Vraag

Deze waarde is niet correct



Toon eerste bericht

92 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@geert-claes Omzetting naar prepaid en identificatie op jouw naam is ok. Lukt de herlading? Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@geert-claes Mocht het morgen niet werken, dan herlaad ik de 10 euro voor jou manueel. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Beste @AntonellaD,

ik kijk er naar uit, maar herhaal : Proximus first load : "vervaldag 6 maanden na afdruk". 

Datum van afdruk : 18/05/2021.

U gaat er nog steeds van uit de de Proximus first load code gaat werken ?

Reputatie 7
Badge +3

@geert-claes De omzetting naar abonnement werd voltooid. De aanvraag tot omzetting naar prepaid is ingegeven en wordt komende nacht uitgevoerd. Morgen zou dit dus in orde moeten zijn en kan je proberen te herladen. Laat je me dan iets weten als het lukt of niet? Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

Beste @AntonellaD,

 

Bij ingeven van de code van de “proximus first load” krijg ik als antwoord : “door een technisch probleem kunnen wij...”.

Daarna een SMS : “De ingevoerde herlaadcode is enkel geldig voor de simkaart die samen met deze code werd verkocht”.

Ik herhaal mijn vraag van vorige week “en dan werkt de “proximus first load” nog steeds ?”

 @geert-claes Ik ben bezig met de aangeboden oplossing uit te voeren. Zodra we aan deze stap zitten, zal je hiervan worden verwittigd. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Beste @AntonellaD,

 

Bij ingeven van de code van de “proximus first load” krijg ik als antwoord : “door een technisch probleem kunnen wij...”.

Daarna een SMS : “De ingevoerde herlaadcode is enkel geldig voor de simkaart die samen met deze code werd verkocht”.

Ik herhaal mijn vraag van vorige week “en dan werkt de “proximus first load” nog steeds ?”

Reputatie 1

Beste @AntonellaD,

de “proximus first load” is aangekocht op 16/05/2021.  Indien je me nog van iets nuttig op de hoogte wil houden, zal het snel moeten gaan.

Reputatie 7
Badge +3

@geert-claes id-check is ok. Ik volg verder op en hou jou op de hoogte. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Beste @AntonellaD,

dat is bij deze verstuurd.

Reputatie 7
Badge +3

@geert-claes Je mag een kopie of foto van de voor- en achterkant van je ID-card per mail versturen naar idcard@proximus.com vanuit jouw e-mailadres eindigend op .email en met in het onderwerp jouw klantnummer. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Beste @AntonellaD,

en dan werkt de “proximus first load” nog steeds ?

Reputatie 7
Badge +3

@geert-claes Bedankt, ik doe het nodige en hou je op de hoogte. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Beste @AntonellaD,

ondertussen op de nieuw geïnstalleerde computer ook Google Chrome toegevoegd.  Daarmee kom ik ook tot het scherm dat U aangeeft, nu (voor de eerste maal sinds 3 maanden na een Google Captcha)  Bij het aanklikken van eID wordt het te gebruiken certificaat voorgesteld en de pincode van eID gevraagd en correct ingegeven.  Daarna (let op de taalfout) : Kaartggvens niet gelezen.  We konden de gegevens van uw kaart niet lezen.  Gelieve opnieuw te proberen.

Herhaaldelijk opnieuw proberen maakt geen verschil.  Dezelfde kaartlezer op een andere computer : geen probleem.  Dezelfde kaartlezer én dezelfde computer en browser maar andere website (Intervat, csam test, ...) : geen probleem.  Vanzelfsprekend zal het probleem opnieuw niet bij het formulier Proximus zitten, maar aan mijn computer, mijn browser, mijn kaartlezer,….

