@geert-claes Ik ga ervan uit dat je met 61134459 het klantnummer bedoelt waarover de rappelkosten van 10EUR gaan.Als ik dit ingeef krijg ik onbestaand/foutief.Wil je eens nakijken en opnieuw doorsturen.Een factuurnummer waar de rappelkosten op aangerekend staan is ook goed.Groetjes,Joel
Met dank. Ik ontvang ook als sinds 2015 iedere maand een factuur als te betalen bedrag € 0 en een over te dragen tegoed van € 16,1. (11869316).
Hoewel ik het aan verschillende medewerkers van de klantendienst heb voorgelegd, is het antwoord steeds hetzelfde : “kunnen we niets mee aanvangen". Kan U het wel ?
Dag @geert-claes ik neem je vraag aan @AntonellaD verder met haar op, om na te kijken wat er mis loopt. Het tegoed van het oude klantnummer 11869316 wordt omgezet naar je huidige klantnummer en op de volgende factuur verrekend. In principe is de First Load geldig tot de vervaldatum op je aankoopticket. Een eigen herlading blijft geldig zolang de kaart actief is (dus vanaf 10 euro minstens een jaar). Groetjes, Heidi
@geert-claes De opmerking in verband met de marketing berichten van Proximus (Play&Gold) werd doorgestuurd naar de dienst van Play&Gold. Je zal rechtstreeks van Play&Gold een antwoord ontvangen binnen 3 werkdagen. Groetjes, Antonella
@geert-claes Ik heb het even verder nagekeken in verband met de nulfacturen en het tegoed van € 16,10. Dit was een commercieel tegoed op herinneringskosten dat nog actief stond op een oud klantenrekeningnummer van jou. Een commercieel tegoed op herinneringskosten betekent dat als er ooit herinneringskosten zouden worden aangerekend dit tegoed zou worden gebruikt om de herinneringskosten tegen te boeken en je deze dus niet zou moeten betalen. Aangezien er geen producten meer actief staan op dit klantenrekeningnummer is dit commercieel tegoed overbodig en werd deze geannuleerd. Hierdoor zal de nulfacturatie stoppen. Dit commercieel tegoed op herinneringskosten is geen bedrag dat kan worden overgedragen naar een ander klant(rekening)nummer of gsm-nummer. Groetjes, Antonella
Met dank voor het schrappe, € 16,10 (die dus gewoon verdwijnt) die mij toegekend werd onder die noemer omdat Proximus het toen al verknoeide. Mij is alleszins altijd verteld dat dat bij een eerstvolgende facturatie zou doorgerekend worden, ongeacht wat op het factuur staat. Je uitleg heeft ook geen enkele wettelijke basis.
Misschien kan @Joel M nog iets anders uitvinden. Je vraagt je soms af of jullie in staat zijn om met elkaar communiceren.
Daarom twee vragen, gelieve met Ja/Nee te antwoorden om vergissingen te voorkomen :
Is de € 16,10 tegoed overgedragen naar mijn nieuw account ?
@geert-claes Dit betreft een oud systeem waar niet iedereen meer toegang heeft om deze details te kunnen terugvinden. Deze is namelijk al jaren niet meer operationeel. Groetjes, Antonella
Is de € 16,10 tegoed overgedragen naar mijn nieuw account ? Nee
Ik stel vast dat jullie beide ongelijk hebben (factuur 210300157852 dd 8/12). Waarschijnlijk loopt “het systeem” negen dagen achter op jullie handelingen.
Daarenboven is het ongehoord dat een tegoed zomaar geschrapt wordt. Een commercieel tegoed kan NIET alleen gebruikt worden om herinneringskosten af te punten. Er € 16,10 dat kan gebruikt worden om te spenderen bij Proximus.
Ik voeg er nog aan toe, dat jullie elkaar tegenspreken. Het past perfect in het verhaal.
@geert-claes Zoals je kan zien op de betrokken factuur van 08/12/2021 heeft deze betrekking op de periode 04/11/2021 - 03/12/2021 en toen was hier effectief nog niets voor aangepast. Voor de rest blijven mijn eerdere antwoorden van toepassing. Groetjes, Antonella
Mijn ervaringen met Proximus (ook in deze casus) hebben me geleerd dat geduld nodig is. Zoals aangegeven in de vorige post, is het openstaand bedrag nog steeds aanwezig op het andere klantnummer. Het feit dat je mijn bericht dd 17/12 “leuk” vindt, kan ofwel betekenen dat je je job niet naar behoren uitvoert (want je denkt dat je het openstaand saldo hebt geschrapt, maar in werkelijkheid is er helemaal niets gebeurt), ofwel behelst het de mij gekende Proximus-arrogantie (je hebt helemaal niets gedaan, maar dacht met dergelijke boodschap mij met een kluitje in het riet te sturen). Misschien is er nog een derde mogelijkheid ? Ik sta er alleszins voor open om dit te vernemen. mvg
@geert-claes Het commercieel tegoed op herinneringskosten van € 16,10 werd effectief geannuleerd en staat op de juiste status namelijk ‘CN - Cancelled’ in het betrokken systeem. Via een achterliggende dienst zal er worden nagekeken waarom je nog steeds nulfacturen ontvangt en de oorzaak hiervan zal worden opgelost. Het antwoord op het overdragen van het commercieel tegoed op herinneringskosten van € 16,10 naar het nieuwe klantennummer blijft ‘nee’. Groetjes, Antonella
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.