Wat is er mis met dit e-mail adres ?
Wat is er mis met dit e-mail adres ?
Beste
https://www.proximus.be/prepaid-identification/nl/Segment-Q4-template/ZWP__/identification
Beste
Had je dit al gelezen :
Aangezien dat het te verwachten klassieke antwoord is, heb ik geprobeerd met 4 verschillende browsers (brave, firefox, edge en chrome) op 3 verschillende computers. Eén van deze computers is net geïnstalleerd, heeft/had nog geen geschiedenis en desbetreffende cookies. Uw standaard antwoord “wis maar even alles”, is dus niet van toepassing.
Ik heb dus drie computers en vier browsers met hetzelfde probleem, waarvan één een nieuwe installatie is ?
Beste
ondertussen op de nieuw geïnstalleerde computer ook Google Chrome toegevoegd. Daarmee kom ik ook tot het scherm dat U aangeeft, nu (voor de eerste maal sinds 3 maanden na een Google Captcha) Bij het aanklikken van eID wordt het te gebruiken certificaat voorgesteld en de pincode van eID gevraagd en correct ingegeven. Daarna (let op de taalfout) : Kaartggvens niet gelezen. We konden de gegevens van uw kaart niet lezen. Gelieve opnieuw te proberen.
Herhaaldelijk opnieuw proberen maakt geen verschil. Dezelfde kaartlezer op een andere computer : geen probleem. Dezelfde kaartlezer én dezelfde computer en browser maar andere website (Intervat, csam test, ...) : geen probleem. Vanzelfsprekend zal het probleem opnieuw niet bij het formulier Proximus zitten, maar aan mijn computer, mijn browser, mijn kaartlezer,….
Beste
en dan werkt de “proximus first load” nog steeds ?
Beste
dat is bij deze verstuurd.
Beste
de “proximus first load” is aangekocht op 16/05/2021. Indien je me nog van iets nuttig op de hoogte wil houden, zal het snel moeten gaan.
Beste
Bij ingeven van de code van de “proximus first load” krijg ik als antwoord : “door een technisch probleem kunnen wij...”.
Daarna een SMS : “De ingevoerde herlaadcode is enkel geldig voor de simkaart die samen met deze code werd verkocht”.
Ik herhaal mijn vraag van vorige week “en dan werkt de “proximus first load” nog steeds ?”
Beste
Bij ingeven van de code van de “proximus first load” krijg ik als antwoord : “door een technisch probleem kunnen wij...”.
Daarna een SMS : “De ingevoerde herlaadcode is enkel geldig voor de simkaart die samen met deze code werd verkocht”.
Ik herhaal mijn vraag van vorige week “en dan werkt de “proximus first load” nog steeds ?”
Beste
ik kijk er naar uit, maar herhaal : Proximus first load : "vervaldag 6 maanden na afdruk".
Datum van afdruk : 18/05/2021.
U gaat er nog steeds van uit de de Proximus first load code gaat werken ?
Beste
Door een technisch probleem kunnen wij geen gevolg geven aan uw aanvraag.
Zoals voorspeld, werkt het niet.
Beste
Met dank om dit in orde te brengen. Ik vat voor jullie even samen :
Los van het feit dat bovenstaand verhaal bij Proximus voor mij gekende koek is, heb ik maar één vraag aan U : Waarom kon U, op het moment dat het duidelijk was, dat het invulformulier mijn e-mail adres niet aanvaardde, niet de Proximus-medewerker-trukendoos bovenhalen en het voor mij in orde brengen ? Het is natuurlijk nog meer jammer dat in eerste instantie steeds opnieuw wordt gemeld dat “het allemaal niet kan en dat de klant maar een inspanning moet doen”.
Terzijde meld ik nog dat ik ondertussen al meerdere marketing berichten heb mogen ontvangen via SMS en via e-mail. Ik heb daar nooit toestemming voor gegeven en vermoedelijk hebt U de “vinkjes” uit eigen initiatief heeft aangezet. Gelieve het e-mailadres en nummer te verwijderen uit deze databases, zodat ik gevrijwaard ben van deze (voor mij) totaal nutteloze boodschappen.
Opmerking aan
mvg
Maar van de 26326 reacties waarbij ik wel iemand heb kunnen helpen voor een oplossing daar spreken we niet over hé , nee maar vergeet ook niet dat M_016 en ik niet van Proximus zelf zijn en we alleen maar proberen van iemand te informeren/helpen/verder te helpen, en veel zaken kunnen tenslotte enkel en alleen maar door Proximus zelf opgelost worden uiteraard.
Enfin er zijn zeker geen potten gebroken en het is maar een kwestie dat je het weet.
PS: @Proximus_Forummedewerkers kan ik die aanduiding van het aantal reacties uitzetten want dit heeft inderdaad voor mij ook geen meerwaarde?
ik kan dit zelf niet uitzetten via → Mijn Instellingen | Proximus ForuProfiel
Mss zou een teller met het aantal keren wel iemand heb kunnen verder helpen interessanter zijn (wel een grapje hé )
De notificaties werden uitgeschakeld.
Groetjes,
Antonella
Beste
ik mag nog steeds marketing berichten ontvangen via SMS van Proximus (Play&Gold). Het duurt toch geen 4 dagen om “de systemen te synchronisren". Ik zal er van uitgaan dat dat een vergetelheid is van uwentwege ?
Beste
Laat me duidelijk zijn (en ik dacht toch dat ik dat was) : met dank voor je tussenkomsten.
Zoals je zelf aangeeft : dat ik zoveel mogelijk info probeer te geven in de hoop iemand iets verder te kunnen helpen.
Vanzelfsprekend zijn
Fora als deze zouden niet mogen bestaan. Er zou een gedegen klantendienst moeten zijn, die problemen begrijpt en aanpakt. Het kan toch niet zijn dat een klantendienst van bedrijf met 12000 directe werknemers (en 1,84 miljard euro winst in een coronajaar), niet in staat is om een dergelijk probleem bij de juiste dienst aan te kaarten en dat hun eigen probleem pas wordt aangepakt (na 4 maanden), nadat het op een publiek forum verschijnt. Het kan toch niet zijn dat ik als een Don Quichotte langs de klantendienst en dit forum moet razen eer er iets beweegt.
Beste
Door een administratieve dwaling is een factuur bij Proximus te laat betaald. € 10 rappelkosten. Na het debacle hierboven zou het een symbolische commercieel gebaar zijn deze te laten vallen. 61134459
Alvast bedankt !
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.