Reputatie 7
Badge +3

@geert-claes Het enige dat ik nog kan doen is jouw gsm-nummer tijdelijk op een abonnement op jouw naam zetten om daarna terug over te zetten naar prepaid. Op deze manier zal deze als prepaid geïdentificeerd staan op jouw naam. In dit geval volg ik alles op via een dossier en zorg ik voor een vlotte en kostenloze afhandeling voor jou. Indien akkoord, ontvang ik graag jouw gegevens via privébericht (naam, adres, geboortedatum). Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Beste @AntonellaD,

Had je dit al gelezen :

Aangezien dat het te verwachten klassieke antwoord is, heb ik geprobeerd met 4 verschillende browsers (brave, firefox, edge en chrome) op 3 verschillende computers. Eén van deze computers is net geïnstalleerd, heeft/had nog geen geschiedenis en desbetreffende cookies.  Uw standaard antwoord “wis maar even alles”, is dus niet van toepassing.

Ik heb dus drie computers en vier browsers met hetzelfde probleem, waarvan één een nieuwe installatie is ?

Reputatie 7
Badge +3

@geert-claes Ik geef de combinatie van jouw gsm-nummer+sim in, klik op verder en geraak op de volgende pagina, nl. deze van de screenshot. Ik kan het proces hier helaas niet voor jou vervolledigen, maar verder klikken op bijvoorbeeld ‘Herlaad voor 1 Euro’ lukt ook nog. Aangezien de foutmelding hier niet te reproduceren valt, vrees ik dat het ergens aan jouw pc/toestel ligt. Groetjes, Antonella

 

 

Reputatie 1

Beste @AntonellaD,

https://www.proximus.be/prepaid-identification/nl/Segment-Q4-template/ZWP__/identification

Reputatie 1

Beste @AntonellaD 

https://www.proximus.be/prepaid-identification/en/Segment-Q4-template/ZWP__/identification

Reputatie 7
Badge +3

@geert-claes De link van de pagina waar je gsm-nummer+simkaartnummer ingeeft voordat je de foutmelding krijgt. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Beste @AntonellaD,

je ziet de link en schermafdruk in mijn eerste bericht vandaag.  Er staat geen andere informatie in het venster.

Reputatie 7
Badge +3

@geert-claes Krijg je de foutmelding op het eerste scherm al of later in het proces? Want op het eerste scherm wordt de combinatie gsm-nummer+sim hier bij mij wel gewoon aanvaard via deze link.

Proximus- Prepaid identification | Proximus

Stuur je de link en volledige screenshot door?

Groetjes,

Antonella

Reputatie 1

Beste @AntonellaD,

Aangezien dat het te verwachten klassieke antwoord is, heb ik geprobeerd met 4 verschillende browsers (brave, firefox, edge en chrome) op 3 verschillende computers. Eén van deze computers is net geïnstalleerd, heeft/had nog geen geschiedenis en desbetreffende cookies.  Uw standaard antwoord “wis meer even alles”, is dus niet van toepassing.

 

En nu ?

Reputatie 7
Badge +3

@geert-claes  Als ik het gsm-nummer eindigend op 391 (dat ik terugvind in jouw profiel) en het daaraan verbonden simkaartnummer invoer via onderstaande link, dan wordt deze aanvaard en geraak ik tot op het volgende scherm om de methode te kiezen. Clean je even surfgeschiedenis en cookies? Proximus- Prepaid identification | Proximus

Groetjes,
Antonella

Reputatie 1

Beste @AntonellaD,

met dank voor je bericht. Vanzelfsprekend is het niet in orde.  Na het invoeren van de het telefoonnummer en SNN is er de melding  : “Geen geldig nummer.  Gelieve een geldig Pay&Go-nummer in te geven

En nu (nog 7 dagen) ?

Reputatie 7
Badge +3

@geert-claes Ik kreeg feedback van de achterliggende dienst dat het probleem met de extensie op het e-mailadres werd opgelost. Je mag het opnieuw proberen en ons op de hoogte houden van het resultaat. Groetjes, Antonella

Reageer