Wat is er mis met dit e-mail adres ?
Beste
611 344 ***.
710 733 81 86.
Dag
Beste
Ik ontvang nog steeds marketing berichten van Proximus (Play&Gold). Het wordt stillaan Pray&GoAway…
Beste
Met dank. Ik ontvang ook als sinds 2015 iedere maand een factuur als te betalen bedrag € 0 en een over te dragen tegoed van € 16,1. (11869316).
Hoewel ik het aan verschillende medewerkers van de klantendienst heb voorgelegd, is het antwoord steeds hetzelfde : “kunnen we niets mee aanvangen". Kan U het wel ?
Hoe lang blijft de Proximus First Load geldig ?
mvg
Dag
Beste
ik heb zonet van playandgold@proximus.com het bericht mogen ontvangen dat het nodige is gedaan.
Beste
Welke facturen ? Het gaat over een Pay&GO account. Ik zie enkel € 10, geldig tot 17/11/2022. Hoe wordt resterende € 16 toegevoegd.
Beste
Jammer genoeg moet ik vaststellen dat jullie terug hervallen de Proximus gewoontes :
Met dank voor het schrappe, € 16,10 (die dus gewoon verdwijnt) die mij toegekend werd onder die noemer omdat Proximus het toen al verknoeide. Mij is alleszins altijd verteld dat dat bij een eerstvolgende facturatie zou doorgerekend worden, ongeacht wat op het factuur staat. Je uitleg heeft ook geen enkele wettelijke basis.
Misschien kan
Daarom twee vragen, gelieve met Ja/Nee te antwoorden om vergissingen te voorkomen :
Graag snel jullie antwoorden, éénduidig ditmaal.
Beste
Ik stel vast dat jullie beide ongelijk hebben (factuur 210300157852 dd 8/12). Waarschijnlijk loopt “het systeem” negen dagen achter op jullie handelingen.
Daarenboven is het ongehoord dat een tegoed zomaar geschrapt wordt. Een commercieel tegoed kan NIET alleen gebruikt worden om herinneringskosten af te punten. Er € 16,10 dat kan gebruikt worden om te spenderen bij Proximus.
Ik voeg er nog aan toe, dat jullie elkaar tegenspreken. Het past perfect in het verhaal.
mvg
Beste
Ik zal uw handelingen aangaande het tegoed voorleggen aan de ombudsman telecom.
Groetjes, Geert
Beste
De “facturen” zijn er nog steeds. Kan je een nieuwe poging ondernemen om de € 16,10 over te dragen naar het nieuwe klantnummer.
Bedankt !
Beste
Mijn ervaringen met Proximus (ook in deze casus) hebben me geleerd dat geduld nodig is. Zoals aangegeven in de vorige post, is het openstaand bedrag nog steeds aanwezig op het andere klantnummer. Het feit dat je mijn bericht dd 17/12 “leuk” vindt, kan ofwel betekenen dat je je job niet naar behoren uitvoert (want je denkt dat je het openstaand saldo hebt geschrapt, maar in werkelijkheid is er helemaal niets gebeurt), ofwel behelst het de mij gekende Proximus-arrogantie (je hebt helemaal niets gedaan, maar dacht met dergelijke boodschap mij met een kluitje in het riet te sturen). Misschien is er nog een derde mogelijkheid ? Ik sta er alleszins voor open om dit te vernemen.
mvg
Beste
2022/267. Er is verzocht om binnen de 10 dagen standpunt in te nemen.
mvg
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.