Skip to main content
Beantwoord

Voicemail uitzetten


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht

70 reacties

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 26 mei 2023

Ik ben pas Proximus en niet lomp, maar krijg het niet klaar met ##61#. Ik heb op mijn gsm wel het bericht ontvangen dat antwoorden uitgeschakeld is, maar toch blijft de voicemail nog actief als ik niet opneem.

Zou iemand dit kunnen fixen? Voicemail in alle gevallen uit! Alle info in mijn profiel!


Martin
  • 32660 reacties
  • 26 mei 2023

@Silverwing 

FYI: pas dinsdag komt hier iemand van PX zelf terug langs op het forum.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2438 reacties
  • 30 mei 2023

Dag @Silverwing je vraag om de voicemail uit te schakelen (van het nummer in je profiel) is in behandeling! Groetjes, Heidi


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 11 juli 2023

Hallo, ik heb het ook geprobeerd via MyProximus, maar krijg al 2 dagen een draaiend icoontje zonder bevestiging en zonet stond hij weer “aan”.

Graag voicemail volledig uitschakelen voor mijn nummer aub, de gegevens staan in mijn profiel.

Thanks! 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3128 reacties
  • 12 juli 2023

@Nemesis

we kijken het na

en we zien nergens voicemail actief: ondertussen gelukt?

groetjes

Tina


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 12 juli 2023

Plots was het gedesactiveerd deze ochtend, ik dacht dat het door jullie was, maar het zal een andere dienst geweest zijn. Thx voor de snelle respons :) 


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 26 juli 2023

Goedeavond,

Kan u mijn voicemail uitschakelen aub. Heb een Pay&Go kaart.

Alvast bedankt

CommAnso

 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2042 reacties
  • 27 juli 2023

@CommAnso Kan u het gsm-nummer in uw profile aanvullen.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel.


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 27 juli 2023

Is ondertussen aangevuld.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2042 reacties
  • 27 juli 2023

@CommAnso Mijn collega heeft een aanpassing gedaan.Kan je binnen een uurtje eens testen door het gsm-toestel uit en terug aan te zetten.Groetjes,Joel

 


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 27 juli 2023

Zal ik doen.


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 27 juli 2023

in orde!

bedankt


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2042 reacties
  • 27 juli 2023

@CommAnso Fijn om te horen dat alles in orde is gekomen.Groetjes,Joel


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 10 augustus 2023

Beste,

hoe kan voicemail uitgeschakeld worden

mvg


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1673 reacties
  • 10 augustus 2023

@Jurgen VMelke   Normaal moet dit lukken via My Proximus. Wil je het nummer vermelden onder je profiel dan doen wij het.


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 11 augustus 2023

Beste,

hoe kan voicemail uitgeschakeld worden, via de Myproximus app lukt dit niet, switch naar nee maar tijd nadien staat deze terug op ja :(

mvg


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1673 reacties
  • 11 augustus 2023

Dag @Jurgen VMelke , geef het een half uurtje na de reboot van je toestel zou dit in orde meten zijn. Groetjes Luc


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 12 augustus 2023

@Luc.M is gelukt nu, waarvoor dank


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1673 reacties
  • 14 augustus 2023

@Jurgen VMelke  Graag gedaan


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 11 februari 2024

Kun je mij voicemail afzetten?

Via myproximus werkt het niet.

 


Martin
  • 32660 reacties
  • 11 februari 2024

@Andre36 

Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk gegevens, in het veld "Ticket" kun je nog bijkomende info plaatsen Indië je dit nodig acht. Prive gemarkeerde velden kunnen allen door PX medewerkers gelezen worden
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 12 februari 2024
Martin schreef:

@Andre36

Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk gegevens, in het veld "Ticket" kun je nog bijkomende info plaatsen Indië je dit nodig acht. Prive gemarkeerde velden kunnen allen door PX medewerkers gelezen worden
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Alles staat in mijn profiel.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2042 reacties
  • 16 februari 2024

@Andre36 De aanvraag van opzeg voicemail is ingeleid.Binnen max.24u is dit in orde.Best dan uw toestel eens uitschakelen en terug opstarten.Groetjes,Joel


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 17 februari 2024

Beste,

Kan je voor mij ook de voicemail deactiveren.

Ik heb al meermaals geprobeerd via de MyProximus app maar dat lukt niet.

 

thx


Martin
  • 32660 reacties
  • 17 februari 2024

@Anny49

PX forummedewerkers komen hier tijdens het weekend niet langs maar omdat ze u maandag zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt, zoals voor je vraag hier, het betreffende nummer waarover het gaat.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.