Beantwoord

VoWifi/VoLTE activeren

  • 10 June 2022
  • 18 reacties
  • 147 Bekeken

Hallo,

Kan iemand eens nakijken of VoWifi / VoLTE geactiveerd is op het nummer in mijn profiel? Dit is het nummer op naam van mijn vriendin.

Met mijn Proximus abonnement van het werk doet VoWifi het perfect maar voor mijn vriendin haar persoonlijk Proximus-abonnement krijg ik dit maar niet actief. Dus hopelijk lukt het via deze weg :) 

Alvast bedankt.

Karel

icon

Beste antwoord door AntonellaD 10 June 2022, 13:53

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@karelds Ik heb ticket IM11920116 opgemaakt voor de toevoeging van VoWifi / VoLTE op het gegeven gsm-nummer. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@karelds Ticket IM11920116 is opgelost en de opties staan nu actief. Groetjes, Antonella

Bedankt, lijkt inderdaad in orde nu!

Reputatie 3

Beste @AntonellaD  of collega, kun je eens nakijken voor het nummer dat ik in het ticket van mijn profiel heb gezet, of Vowifi en volte actief staan?  Thanks! 😄

Reputatie 7
Badge +2

@Igor-Alberic 

Beste,

aanvraag voor nazicht is doorgegeven

Groetjes

Tina

Reputatie 7
Badge +2

@Igor-Alberic 

alles zou nu goed staan, alle opties actief: kan je checken?

groeten

Tina

Reputatie 3

@tina.b   Inderdaad! Het werkt perfect. Dank je wel voor de prachtige service! 

Reputatie 2

Kan een Proximusmedewerker @tina.b @AntonellaD @DaisyS dit aub ook in orde brengen voor het gsm-nummer in mijn profiel? Thanks :)

 

 

Reputatie 7
Badge +2

@JLPS_ 

aanvraag is gedaan

groetjes,

Tina

Reputatie 2

Ik ontving een mail met volgende info:

Extra informatie naar aanleiding van ons gesprek
Beste klant,

Na ons gesprek sturen we jou zoals afgesproken de volgende informatie:
Hoe de MyProximus-app downloaden?

Ik heb - sinds bovenstaande melding - geen contact gehad met jullie; en ik weet ook niet goed waarom ik deze informatie ontvang.

Los daarvan: vowifi staat nog niet actief, eerder (andere activaties) was dat quasi onmiddellijk, dus ik vrees dat er iets misgelopen is…? @tina.b 

Reputatie 7
Badge +2

@JLPS_ 

sorry, het enige dat ik gedaan heb is de betrokken dienst vragen de ontbrekende opties toe te voegen..

k ga eens navragen wat ze gedaan hebben

groeten

tina

Reputatie 7
Badge +2

@JLPS_ 

mijn aanvraag ticket is nog niet afgesloten… niet uitgevoerd…

verder is er volgens mij niets door ons veranderd? vreemd… excuses.

groeten

tina

 

Reputatie 2

Kan ik ondertussen nog iets doen (buiten geduld hebben 😅)? Ik ben van Orange overgeschakeld, omdat vowifi daar om de halve minuut een seconde stilte / onderbreking gaf, maar zonder vowifi is het ook geen doen inhouse.

In sim2 van mijn foon staat het correct op mijn werk-nummer dus alle andere voorwaarden zijn in orde.

Reputatie 7
Badge +3

@JLPS_ Voorlopig kunnen we enkel afwachten tot de aanvraag is behandeld. Groetjes, Antonella

Reputatie 2

Ondertussen is het in orde, bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@JLPS_ De aanvraag is inderdaad behandeld en de code staat actief. Fijn weekend! Groetjes, Antonella

Reputatie 2

Thanks, jij ook, plus een fijne carrière wending bovendien ;)

Reputatie 7
Badge +3

@JLPS_ Dank je wel! 😊 Groetjes, Antonella

Reageer