Wat is er mis met dit e-mail adres ?
Wat is er mis met dit e-mail adres ?
Wat is er mis met dit e-mail adres ?
hangt er van af wat je in xxx een yyy zet!
→ Login of wachtwoord van MyProximus vergeten? | Proximus
→ Wachtwoord, login of gsm-nummer voor MyProximus wijzigen | Proximus
→ Hoe inschrijven op MyProximus? | Proximus
&
Een e-mailadres aanmaken | Proximus
& bv.
Een Gmail-account maken - Gmail Help (google.com)
Een e‑mailadres aanmaken voor iCloud Mail - Apple Support
ik dacht dat het om in te loggen ging in MyPoximus app
“Community Support MyProximus (app of website) Deze waarde is niet correct”
→ Hoe inschrijven op MyProximus? | Proximus
en daar de flow volgt naar
dat deze laatste link niet werkt.
EDIT:
Als ik de browser gebruik “in Privé” dan werkt de link wel
dus zal waarschijnlijk iets te maken hebben met cookies !
Beste
Met dank voor je antwoord, dat is evident.
Daarom mijn vraag : wat is er mis het e-mail adres “xxx@yyy.email” ? Waarom zou dit adres niet geldig zijn, en waarom zou het niet kunnen bestaan ?
(ik ben al geregistreerd op MyProximus)
???
een e-mail adres is van het type jan.peeters@proximus.be bv.
Beste
Bedankt voor je antwoord.
waarin verschilt uw voorbeeld van het mijne ?
Wat is er mis met dit e-mail adres ?
hangt er van af wat je in xxx een yyy zet!
→ Login of wachtwoord van MyProximus vergeten? | Proximus
→ Wachtwoord, login of gsm-nummer voor MyProximus wijzigen | Proximus
Beste
Bedankt voor je antwoord,
van wat hangt dat af ?
in uw internet contract met Proximus hebt u een e--mail adres toegewezen gekregen van het type “fa…..@proximus.be” (of gelijkaardig fb, ….) , daaraan kunnen tot 5 alias toegewezen worden type jan.janssens@proximus.be enz.
Indien u met xxx@yyy.email bv. een alias als “jan@janssens.email” bedoelt dan vrees ik dat een dergelijk e-mail adres als ongeldig beschouwd wordt, omdat het niet aan een bestaand domein toegewezen is (Proximus, Google, ...)
dit forum kan u eventueel verder helpen indien u iets duidelijker kunt formuleren wat u wenst te doen
Proximus medewerkers komen pas morgen terug langs op dit publieke forum
Omdat ik niet juist uit je startbericht kon uitmaken wat juist je probleem was en dacht dat je mss karakters gebruikte die niet mochten gebruikt worden bv. maar ik weet ook niet meer de welke want er wordt hier door de jaren heen zoveel gepost dat ik ook niet meer weet waar dit juist staat.
Maar aangezien je al geregistreerd bent op myproximus met dit adres kan dit ook de reden niet zijn.
Dus volgens mij best afwachten tot morgen een proximus forummedewerker je kan verder helpen.
in uw internet contract met Proximus hebt u een e--mail adres toegewezen gekregen van het type “fa…..@proximus.be” (of gelijkaardig fb, ….) , daaraan kunnen tot 5 alias toegewezen worden type jan.janssens@proximus.be enz.
Indien u met xxx@yyy.email bv. een alias als “jan.janssens.email” bedoelt dan vrees ik dat een dergelijk e-mail adres als ongeldig beschouwd wordt, omdat het niet aan een bestaand domein toegewezen is (Proximus, Google, ...)
dit forum kan u eventueel verder helpen indien u iets duidelijker kunt formueren wat u wenst te doen
Proximus medewerkers komen pas morgen terug langs op dit publieke forum
maar hoe kan hij dan met dit adres al geregistreerd zijn op Myproximus? Dit wil toch zeggen dat het een geldig aanvaard mail adres was.
Ik veronderstel toch al gans de tijd dat het niet gaat over het maken van een alias!
Dat is ook waar, dan wachten we maar af tot het duidelijker wordt.
Beste
Bedankt voor je antwoord.
