Beantwoord

VoWIFI / VoLTE activeren



Toon eerste bericht

116 reacties

Reputatie 5
Badge +2

@petervl Ja de optie vowifi is geactiveerd op je nummer.

@Michael V Kunt u mij dan bevestigen dat VoWifi geactiveerd is op mijn nummer ? Met dat antwoord kan ik dingen uitsluiten die te maken hebben  met dat probleem… (Volgens Oneplus ligt het probleem bij Proximus.)

Reputatie 5
Badge +2

@petervl Wij activeren alleen maar mogelijkheid om gebruik te kunnen maken van vowifi. Alles in verband met werking is toestel gerelateerd.

Vandaar mijn vraag of het bij mij misschien ook aan de activering ligt ?

@petervl

Normaal niet, heb je de GSM al eens herstart?

 

Geert

ja, al verschillende keren herstart, zelfs al geprobeerd om deze terug naar fabrieksinstellingen te laten keren. Dan werkt het terug voor enkele dagen...

Reputatie 7
Badge +3

@petervl 

Normaal niet, heb je de GSM al eens herstart?

 

Geert

Beste,

Ik heb min of meer hetzelfde probleem: VoWifi staat aan op mijn smartphone. Ikzelf kan bellen, maar ik kan enkel oproepen beantwoorden van personen die ook VoWifi geactiveerd hebben, alle anderen oproepen komen er niet door. Heeft dat ook iets met die activering te maken ?

 

Reputatie 7
Badge +3

@Jill Clinton

in normale omstandigheiden zou het  automatisch actief moeten staan. Maar bij een aantal moeten we het inderdaad manueel doen.

Fijn om te vernemen dat het nu wel werkt. 😊

 

Geert

Top Geert, werkt inderdaad nu, bedankt.

 

Het blijft me toch een mysterie waarom je hier individueel moet komen vragen om die VoLTE/VoWifi te activeren en waarom PX dat niet gewoon activeert voor iedereen. Als het in een specifiek geval toch niet ideaal werkt, kan die gebruiker het toch nog altijd uitschakelen in de instellingen van zijn telefoon?

Reputatie 7
Badge +3

@Jill Clinton 

de VoWiFi is geactiveerd op het profiel van je GSMnr.

 

Geert

Ter info: zal voor maandag zijn als de PX forummedewerkers hier terug de draad opnemen.

Ik sluit graag aan in de rij. Sinds een tijdje een nieuw toestel, VoLTE werkte meteen, maar ben er gaandeweg achtergekomen dat VoWifi niet werkt. Instellingen van het toestel zijn OK (Samsung A33 5G), kan er een bereidwillige Proximus-medewerker het VoWifi-schakelaartje van mijn nummer ook “aan” zetten?

Reputatie 5
Badge +2

@wodevi das fijn om te horen.

@wodevi vowifi / volte is in orde voor je.

Top Michael, vowifi en volte werken perfect! 

Proximus, ik blijf!

Reputatie 5
Badge +2

@wodevi vowifi / volte is in orde voor je.

Goeieavond,

Ik heb net hetzelfde probleem.

Eerste en 1,5ste  lijn weten precies het bestaan niet af van vowifi/volte.

 

Ik heb een werkende proximus simkaart, weliswaar op zakelijke rekening (Ent Mob M), op mijn Oneplus 8T met vowif en volte actief.

Ik heb nu een nieuw abonnement gestart met een eigen nummer (Bizz Mobile M), maar daar komt volte en vowifi maar niet actief op deze zelfde Oneplus 8T.

Ik zie hierboven een aantal opgeloste cases, hopelijk kan mijn probleem op dezelfde manier opgelost raken.

 

Voor mij is het eindelijk opgelost dank je @Michael V !

Beste,

 

Kunnen jullie dit voor mijn mobiel nummer ook activeren? (Vowifi)

Maandag komen de PX medewerkers hier terug langs op het forum best het tel nr waarover het gaat in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zetten in één van de passende privé vakken of bv in het privé vak “ticket”, deze privé aangeduide tekstvakken kunnen alleen door PX medewerkers gezien worden.

Ik heb mijn mobiel nummer aan mijn profiel toegevoegd. Bedankt!

Beste,

 

Kunnen jullie dit voor mijn mobiel nummer ook activeren? (Vowifi)

Maandag komen de PX medewerkers hier terug langs op het forum best het tel nr waarover het gaat in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zetten in één van de passende privé vakken of bv in het privé vak “ticket”, deze privé aangeduide tekstvakken kunnen alleen door PX medewerkers gezien worden.

Beste,

 

Kunnen jullie dit voor mijn mobiel nummer ook activeren? (Vowifi)

Reputatie 5
Badge +2

@joeri-t We hebben het geactiveerd op je nummer.

Hoi allemaal,

 

Ik zit met exact zelfde probleem, sinds vandaag naar Proximus overgestapt en ik krijg VoWifi niet geactiveerd. Alle stappen van de website gevolgd maar toch geen connectie. 

Bij mijn vorige provider werkte dit wel dus toestel (iphone 13 pro) is in orde.

Iemand die me kan helpen? 

 

Hartelijk dank! 

Joeri

Ze moeten dit vanuit Proximus activeren op je nummer. Wacht nog even op een reactie van een medewerker, zij/hij zal dit kunnen activeren. Als dat gebeurd is zou het moeten werken. Zo ging het er in ieder geval bij mij aan toe, VoWifi werkt nu perfect.

Hoi allemaal,

 

Ik zit met exact zelfde probleem, sinds vandaag naar Proximus overgestapt en ik krijg VoWifi niet geactiveerd. Alle stappen van de website gevolgd maar toch geen connectie. 

Bij mijn vorige provider werkte dit wel dus toestel (iphone 13 pro) is in orde.

Iemand die me kan helpen? 

 

Hartelijk dank! 

Joeri

Reputatie 3
Badge

@DaisyS ; heel hard bedankt 🙏 

Reputatie 7
Badge +5

@Max T. De VoWifi staat actief.

Reageer