Beantwoord

"Controleer uw contactgegevens ... Ga voor eenvoud!"

  • 6 October 2023
  • 31 reacties
  • 237 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

31 reacties

Dus je bedoelt ook als je een een private browser pagina opent lukt het niet?

@Raf_021 
inderdaad   Ctrl + Shift + n.

Geeft ook bij mij geen verschil @Martin : ook ingelogd onder een incognitotabblad krijg ik dezelfde error.

Ik wil er wel aan toevoegen dat ik onder MyProximus ook nog inlog met een login voor mijn moeder, maar dan enkel en alleen via de webtoepassing. Ik ga er dus vanuit dat er meerdere waarden voor bepaalde cookies kunnen voorkomen.

En dus heb ik geprobeerd de Proximus cookies te verwijderen en de test opnieuw te doen, maar ook dan is het resultaat negatief: de foutmelding blijft staan.

Wordt trouwens ook bevestigd via de app, waarbij ik enkel nog maar met mijn persoonlijke login heb gewerkt.

Als inlogt met   Ctrl + Shift + n

is het best dat je alle cookies aanvaardt als er om gevraagd wordt (die worden bij het afsluiten van de browser toch niet bijgehouden)

@Raf_021 Ik heb dit voor je aangepast bij ons. Je outlook-adres zal vanaf nu gebruikt worden. Ik weet niet onmiddellijk waarom je die foutmelding kreeg bij My Proximus. 

@Necroslave84 Ik zie hier voor u 2 verschillende mailadressen staan die voor verschillende zaken gebruikt worden, nl @hotmail voor je factuur en myproximus, @proximus voor een ander myproximusaccount. Is er dan 1 van beide die je niet meer zou willen gebruiken of laa ik het toch staan zoals het nu is ? 

 

@HadewychT ik krijg tot op vandaag nog steeds de mails die mij informeren van nieuwe reacties op dit topic, naar mijn oude e-mailadres doorgestuurd. Blijkbaar is de aanpassing naar het nieuwe e-mailadres toch niet doorgegaan? Of moet er hiervoor langere tijd overgaan?

 

@HadewychT ik heb dit antwoord van jou ten onrechte als “Beste antwoord” aangeduid - niet verkeerd interpreteren hé, ik vind het goed, maar het is toch niet het antwoord op mijn probleem. 😉 Ik vind echter nergens de mogelijkheid om dit teniet te doen. Kijk ik erover, of kan jij dit voor mij regelen?