Wat is er mis met dit e-mail adres ?
Wat is er mis met dit e-mail adres ?
Beste
ik kijk er naar uit, maar herhaal : Proximus first load : "vervaldag 6 maanden na afdruk".
Datum van afdruk : 18/05/2021.
U gaat er nog steeds van uit de de Proximus first load code gaat werken ?
Beste
Bij ingeven van de code van de “proximus first load” krijg ik als antwoord : “door een technisch probleem kunnen wij...”.
Daarna een SMS : “De ingevoerde herlaadcode is enkel geldig voor de simkaart die samen met deze code werd verkocht”.
Ik herhaal mijn vraag van vorige week “en dan werkt de “proximus first load” nog steeds ?”
Beste
Bij ingeven van de code van de “proximus first load” krijg ik als antwoord : “door een technisch probleem kunnen wij...”.
Daarna een SMS : “De ingevoerde herlaadcode is enkel geldig voor de simkaart die samen met deze code werd verkocht”.
Ik herhaal mijn vraag van vorige week “en dan werkt de “proximus first load” nog steeds ?”
Beste
de “proximus first load” is aangekocht op 16/05/2021. Indien je me nog van iets nuttig op de hoogte wil houden, zal het snel moeten gaan.
Beste
dat is bij deze verstuurd.
Beste
en dan werkt de “proximus first load” nog steeds ?
Beste
ondertussen op de nieuw geïnstalleerde computer ook Google Chrome toegevoegd. Daarmee kom ik ook tot het scherm dat U aangeeft, nu (voor de eerste maal sinds 3 maanden na een Google Captcha) Bij het aanklikken van eID wordt het te gebruiken certificaat voorgesteld en de pincode van eID gevraagd en correct ingegeven. Daarna (let op de taalfout) : Kaartggvens niet gelezen. We konden de gegevens van uw kaart niet lezen. Gelieve opnieuw te proberen.
Herhaaldelijk opnieuw proberen maakt geen verschil. Dezelfde kaartlezer op een andere computer : geen probleem. Dezelfde kaartlezer én dezelfde computer en browser maar andere website (Intervat, csam test, ...) : geen probleem. Vanzelfsprekend zal het probleem opnieuw niet bij het formulier Proximus zitten, maar aan mijn computer, mijn browser, mijn kaartlezer,….
Beste
Had je dit al gelezen :
Aangezien dat het te verwachten klassieke antwoord is, heb ik geprobeerd met 4 verschillende browsers (brave, firefox, edge en chrome) op 3 verschillende computers. Eén van deze computers is net geïnstalleerd, heeft/had nog geen geschiedenis en desbetreffende cookies. Uw standaard antwoord “wis maar even alles”, is dus niet van toepassing.
Ik heb dus drie computers en vier browsers met hetzelfde probleem, waarvan één een nieuwe installatie is ?
Beste
je ziet de link en schermafdruk in mijn eerste bericht vandaag. Er staat geen andere informatie in het venster.
Proximus- Prepaid identification | Proximus
Stuur je de link en volledige screenshot door?
Groetjes,
Antonella
Beste
Aangezien dat het te verwachten klassieke antwoord is, heb ik geprobeerd met 4 verschillende browsers (brave, firefox, edge en chrome) op 3 verschillende computers. Eén van deze computers is net geïnstalleerd, heeft/had nog geen geschiedenis en desbetreffende cookies. Uw standaard antwoord “wis meer even alles”, is dus niet van toepassing.
En nu ?
Groetjes,
Antonella
Beste
met dank voor je bericht. Vanzelfsprekend is het niet in orde. Na het invoeren van de het telefoonnummer en SNN is er de melding : “Geen geldig nummer. Gelieve een geldig Pay&Go-nummer in te geven”
En nu (nog 7 dagen) ?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.