invulformulier gebruikt nog controles die meer dan 7 jaar oud zijn. De tld .email (en andere gtld's van meer dan 3 karakters) is in voege sinds 2014. Blijkbaar heeft sinds dat moment niemand bij Proximus het nodig gevonden om het formulier aan te passen.
Hopelijk kan jij de “experten” snel tot inzicht brengen dat dit dringend moet aangepast worden. Uw collega's aan de telefoon/chat hadden alleszins zelf dat vermogen niet. Ondertussen kan ik mijn Sim kaart niet activeren. Ik reken er op dat de € 10 startwaarde niet vervalt alvorens dit in orde is.
graag snel je antwoord...
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.