Hallo ,
Zou het mogelijk zijn om mijn voicemail volledig uit te zetten? het gaat over mijn nummer ( staat in men profiel hier).
Vroeger kon je dit doen in de MyProximus app , maar deze optie zie ik nu niet meer staan?
Groeten
Hallo ,
Zou het mogelijk zijn om mijn voicemail volledig uit te zetten? het gaat over mijn nummer ( staat in men profiel hier).
Vroeger kon je dit doen in de MyProximus app , maar deze optie zie ik nu niet meer staan?
Groeten
Ik ben pas Proximus en niet lomp, maar krijg het niet klaar met ##61#. Ik heb op mijn gsm wel het bericht ontvangen dat antwoorden uitgeschakeld is, maar toch blijft de voicemail nog actief als ik niet opneem.
Zou iemand dit kunnen fixen? Voicemail in alle gevallen uit! Alle info in mijn profiel!
FYI: pas dinsdag komt hier iemand van PX zelf terug langs op het forum.
Dag
Hallo, ik heb het ook geprobeerd via MyProximus, maar krijg al 2 dagen een draaiend icoontje zonder bevestiging en zonet stond hij weer “aan”.
Graag voicemail volledig uitschakelen voor mijn nummer aub, de gegevens staan in mijn profiel.
Thanks!
we kijken het na
en we zien nergens voicemail actief: ondertussen gelukt?
groetjes
Tina
Plots was het gedesactiveerd deze ochtend, ik dacht dat het door jullie was, maar het zal een andere dienst geweest zijn. Thx voor de snelle respons :)
Goedeavond,
Kan u mijn voicemail uitschakelen aub. Heb een Pay&Go kaart.
Alvast bedankt
CommAnso
Is ondertussen aangevuld.
Zal ik doen.
in orde!
bedankt
Beste,
hoe kan voicemail uitgeschakeld worden
mvg
Beste,
hoe kan voicemail uitgeschakeld worden, via de Myproximus app lukt dit niet, switch naar nee maar tijd nadien staat deze terug op ja :(
mvg
Dag
Kun je mij voicemail afzetten?
Via myproximus werkt het niet.
Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk gegevens, in het veld "Ticket" kun je nog bijkomende info plaatsen Indië je dit nodig acht. Prive gemarkeerde velden kunnen allen door PX medewerkers gelezen worden
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk gegevens, in het veld "Ticket" kun je nog bijkomende info plaatsen Indië je dit nodig acht. Prive gemarkeerde velden kunnen allen door PX medewerkers gelezen worden
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Alles staat in mijn profiel.
Beste,
Kan je voor mij ook de voicemail deactiveren.
Ik heb al meermaals geprobeerd via de MyProximus app maar dat lukt niet.
thx
PX forummedewerkers komen hier tijdens het weekend niet langs maar omdat ze u maandag zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt, zoals voor je vraag hier, het betreffende nummer waarover het gaat.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.