Sinds de wijziging van het e-mailadres van mijn MyProximus account, krijg ik zowel onder de webtoepassing als onder de app MyProximus volgende meldingen.
Op het scherm ‘Overzicht’
Na klikken op ‘Ga voor eenvoud’
Het oude e-mailadres @scarlet.be is nog steeds gelinkt aan mijn @outlook.be-account
Na klikken op ‘Ja, laten we het vereenvoudigen’
Technische fout!
Heeft iemand dit ook al meegemaakt? De helpdesk kan mij hiermee niet verder helpen.
Beste antwoord door HadewychT
@Raf_021 Ik heb dit voor je aangepast bij ons. Je outlook-adres zal vanaf nu gebruikt worden. Ik weet niet onmiddellijk waarom je die foutmelding kreeg bij My Proximus.
@Necroslave84 Ik zie hier voor u 2 verschillende mailadressen staan die voor verschillende zaken gebruikt worden, nl @hotmail voor je factuur en myproximus, @proximus voor een ander myproximusaccount. Is er dan 1 van beide die je niet meer zou willen gebruiken of laa ik het toch staan zoals het nu is ?
@Raf_021 Ik heb dit voor je aangepast bij ons. Je outlook-adres zal vanaf nu gebruikt worden. Ik weet niet onmiddellijk waarom je die foutmelding kreeg bij My Proximus.
@Necroslave84 Ik zie hier voor u 2 verschillende mailadressen staan die voor verschillende zaken gebruikt worden, nl @hotmail voor je factuur en myproximus, @proximus voor een ander myproximusaccount. Is er dan 1 van beide die je niet meer zou willen gebruiken of laa ik het toch staan zoals het nu is ?
@HadewychT ik krijg tot op vandaag nog steeds de mails die mij informeren van nieuwe reacties op dit topic, naar mijn oude e-mailadres doorgestuurd. Blijkbaar is de aanpassing naar het nieuwe e-mailadres toch niet doorgegaan? Of moet er hiervoor langere tijd overgaan?
@HadewychT ik heb dit antwoord van jou ten onrechte als “Beste antwoord” aangeduid - niet verkeerd interpreteren hé, ik vind het goed, maar het is toch niet het antwoord op mijn probleem. 😉 Ik vind echter nergens de mogelijkheid om dit teniet te doen. Kijk ik erover, of kan jij dit voor mij regelen?
@Raf_021 Zou je mailadres hier voor het forum dan ook veranderd moeten worden (is nu @scarlet) ?
Euh … dat dacht ik toch @HadewychT dat jij, als moderator van dit forum, zou doen toen je enkele dagen geleden schreef: “Ik heb dit voor je aangepast bij ons.” Ik ging er dan namelijk vanuit dat dit voor mijn login van dit forum was. 😉
Waar heb je trouwens nog een @scarlet mailadres gevonden van mij dat je dan hebt aangepast naar een @outlook?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.