Je kan begrijpen dat ik het effectieve e-mail adres niet zomaar op het eerste het beste forum gooi. Echter het voorbeeld dat gegeven is, is minstens even correct als het gebruikte email adres. Om het je makkelijk te maken zal ik nog enkele andere voorbeelden geven : urbanus@vananus.email, filip@vanbelgie.email, antonella@dambrosio.email. Allemaal email adressen waarvan Proximus de desbetreffende foutmelding geeft. Kan je als Proximus medewerker aangeven wat er fout zou zijn met deze adressen ?
Via het telefoonnummer zou je het desbetreffende MyProximus account moeten terugvinden. Zoals aangegeven gaat het niet over de registratie bij MyProximus.
Beste
Bedankt voor je antwoord.
Je kan begrijpen dat ik het effectieve e-mail adres niet zomaar op het eerste het beste forum gooi. Echter het voorbeeld dat gegeven is, is minstens even correct als het gebruikte email adres. Om het je makkelijk te maken zal ik nog enkele andere voorbeelden geven : urbanus@vananus.email, filip@vanbelgie.email, antonella@dambrosio.email. Allemaal email adressen waarvan Proximus de desbetreffende foutmelding geeft. Kan je als Proximus medewerker aangeven wat er fout zou zijn met deze adressen ?
Via het telefoonnummer zou je het desbetreffende MyProximus account moeten terugvinden. Zoals aangegeven gaat het niet over de registratie bij MyProximus.
Ik ga het navragen en laat je zo snel mogelijk iets weten.
Heb je ook al geprobeerd via een andere browser en cookies en surfgeschiedenis te wissen?
Groetjes,
Antonella
Bedankt voor je antwoord.
Je kan begrijpen dat ik het effectieve e-mail adres niet zomaar op het eerste het beste forum gooi.
dit kun je wel via je forumprofiel zodat het alleen zichtbaar is voor de proximusmedewerker alleen en niet voor iedereen: → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
maar ik begrijp nu nog altijd niet juist waar je dit mail adres wilt invoeren / waarin het geweigerd wordt?
Beste
opnieuw dank voor je antwoord.
Ik ben niet van zin om app's te installeren die in deze context geen nut hebben. Het probleem doet zich voor bij het invulformulier op de pagina's voor identificatie van een nieuwe Sim kaart met eID. Alle andere opties voor identificatie zijn uitgesloten (omdat ik het niet wil óf omdat het niet werkt).
Ondertussen heb je nog steeds niet verteld wat er fout zou zijn met het desbetreffende e-mail adres. Tenslotte meldt het invulformulier dat het niet correct is….
Andere browsers en/of computers en/of cookie-instellingen en/of… hebben hier dus niets mee te maken. Dat verhaal heb ik ondertussen via de telefonische helpdesk meerder malen mogen vernemen. Niemand van uw collega's maken op enig moment de reflexie dat er een probleem is met het desbetreffend invulformulier.
Ik weet perfect wat het probleem is met invulformulier, maar dit diets maken aan Proximus is (zoals steeds) een gevecht tegen de windmolens.
Het invulformulier gebruikt nog controles die meer dan 7 jaar oud zijn. De tld .email (en andere gtld's van meer dan 3 karakters) is in voege sinds 2014. Blijkbaar heeft sinds dat moment niemand bij Proximus het nodig gevonden om het formulier aan te passen.
Hopelijk kan jij de “experten” snel tot inzicht brengen dat dit dringend moet aangepast worden. Uw collega's aan de telefoon/chat hadden alleszins zelf dat vermogen niet. Ondertussen kan ik mijn Sim kaart niet activeren. Ik reken er op dat de € 10 startwaarde niet vervalt alvorens dit in orde is.
graag snel je antwoord...
Schermafdruk via bericht.
Beste
Ik begrijp dat je impliciet bevestigd dat er met het e-mail adres helemaal niets fout is.
net zoals je collega's aan de telefoon/chat, stuur je me ook naar een Proximus Shop op het moment dat je geen oplossing voor handen hebt. Mijn mening is dat de procedure die door je collega's in de shop wordt gebruikt, op hetzelfde probleem zal stuiten.
Om te voorkomen dat ik mij nutteloos verplaats, zou je contact kunnen opnemen met een Proximus Shop (Heist op den Berg/Aarschot). Zij kunnen dan, na test, bevestigen dat het gebruikte e-mail adres wel/niet werkt.
Kan je me zeggen hoe ik in een Prive bericht een schermafdruk opstuur en/of een e-mail adres waarnaar ik dat kan sturen…
Bedankt !
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.