Beantwoord

VoWIFI / VoLTE activeren



Toon eerste bericht

116 reacties

De optie van VoWifi is zichtbaar op mijn oneplus 8 pro, maar nog niet werkend (geen icoontje). Het zou fijn zijn moest dit voor mij ook geactiveerd kunnen worden, aangezien ik binnenshuis totaal geen ontvangst heb. Alvast bedankt!

@DaisyS zou u mijn VoWifi ook kunnen activeren?

Reputatie 7
Badge +5

@Igor-Alberic Ik heb dit geactiveerd.

Reputatie 3
Badge

Kan iemand van Proximus hier aub eens naar kijken? (Zie vorige post ). Alvast bedankt! 

Reputatie 3
Badge

Goeiedag,  Mijn telefoonnummer werd vorige vrijdag van een bedrijfsabo overgezet op een pay and go (op mijn vraag in akkoord met mijn werkgever). Één dag nadien heb ik dat nummer laten opnemen in mijn Flex Fiber pakket en koos voor Mobile Flex Maxi.

Mijn mobiele lijn en mobiel internet werken sinds zaterdagavond, MAAR. VoWIFI en VOLTE staan bij Proximus blijkbaar nog niet actief. Kan iemand dit nakijken ?  Alvast bedankt! 

de toestellen waarvoor dit kan kun je hier vinden→ Bellen via wifi | Proximus

PX forummedewerkers kunnen dit activeren aan hun kant, maar op feestdagen komen ze hier niet langs.

De optie van VoWifi is zichtbaar op mijn oneplus 8 pro, maar nog niet werkend (geen icoontje). Het zou fijn zijn moest dit voor mij ook geactiveerd kunnen worden, aangezien ik binnenshuis totaal geen ontvangst heb. Alvast bedankt!

@PWaegeman Juist volgende feedback ontvangen: 

LTE staat actief.

VoWifi niet omdat het toestel dat men gebruikt niet compatibel is met VoWifi van proximus.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_vowifi_global/particulieren/support/telefonie/gsm-en-sim-kaart/gsm-instellen/bellen-via-wifi.html

Groetjes,Joel

Bedankt om de VoLTE te activeren. Dit werkt perfect.

VoWiFi niet compatibel? Lijkt me sterk aangezien de Google Pixel 6 Pro compatibel is met elk protocol van VoWiFi wereldwijd. Kunnen jullie het gewoon niet aanzetten en mij zorgen laten maken of het wel werkt met mijn toestel of niet? Het staat nochtans aangevinkt in de instellingen bij mij. Laten jullie iets weten?

 

@DexterBelgium Ik heb het voor jou geactiveerd.

Top, werkt inderdaad vlekkeloos, hartelijk bedankt voor de snelle reactie!

@DaisyS Bedankt! Ik zie dat het nu werkt. Het werkte zeker niet toen ik deze thread postte. 

Reputatie 7
Badge +5

@ikovacev De vowifi staat al een tijdje actief op beide nummers.

@DexterBelgium Ik heb het voor jou geactiveerd.

Ik zit met hetzelfde probleem: geen VoWIFI op mijn Oneplus 8t (android 12.1) waar het nochtans wél aangevinkt staat in de instellingen. Kan iemand van proximus het ook op mijn nummer activeren?

Kan iemand alsjeblieft VoWiFi activeren voor de twee nummers in mijn profiel?

Kan iemand van Proximus mij helpen en VoLTE en VoWifi voor mij activeren zoals voor de andere mensen in deze thread? Ik heb meerdere keren geprobeerd het 0800-nummer te bellen en kwam nergens.

Kan iemand alsjeblieft VoWiFi activeren voor de twee nummers in mijn profiel?

Reputatie 7
Badge +3

@PWaegeman Juist volgende feedback ontvangen: 

LTE staat actief.

VoWifi niet omdat het toestel dat men gebruikt niet compatibel is met VoWifi van proximus.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_vowifi_global/particulieren/support/telefonie/gsm-en-sim-kaart/gsm-instellen/bellen-via-wifi.html

Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@PWaegeman Ik heb het doorgegeven aan de technische dienst om het in orde te maken.Groetjes,Joel

Beste,

 

Kan er iemand voor mijn nummer ook VoLTE en VoWiFi activeren? Dit werkt nog niet terwijl dit aan staat op mijn toestel.

@SvenQ  Dit zou in orde moeten zijn. Best eens heropstarten. Groetjes Luc

Beste Luc.M,

Ik zie alvast het symbooltje van Vo-Wifi, straks eens uittesten.

Dikke merci!

Reputatie 7
Badge +3

@SvenQ  Dit zou in orde moeten zijn. Best eens heropstarten. Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@SvenQ  Ik doe het nodige en laat je spoedig nieuws

Beste,
Kan dit voor mij ook nagekeken worden aub?

Hier in onze buurt is er nauwelijks of geen gsm-signaal. Voice over wifi zou na al die jaren eindelijk een oplossing kunnen bieden…

Bedankt! 

Reputatie 7
Badge +3

@Ingrid78 

Beste

voor beide nummers is de aanvraag gedaan om na te kijken;

Groetjes

Tina

 

Beste,

Ook voor mij en mijn man werkt VoWIFI niet, zou iemand kunnen nazien of dit geactiveerd is?

Mvg !

Ja want met een ander pay&go kaartje lukt het wel.

Alvast bedankt Tina. 

Reputatie 7
Badge +3

@Dimi98655

 

Je hebt een compatibel toestel?

ter info : Deze opties worden in verschillende tijdspannes automatisch geactiveerd voor compatibele toestellen

ik laat het nakijken en hou je op de hoogte of dit nu al kan voor jouw nummer

groetjes

Tina

Beste,

Het lijkt erop dat mijn nummer ook niet activeed is voor Volte.

Reageer