Beantwoord

"Controleer uw contactgegevens ... Ga voor eenvoud!"

  • 6 October 2023
  • 31 reacties
  • 237 Bekeken

Sinds de wijziging van het e-mailadres van mijn MyProximus account, krijg ik zowel onder de webtoepassing als onder de app MyProximus volgende meldingen.

Op het scherm ‘Overzicht’​​​​​

Na klikken op ‘Ga voor eenvoud’

Het oude e-mailadres @scarlet.be is nog steeds gelinkt aan mijn @outlook.be-account

Na klikken op ‘Ja, laten we het vereenvoudigen’

Technische fout!

Heeft iemand dit ook al meegemaakt? De helpdesk kan mij hiermee niet verder helpen.

icon

Beste antwoord door HadewychT 6 October 2023, 17:07

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

31 reacties

Als inlogt met   Ctrl + Shift + n

is het best dat je alle cookies aanvaard als er om gevraagd wordt (die worden bij het afsluiten van de browser toch niet bijgehouden)

Maakt geen verschil uit … 😕

@Raf_021 Ik heb dit voor je aangepast bij ons. Je outlook-adres zal vanaf nu gebruikt worden. Ik weet niet onmiddellijk waarom je die foutmelding kreeg bij My Proximus. 

@Necroslave84 Ik zie hier voor u 2 verschillende mailadressen staan die voor verschillende zaken gebruikt worden, nl @hotmail voor je factuur en myproximus, @proximus voor een ander myproximusaccount. Is er dan 1 van beide die je niet meer zou willen gebruiken of laa ik het toch staan zoals het nu is ? 

 

@HadewychT ik krijg tot op vandaag nog steeds de mails die mij informeren van nieuwe reacties op dit topic, naar mijn oude e-mailadres doorgestuurd. Blijkbaar is de aanpassing naar het nieuwe e-mailadres toch niet doorgegaan? Of moet er hiervoor langere tijd overgaan?

 

@HadewychT ik heb dit antwoord van jou ten onrechte als “Beste antwoord” aangeduid - niet verkeerd interpreteren hé, ik vind het goed, maar het is toch niet het antwoord op mijn probleem. 😉 Ik vind echter nergens de mogelijkheid om dit teniet te doen. Kijk ik erover, of kan jij dit voor mij regelen?

Reputatie 7
Badge +4

@Necroslave84 Ik krijg momenteel ook een fout als ik je gegevens wil aanpassen.

@Raf_021 Zou je mailadres hier voor het forum dan ook veranderd moeten worden (is nu @scarlet) ?

Ik heb de mensen van MyProximus gevraagd om die foutmelding na te kijken. Ik kreeg ze zelf ook als ik mijn gegevens wilde vereenvoudigen. 

Reputatie 2
Badge

@HadewychT hopelijk kunnen de mensen van MyProximus het probleem dan oplossen afwachten dus.

 

@Raf_021 Zou je mailadres hier voor het forum dan ook veranderd moeten worden (is nu @scarlet) ?

 

Euh … dat dacht ik toch @HadewychT dat jij, als moderator van dit forum, zou doen toen je enkele dagen geleden schreef: “Ik heb dit voor je aangepast bij ons.” Ik ging er dan namelijk vanuit dat dit voor mijn login van dit forum was. 😉

Waar heb je trouwens nog een @scarlet mailadres gevonden van mij dat je dan hebt aangepast naar een @outlook?