Skip to main content
Beantwoord

"Controleer uw contactgegevens ... Ga voor eenvoud!"

• 6 October 2023
  • 31 reacties
  • 241 Bekeken

Sinds de wijziging van het e-mailadres van mijn MyProximus account, krijg ik zowel onder de webtoepassing als onder de app MyProximus volgende meldingen.

Op het scherm ‘Overzicht’​​​​​

Na klikken op ‘Ga voor eenvoud’

Het oude e-mailadres @scarlet.be is nog steeds gelinkt aan mijn @outlook.be-account

Na klikken op ‘Ja, laten we het vereenvoudigen’

Technische fout!

Heeft iemand dit ook al meegemaakt? De helpdesk kan mij hiermee niet verder helpen.

This topic has been closed for comments

31 reacties

Als inlogt met   Ctrl + Shift + n

is het best dat je alle cookies aanvaard als er om gevraagd wordt (die worden bij het afsluiten van de browser toch niet bijgehouden)

Maakt geen verschil uit … 😕

@Raf_021 Ik heb dit voor je aangepast bij ons. Je outlook-adres zal vanaf nu gebruikt worden. Ik weet niet onmiddellijk waarom je die foutmelding kreeg bij My Proximus. 

@Necroslave84 Ik zie hier voor u 2 verschillende mailadressen staan die voor verschillende zaken gebruikt worden, nl @hotmail voor je factuur en myproximus, @proximus voor een ander myproximusaccount. Is er dan 1 van beide die je niet meer zou willen gebruiken of laa ik het toch staan zoals het nu is ? 

@HadewychT ik krijg tot op vandaag nog steeds de mails die mij informeren van nieuwe reacties op dit topic, naar mijn oude e-mailadres doorgestuurd. Blijkbaar is de aanpassing naar het nieuwe e-mailadres toch niet doorgegaan? Of moet er hiervoor langere tijd overgaan?

@HadewychT ik heb dit antwoord van jou ten onrechte als “Beste antwoord” aangeduid - niet verkeerd interpreteren hé, ik vind het goed, maar het is toch niet het antwoord op mijn probleem. 😉 Ik vind echter nergens de mogelijkheid om dit teniet te doen. Kijk ik erover, of kan jij dit voor mij regelen?

Reputatie 7
Badge +4

@Necroslave84 Ik krijg momenteel ook een fout als ik je gegevens wil aanpassen.

@Raf_021 Zou je mailadres hier voor het forum dan ook veranderd moeten worden (is nu @scarlet) ?

Ik heb de mensen van MyProximus gevraagd om die foutmelding na te kijken. Ik kreeg ze zelf ook als ik mijn gegevens wilde vereenvoudigen. 

Reputatie 2
Badge

@HadewychT hopelijk kunnen de mensen van MyProximus het probleem dan oplossen afwachten dus.

@Raf_021 Zou je mailadres hier voor het forum dan ook veranderd moeten worden (is nu @scarlet) ?

Euh … dat dacht ik toch @HadewychT dat jij, als moderator van dit forum, zou doen toen je enkele dagen geleden schreef: “Ik heb dit voor je aangepast bij ons.” Ik ging er dan namelijk vanuit dat dit voor mijn login van dit forum was. 😉

Waar heb je trouwens nog een @scarlet mailadres gevonden van mij dat je dan hebt aangepast naar een @outlook?