Beantwoord

"Controleer uw contactgegevens ... Ga voor eenvoud!"

  • 6 October 2023
  • 31 reacties
  • 237 Bekeken

Sinds de wijziging van het e-mailadres van mijn MyProximus account, krijg ik zowel onder de webtoepassing als onder de app MyProximus volgende meldingen.

Op het scherm ‘Overzicht’​​​​​

Na klikken op ‘Ga voor eenvoud’

Het oude e-mailadres @scarlet.be is nog steeds gelinkt aan mijn @outlook.be-account

Na klikken op ‘Ja, laten we het vereenvoudigen’

Technische fout!

Heeft iemand dit ook al meegemaakt? De helpdesk kan mij hiermee niet verder helpen.

icon

Beste antwoord door HadewychT 6 October 2023, 17:07

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

31 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Raf_021 Ik heb dit voor je aangepast bij ons. Je outlook-adres zal vanaf nu gebruikt worden. Ik weet niet onmiddellijk waarom je die foutmelding kreeg bij My Proximus. 

@Necroslave84 Ik zie hier voor u 2 verschillende mailadressen staan die voor verschillende zaken gebruikt worden, nl @hotmail voor je factuur en myproximus, @proximus voor een ander myproximusaccount. Is er dan 1 van beide die je niet meer zou willen gebruiken of laa ik het toch staan zoals het nu is ? 

 

@Raf_021 
inderdaad   Ctrl + Shift + n.

Reputatie 7
Badge +4

@Necroslave84 Ik krijg momenteel ook een fout als ik je gegevens wil aanpassen.

@Raf_021 Zou je mailadres hier voor het forum dan ook veranderd moeten worden (is nu @scarlet) ?

Ik heb de mensen van MyProximus gevraagd om die foutmelding na te kijken. Ik kreeg ze zelf ook als ik mijn gegevens wilde vereenvoudigen. 

Dat kan mss ook positief zijn dat ze aan een opvolger V8 denken want het kan zijn dat ze uit al de problemen met de V7 hun les getrokken hebben en zo beter kunnen uitkijken naar een fabrikant die degelijker toestellen levert en beter support levert! , laat ons hopen van wel hé. 

De opvolger voorzien voor volgend jaar V7C is gewoon omdat die rechtsreeks ook zal kunnen aangesloten worden via wifi en het niet enkel en alleen kan via ethernetkabel zoals bij de v7

Proximus prépare un nouveau décodeur TV qui supprimera un câble encombrant - L'Avenir (lavenir.net)

Mss toch nog eens proberen via een privaat venster die je eerst opent in je browser.

Bedoel je met 'privaat venster' een Incognito tabblad @Martin?

Als inlogt met   Ctrl + Shift + n

is het best dat je alle cookies aanvaard als er om gevraagd wordt (die worden bij het afsluiten van de browser toch niet bijgehouden)

Maakt geen verschil uit … 😕

Reputatie 2
Badge

@HadewychT hopelijk kunnen de mensen van MyProximus het probleem dan oplossen afwachten dus.

Mss toch nog eens proberen via een privaat venster die je eerst opent in je browser.

Reputatie 6
Badge +2

Ik had dat voor met een verkeerd  dubbel gsm-nummer, na een vijftal keren proberen was het foute nummer eindelijk weg. Moed niet verliezen, alles komt ooit goed. Dus blijven klikken op ja ik wil vereenvoudigen. Elke maand een keer. Als het lukt word je zelfs vriendelijk bedankt. 

Reputatie 2
Badge

Ik heb het zelfde probleem al maanden lang !

Reputatie 6
Badge +2

Wat ik raar vind is dat Proximus wel fouten kan ontdekken in zijn database, maar dat ze zelf de fouten niet verwijderen. Eventueel na mailtje naar de klant.

Enfin, het is nu ook niet echt een probleem om van wakker te liggen. 

Reputatie 2
Badge

toch vreemd dat proximus dit probleem nog niet heeft opgelost

Reputatie 6
Badge +2

Klopt, eigenlijk zouden ze moeten uitzoeken waarom die fouten in hun systeem geraken. In mijn geval heb ik van gsm nummer veranderd, ik geef dat nieuwe nummer in, ze zouden dan kunnen vragen wat ze met het andere nummer moeten doen. Dat kan zijn verwijderen of bewaren. 

Reputatie 2
Badge

hopelijk lezen ze dit hier en lossen ze het probleem op

Is dat onlangs dan dat dit niet meer werkt want ik heb dit al een hele tijd geleden ontvangen om te vereenvoudigen.

Reputatie 6
Badge +2

hopelijk lezen ze dit hier en lossen ze het probleem op

Het is wel een grote en dus eerder een logge administratie, veranderen zit niet echt in hun genen. Kijk naar hun decoders. Bij mij staat een v5c en die werkt eerder goed. Ondertussen leveren ze nu meestal een v7, maar die geeft nog veel fouten. Maar ze denken al volop aan de opvolger. Dat zal ook wel wat met de concurrentie te maken hebben. 

Reputatie 2
Badge

@Martin  ja laat ons hopen he

Het valt mij nu op dat ik via dat OUDE e-mailadres op de hoogte werd gebracht van de eerste reactie van https://nl.forum.proximus.be/members/martin-24136 in dit topic. Het zou daar maar eens mee te maken hebben … 🤔

En dus ga ik onder mijn forumprofiel op zoek naar het te wijzigen e-mailadres, maar ik kan dit nergens terugvinden?! Weet iemand mij op weg te helpen?

@Raf_021

Van je forum kan je uw mailadres niet zelf veranderen dit kan via een PXM Forum Moderator
Net zoals je uw forumnaam ook niet zelf kunt veranderen.

Reputatie 6
Badge +2

Je moet dat zien in myproximus,  ik dacht bij producten.

Zie jij je mailadres dat je voor je forum gebruikt dan staan in MyProximus, of interpreteer ik je antwoord verkeerd of de vraag van Raf dan verkeerd?

 

@Raf_021 Zou je mailadres hier voor het forum dan ook veranderd moeten worden (is nu @scarlet) ?

 

Euh … dat dacht ik toch @HadewychT dat jij, als moderator van dit forum, zou doen toen je enkele dagen geleden schreef: “Ik heb dit voor je aangepast bij ons.” Ik ging er dan namelijk vanuit dat dit voor mijn login van dit forum was. 😉

Waar heb je trouwens nog een @scarlet mailadres gevonden van mij dat je dan hebt aangepast naar een @outlook?

Reputatie 2
Badge

@HadewychT die met @proximus zou ik niet meer willen gebruiken en in de plaats die met @hotmail gebruiken kan jij dat aub in orde brengen voor mij? mvg 

Reputatie 2
Badge

Ik heb @Martin  zijn tip  geprobeerd en het eens via privaat venter geprobeerd en nu lijkt het in orde te zijn hopelijk blijft het zo !

Reputatie 2
Badge

Helaas terug naar af terug het zelfde probleem pff