Beantwoord

"Controleer uw contactgegevens ... Ga voor eenvoud!"

  • 6 October 2023
  • 31 reacties
  • 237 Bekeken

Sinds de wijziging van het e-mailadres van mijn MyProximus account, krijg ik zowel onder de webtoepassing als onder de app MyProximus volgende meldingen.

Op het scherm ‘Overzicht’​​​​​

Na klikken op ‘Ga voor eenvoud’

Het oude e-mailadres @scarlet.be is nog steeds gelinkt aan mijn @outlook.be-account

Na klikken op ‘Ja, laten we het vereenvoudigen’

Technische fout!

Heeft iemand dit ook al meegemaakt? De helpdesk kan mij hiermee niet verder helpen.

icon

Beste antwoord door HadewychT 6 October 2023, 17:07

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

31 reacties

 

@Raf_021 Zou je mailadres hier voor het forum dan ook veranderd moeten worden (is nu @scarlet) ?

 

Euh … dat dacht ik toch @HadewychT dat jij, als moderator van dit forum, zou doen toen je enkele dagen geleden schreef: “Ik heb dit voor je aangepast bij ons.” Ik ging er dan namelijk vanuit dat dit voor mijn login van dit forum was. 😉

Waar heb je trouwens nog een @scarlet mailadres gevonden van mij dat je dan hebt aangepast naar een @outlook?

Reputatie 2
Badge

@HadewychT hopelijk kunnen de mensen van MyProximus het probleem dan oplossen afwachten dus.

Reputatie 7
Badge +4

@Necroslave84 Ik krijg momenteel ook een fout als ik je gegevens wil aanpassen.

@Raf_021 Zou je mailadres hier voor het forum dan ook veranderd moeten worden (is nu @scarlet) ?

Ik heb de mensen van MyProximus gevraagd om die foutmelding na te kijken. Ik kreeg ze zelf ook als ik mijn gegevens wilde vereenvoudigen. 

 

@HadewychT ik heb dit antwoord van jou ten onrechte als “Beste antwoord” aangeduid - niet verkeerd interpreteren hé, ik vind het goed, maar het is toch niet het antwoord op mijn probleem. 😉 Ik vind echter nergens de mogelijkheid om dit teniet te doen. Kijk ik erover, of kan jij dit voor mij regelen?

@Raf_021 Ik heb dit voor je aangepast bij ons. Je outlook-adres zal vanaf nu gebruikt worden. Ik weet niet onmiddellijk waarom je die foutmelding kreeg bij My Proximus. 

@Necroslave84 Ik zie hier voor u 2 verschillende mailadressen staan die voor verschillende zaken gebruikt worden, nl @hotmail voor je factuur en myproximus, @proximus voor een ander myproximusaccount. Is er dan 1 van beide die je niet meer zou willen gebruiken of laa ik het toch staan zoals het nu is ? 

 

@HadewychT ik krijg tot op vandaag nog steeds de mails die mij informeren van nieuwe reacties op dit topic, naar mijn oude e-mailadres doorgestuurd. Blijkbaar is de aanpassing naar het nieuwe e-mailadres toch niet doorgegaan? Of moet er hiervoor langere tijd overgaan?

Als inlogt met   Ctrl + Shift + n

is het best dat je alle cookies aanvaard als er om gevraagd wordt (die worden bij het afsluiten van de browser toch niet bijgehouden)

Maakt geen verschil uit … 😕

Als inlogt met   Ctrl + Shift + n

is het best dat je alle cookies aanvaardt als er om gevraagd wordt (die worden bij het afsluiten van de browser toch niet bijgehouden)

Ik wil er wel aan toevoegen dat ik onder MyProximus ook nog inlog met een login voor mijn moeder, maar dan enkel en alleen via de webtoepassing. Ik ga er dus vanuit dat er meerdere waarden voor bepaalde cookies kunnen voorkomen.

En dus heb ik geprobeerd de Proximus cookies te verwijderen en de test opnieuw te doen, maar ook dan is het resultaat negatief: de foutmelding blijft staan.

