Beantwoord

VoWIFI / VoLTE activeren



Toon eerste bericht

116 reacties

Badge

@Denis_046 Ik heb het actief gezet voor je.

bedankt hoor

 

 
Reputatie 7
Badge +5

@Denis_046 Ik heb het actief gezet voor je.

Badge

Beste,

is het mogelijk om VoWifi te activeren op mijn gsm, heb al jaar en dag geen netwerk thuis, onmogelijk om te bellen noch sms’en.

 

 

 
Reputatie 7
Badge +4

@GooDewo @altair90 @Lb134 Vowifi is nu geactiveerd op jullie nummers. 

Zouden jullie VoWifi en VoLTE voor mij kunnen activeren ?

Dank je wel Daisy!

Is het mogelijk om VoLTE en VoWifi ook voor mijn nummer te activeren?

Alvast bedankt. 

Reputatie 7
Badge +3

@GooDewo 

aanvraag is gedaan om ontbrekende opties toe te voegen;

groeten

Tina

@GooDewo  Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, : Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden bv. de twee telefoonnummers ivm je betrokken vraag), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Badge

Wij zijn recentelijk overgestapt van Telenet naar Proximus met 2 nummers.

Daarnaast 2 nummers omgezet van Pay&Go naar abonnement.
VoWifi is niet geactiveerd.
Hoogst irritant aangezien wij in een nieuwbouw wonen en geen bereik binnen hebben.
De batterijen van de telefoons worden leeggezogen door steeds te zoeken naar netwerk.
We hebben allemaal vrij recente en compatibele telefoons en instelling is geactiviveerd.

Kan iemand ons hierbij helpen aub?
Alvast bedankt.

 

Reputatie 7
Badge +5

@FrederikaTournicourt Ik heb de Voice over Wifi voor je geactiveerd.

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".

Goede middag. Kunnen jullie voice over wifi ook voor mij activeren? Mijn toestel is compatibel - opgezocht en nagekeken en alles is lokaal geactiveerd.

Alvast bedankt

@Katrien86 Ik heb de VoWifi voor je geactiveerd. 

Dankjewel Daisy! Je verdient een standbeeld 😊

Reputatie 7
Badge +5

@Katrien86 Ik heb de VoWifi voor je geactiveerd. 

Ik zou ook graag beroep doen op de kwaliteiten van de Forum-medewerkers hier 😉

Kan iemand even nakijken of voor mijn nummer (zie profiel) VoWifi geactiveerd is? 
 

Heel erg bedankt alvast!

@Jarroo Ik heb het voor beide nummers in je profiel geactiveerd. Met deze tips zou het moeten werken

Bedankt. VoWifi werkt nu op beide toestellen. 

Reputatie 7
Badge +4

@Jarroo Ik heb het voor beide nummers in je profiel geactiveerd. Met deze tips zou het moeten werken

@Jarroo vul hiervoor best zoveel mogelijk gegevens aan in je forumprofiel zodat de PX forum medewerkers hiermee direct verder kunnen om maandag de instellingen aan hun kant te kunnen controleren, zet bv het betrokken telefoonnummer waarover het gaat in het tekstvak ticket 

Beste, ik ben een tijdje geleden overgeschakeld van Mobile Vikings, net voor VoWifi functionaliteit, omdat het bereik binnen zo slecht is. Ik kan voor zover ik kan zien de VoWifi functionaliteit niet gebruiken op mijn iPhone 14 Pro (WiFi bellen optie staat aan), moet dit nog geactiveerd worden? Ik heb getest door vliegtuigstand aan te zetten en dan WiFi terug in te schakelen, maar ik kan geen telefoongesprek tot stand brengen.

 

Alvast bedankt.

Een medewerker heeft me net telefonisch geholpen en het werkt nu wel :)

@DaisyS ik heb het toegevoegd:)

Reputatie 7
Badge +5

@Vic8367 Kan je je klantennummer toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.

@Michael V Mijn vowifi werkt ook niet, kan iemand deze helpen activeren? Ik heb alle stappen overlopen maar het werkt niet. Indien nodig kan je langs jou kan het redetten of activeren? Grtjs

Mijn vowifi werkt ook niet, kan iemand deze helpen activeren?

Reageer