Hallo ,
Zou het mogelijk zijn om mijn voicemail volledig uit te zetten? het gaat over mijn nummer ( staat in men profiel hier).
Vroeger kon je dit doen in de MyProximus app , maar deze optie zie ik nu niet meer staan?
Groeten
Hallo ,
Zou het mogelijk zijn om mijn voicemail volledig uit te zetten? het gaat over mijn nummer ( staat in men profiel hier).
Vroeger kon je dit doen in de MyProximus app , maar deze optie zie ik nu niet meer staan?
Groeten
Ik heb het getest en inderdaad het is uitgezet , bedankt.
Groeten
Plots was het gedesactiveerd deze ochtend, ik dacht dat het door jullie was, maar het zal een andere dienst geweest zijn. Thx voor de snelle respons :)
Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk gegevens, in het veld "Ticket" kun je nog bijkomende info plaatsen Indië je dit nodig acht. Prive gemarkeerde velden kunnen allen door PX medewerkers gelezen worden
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Alles staat in mijn profiel.
Dag
we doen het nodige
best toestel straks eens helemaal heropstarten?
groeten
Tina
ter info:
zie beschrijving hier → Voicemail van je gsm of vaste lijn | Proximus
Wil je je voicemail beluisteren? Bel gratis naar 1969 van op je gsm, 0475 15 1969 ( nationaal tarief ) van op een ander toestel of +32 475 15 1969 ( internationaal tarief) vanuit het buitenland.
Verder kun je je voicemailinstellingen aanpassen:
Wat wil je precies doen?
NB: bij velen lukt dit blijkbaar niet om het zelf te doen maar dan kunnen de Prox forummedewerkers morgen je hierbij verder helpen.
Tina,
Thx, het is in orde.
we kijken het na
en we zien nergens voicemail actief: ondertussen gelukt?
groetjes
Tina
in orde!
bedankt
De Proximusmedewerkers komen hier pas maandag de draad terug oppikken.
Zij zullen uw gegevens nodig hebben, daarom : is uw forumprofiel bijgewerkt?
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers.
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk gegevens, in het veld "Ticket" kun je nog bijkomende info plaatsen Indië je dit nodig acht. Prive gemarkeerde velden kunnen allen door PX medewerkers gelezen worden
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Indien het nog niet gebeurd is en omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm de vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
TBI: ondertussen kun je hier al kijken of je toestel ondersteund wordt : Bellen via 4G | Proximus
op het nummer eindigend op 74 (vermeld in ticket) werd voicemail uitgezet.
groeten
Tina
Graag je forumprofiel invullen zodat we het nodige kunnen doen.
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
Ik had het al gelezen in voorgaande posts, het GSM nr waarover het gaat staat in mijn profiel.
thx
Via de IVR (6000 bellen met gsm): optie 4 en dan opnieuw 1 : heb je dit al geprobeerd?
groeten
Tina
mijn collega heeft een aanpassing gedaan
kan je eens testen door toestel uit en terug aan te zetten?
groeten
Tina
Beste,
hoe kan voicemail uitgeschakeld worden
mvg
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.