Skip to main content

Hallo , 

 

Zou het mogelijk zijn om mijn voicemail volledig uit te zetten? het gaat over mijn nummer ( staat in men profiel hier).

Vroeger kon je dit doen in de MyProximus app , maar deze optie zie ik nu niet meer staan?

 

Groeten

 

@Joel M 

Ik heb het getest en inderdaad het is uitgezet , bedankt.

 

Groeten


Plots was het gedesactiveerd deze ochtend, ik dacht dat het door jullie was, maar het zal een andere dienst geweest zijn. Thx voor de snelle respons :) 


@Luc.M is gelukt nu, waarvoor dank


@Andre36

Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk gegevens, in het veld "Ticket" kun je nog bijkomende info plaatsen Indië je dit nodig acht. Prive gemarkeerde velden kunnen allen door PX medewerkers gelezen worden
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Alles staat in mijn profiel.


Dag @Silverwing je vraag om de voicemail uit te schakelen (van het nummer in je profiel) is in behandeling! Groetjes, Heidi


@Anny49 

we doen het nodige

best toestel straks eens helemaal heropstarten?

groeten

Tina


ter info:

zie beschrijving hier →  Voicemail van je gsm of vaste lijn | Proximus

Maak een keuze

Wil je je voicemail beluisteren? Bel gratis naar 1969 van op je gsm, 0475 15 1969 ( nationaal tarief ) van op een ander toestel of +32 475 15 1969 ( internationaal tarief) vanuit het buitenland.

Verder kun je je voicemailinstellingen aanpassen:

  • Zet voicemail aan of uit: Wil je geen voicemail meer of wil je hem opnieuw aanzetten? Pas dit aan via MyProximus.
  • Pas de beltijd aan:  Liever dat je gsm wat langer of korter rinkelt alvorens hij op voicemail springt? Pas dit aan via een korte code.
  • Vind of wijzig de voicemailcode: Wil je berichten beluisteren van op een ander toestel of in het buitenland? Dan heb je je voicemailcode nodig!
  • Pas andere instellingen aan: Pas je begroeting, taal, meldingen (via sms of een oproep) of berichtinstellingen (beluisteren, wissen, bewaren, enz.) aan.

Wat wil je precies doen?

  • Zet voicemail aan of uit
  • Pas de beltijd aan
  • Vind of wijzig de voicemailcode
  • Pas andere instellingen aan

NB: bij velen lukt dit blijkbaar niet om het zelf te doen maar dan kunnen de Prox forummedewerkers morgen je hierbij verder helpen.


Tina,

Thx, het is in orde.

 


@Jurgen_039 Volgens mijn gegevens zou dit ondertussen in orde moeten zijn.Indien dit niet het geval is laat het mij weten voor verder nazicht.Groetjes,Joel


@CommAnso Kan u het gsm-nummer in uw profile aanvullen.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel.


@Nemesis

we kijken het na

en we zien nergens voicemail actief: ondertussen gelukt?

groetjes

Tina


in orde!

bedankt


@CommAnso Fijn om te horen dat alles in orde is gekomen.Groetjes,Joel


De Proximusmedewerkers komen hier pas maandag de draad terug oppikken.
Zij zullen uw gegevens nodig hebben, daarom : is uw forumprofiel bijgewerkt?

Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers.
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 


@Andre36 

Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk gegevens, in het veld "Ticket" kun je nog bijkomende info plaatsen Indië je dit nodig acht. Prive gemarkeerde velden kunnen allen door PX medewerkers gelezen worden
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Indien het nog niet gebeurd is en omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm de vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


TBI: ondertussen kun je hier al kijken of je toestel ondersteund wordt : Bellen via 4G | Proximus


@kristofmertens   Dit is in orde . Geef het een uurtje en dan is het order afgewerkt. groetjes Luc


@wimmer 

op het nummer eindigend op 74 (vermeld in ticket) werd voicemail uitgezet.

groeten

Tina


@Andre36 De aanvraag van opzeg voicemail is ingeleid.Binnen max.24u is dit in orde.Best dan uw toestel eens uitschakelen en terug opstarten.Groetjes,Joel


@CharlotteR 

Graag je forumprofiel invullen zodat we het nodige kunnen doen.

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten


@Martin

Ik had het al gelezen in voorgaande posts, het GSM nr waarover het gaat staat in mijn profiel.

thx


@manor444 

Via de IVR (6000 bellen met gsm): optie 4 en dan opnieuw 1 : heb je dit al geprobeerd?

groeten

Tina


@manor444 

mijn collega heeft een aanpassing gedaan

kan je eens testen door toestel uit en terug aan te zetten?

groeten

Tina


Beste,

hoe kan voicemail uitgeschakeld worden

mvg


Reageer