Beantwoord

VoWIFI / VoLTE activeren



Toon eerste bericht

116 reacties

Reputatie 2

@hadi amrane

ik heb alle nummers nagekeken:

het nummer dat eindig op 31 heeft alle nodige opties reeds actief staan

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_vowifi_global/particulieren/support/telefonie/gsm-en-sim-kaart/gsm-instellen/bellen-via-wifi.html

kijk je deze link eens na? volg je de instructies? misschien is er nog iets fout in je toestel zelf?

hetzelfde voor het nummer dat eindigt op 24, en op 72 idem… 

groeten,

Tina

Beste Tina

 

uit het niets zie ik het voor de eerste staan in mijn netwerk instellingen “proximus VoWifi”, dus weet niet wat jullie hebben gedaan maar het heeft het alvast opgelost voor mij en hetzelfde geldt voor de andere nummers. 

Bedankt! 😄

Reputatie 7
Badge +3

@hadi amrane 

ik heb alle nummers nagekeken:

het nummer dat eindig op 31 heeft alle nodige opties reeds actief staan

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_vowifi_global/particulieren/support/telefonie/gsm-en-sim-kaart/gsm-instellen/bellen-via-wifi.html

kijk je deze link eens na? volg je de instructies? misschien is er nog iets fout in je toestel zelf?

hetzelfde voor het nummer dat eindigt op 24, en op 72 idem… 

groeten,

Tina

Reputatie 2

Hey, ik wil ook weten of bij mij VoWifi actief is. Ik heb al een hele lange tijd aan maar komt maar niet in de statusbalk van mij. Hetzelfde geldt voor mijn vader en mijn broer. Kunnen jullie dit effe checken? Ik heb hun nummers bij “ticket” gezet in mijn profiel. Ik hoor het graag. 

 

m.v.g.

bedankt super !

Reputatie 7
Badge +3

@Amedeeke  Dag, dit zou voor jou in orde moeten zijn. Laat je nog iets weten al het actief staat? Groetjes Luc

Ter info: Maandag komen de Prox forummedewerkers terug langs hier en kunnen kijken of dit actief staat voor je gsmnummer.

Daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, bvb het betrokken gsmnummer waarover je vraag hier gaat.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.  

Ik heb ook al meer als een week proximus… maar die voice over wifi komt er ook niet door, iemand een tip omdat te laten activeren. Ik heb een iphone 13 pro max die zou dat moeten ondersteunen.

@Massimo D.

ik krijg bevestiging dat het technisch is aangepast: kan je testen? 

groetjes

tina

@tina.b 

hetis inderdaad in orde sinds gisteren, alvast bedankt ! 

 

mvg

Massimo

Reputatie 7
Badge +3

@Massimo D.

ik krijg bevestiging dat het technisch is aangepast: kan je testen? 

groetjes

tina

Reputatie 7
Badge +3

@Massimo D. 

de aanvraag voor nazicht is verstuurd.

groeten

Tina

beste, 

 

ik heb ook problemen met de VoWiFi. kan dit voor mij ook geactiveerd worden aub ? ik weet ook niet wat anders het probleem kan zijn. 

 

mvg

Reputatie 7
Badge +3

@debovanm @Martin  Ja dat verdient ze :-) Ook wij gaan haar missen.

Luc

We zullen Antonella  inderdaad heel erg missen op het forum.

@AntonellaD Je verdient een medaille! Bedankt, het werkt!

Reputatie 7
Badge +3

@debovanm  Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb de aanvraag om VoWifi te activeren gelanceerd via IM11936067. Groetjes, Antonella

Reputatie 2
Badge

Ik zat in quasi dezelfde situatie als u (maandag portering IN vanuit Orange). Het bleek dat de automatische netwerkactivatie van vowifi niet goed verlopen was op mijn nummer (doorgaans automatisch, maar na portering kan dat blijkbaar even duren of moet het manueel getriggerd worden). De kans is dus groot dat gewoon de optie ‘vowifi’ nog niet correct actief staat. De Px-medewerkers op dit forum hier kunnen dat voor je in orde brengen (cfr. mijn case: VoWifi/VoLTE activeren | Proximus Forum). De kwaliteit van deze medewerkers is zeker hoger dan via de 0800 heb ik al gemerkt, zeker rond dit thema.

Wsl: nog even doorbijten, en daarna mag je - toch in mijn geval - een veel betere gesprekskwaliteit via vowifi verwachten (dan vowifi bij Orange).

Reageer