Wordt trouwens ook bevestigd via de app, waarbij ik enkel nog maar met mijn persoonlijke login heb gewerkt.

@Raf_021 
inderdaad   Ctrl + Shift + n.

Geeft ook bij mij geen verschil @Martin : ook ingelogd onder een incognitotabblad krijg ik dezelfde error.

Dus je bedoelt ook als je een een private browser pagina opent lukt het niet?

Reputatie 2
Badge

Helaas terug naar af terug het zelfde probleem pff

Reputatie 2
Badge

Ik heb @Martin  zijn tip  geprobeerd en het eens via privaat venter geprobeerd en nu lijkt het in orde te zijn hopelijk blijft het zo !

@Raf_021 
inderdaad   Ctrl + Shift + n.

Mss toch nog eens proberen via een privaat venster die je eerst opent in je browser.

Bedoel je met 'privaat venster' een Incognito tabblad @Martin?

Reputatie 2
Badge

@HadewychT die met @proximus zou ik niet meer willen gebruiken en in de plaats die met @hotmail gebruiken kan jij dat aub in orde brengen voor mij? mvg 

Reputatie 7
Badge +4

@Raf_021 Ik heb dit voor je aangepast bij ons. Je outlook-adres zal vanaf nu gebruikt worden. Ik weet niet onmiddellijk waarom je die foutmelding kreeg bij My Proximus. 

@Necroslave84 Ik zie hier voor u 2 verschillende mailadressen staan die voor verschillende zaken gebruikt worden, nl @hotmail voor je factuur en myproximus, @proximus voor een ander myproximusaccount. Is er dan 1 van beide die je niet meer zou willen gebruiken of laa ik het toch staan zoals het nu is ? 

 

Zie jij je mailadres dat je voor je forum gebruikt dan staan in MyProximus, of interpreteer ik je antwoord verkeerd of de vraag van Raf dan verkeerd?

Reputatie 6
Badge +2

Je moet dat zien in myproximus,  ik dacht bij producten.

@Raf_021

Van je forum kan je uw mailadres niet zelf veranderen dit kan via een PXM Forum Moderator
Net zoals je uw forumnaam ook niet zelf kunt veranderen.

Het valt mij nu op dat ik via dat OUDE e-mailadres op de hoogte werd gebracht van de eerste reactie van https://nl.forum.proximus.be/members/martin-24136 in dit topic. Het zou daar maar eens mee te maken hebben … 🤔

En dus ga ik onder mijn forumprofiel op zoek naar het te wijzigen e-mailadres, maar ik kan dit nergens terugvinden?! Weet iemand mij op weg te helpen?

Reputatie 2
Badge

@Martin  ja laat ons hopen he

Dat kan mss ook positief zijn dat ze aan een opvolger V8 denken want het kan zijn dat ze uit al de problemen met de V7 hun les getrokken hebben en zo beter kunnen uitkijken naar een fabrikant die degelijker toestellen levert en beter support levert! , laat ons hopen van wel hé. 

De opvolger voorzien voor volgend jaar V7C is gewoon omdat die rechtsreeks ook zal kunnen aangesloten worden via wifi en het niet enkel en alleen kan via ethernetkabel zoals bij de v7

Proximus prépare un nouveau décodeur TV qui supprimera un câble encombrant - L'Avenir (lavenir.net)

Reputatie 6
Badge +2

hopelijk lezen ze dit hier en lossen ze het probleem op

Het is wel een grote en dus eerder een logge administratie, veranderen zit niet echt in hun genen. Kijk naar hun decoders. Bij mij staat een v5c en die werkt eerder goed. Ondertussen leveren ze nu meestal een v7, maar die geeft nog veel fouten. Maar ze denken al volop aan de opvolger. Dat zal ook wel wat met de concurrentie te maken hebben. 

Is dat onlangs dan dat dit niet meer werkt want ik heb dit al een hele tijd geleden ontvangen om te vereenvoudigen.

Reputatie 2
Badge

hopelijk lezen ze dit hier en lossen ze het probleem op