Beantwoord

Voicemail uitzetten


Reputatie 2

Hallo , 

 

Zou het mogelijk zijn om mijn voicemail volledig uit te zetten? het gaat over mijn nummer ( staat in men profiel hier).

Vroeger kon je dit doen in de MyProximus app , maar deze optie zie ik nu niet meer staan?

 

Groeten

 

icon

Beste antwoord door Joel M 13 May 2022, 08:30

Bekijk origineel

54 reacties

ter info:

zie beschrijving hier →  Voicemail van je gsm of vaste lijn | Proximus

Maak een keuze

Wil je je voicemail beluisteren? Bel gratis naar 1969 van op je gsm, 0475 15 1969 ( nationaal tarief ) van op een ander toestel of +32 475 15 1969 ( internationaal tarief) vanuit het buitenland.

Verder kun je je voicemailinstellingen aanpassen:

  • Zet voicemail aan of uit: Wil je geen voicemail meer of wil je hem opnieuw aanzetten? Pas dit aan via MyProximus.
  • Pas de beltijd aan:  Liever dat je gsm wat langer of korter rinkelt alvorens hij op voicemail springt? Pas dit aan via een korte code.
  • Vind of wijzig de voicemailcode: Wil je berichten beluisteren van op een ander toestel of in het buitenland? Dan heb je je voicemailcode nodig!
  • Pas andere instellingen aan: Pas je begroeting, taal, meldingen (via sms of een oproep) of berichtinstellingen (beluisteren, wissen, bewaren, enz.) aan.

Wat wil je precies doen?

  • Zet voicemail aan of uit
  • Pas de beltijd aan
  • Vind of wijzig de voicemailcode
  • Pas andere instellingen aan

NB: bij velen lukt dit blijkbaar niet om het zelf te doen maar dan kunnen de Prox forummedewerkers morgen je hierbij verder helpen.

Reputatie 7
Badge +3

@Jurgen_039 Volgens mijn gegevens zou dit ondertussen in orde moeten zijn.Indien dit niet het geval is laat het mij weten voor verder nazicht.Groetjes,Joel

Reputatie 2

@Joel M 

Ik heb het getest en inderdaad het is uitgezet , bedankt.

 

Groeten

Beste moderator,

 

Zou het ook voor mij mogelijk zijn om de voicemail te deactiveren?

 

Bij voorbaat bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

@Heliosphan 

jouw gsm valt onder een bedrijfsplan?

Jammer maar daar kunnen wij niet aan.

Je zal via je personeelsdienst moeten gaan om de contactpersoon van proximus dit te laten uitvoeren.

Excuses

Vriendelijke groeten

Tina

@tina.b  Kun je mijn voicemail ook uitzetten AUB,

Aub, kan je mijn voicemail ook uitzetten ?

dit lukt niet in my Proximus

Reputatie 7
Badge +3

@claesen Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@TVdb Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

@Joel M  ingevuld (hoop ik toch heb even moeten zoeken waar dat juist moest staan)

Reputatie 7
Badge +3

Dag @claesen je vraag is onder dossiernummer 51502941 doorgegeven aan de juiste dienst. Zij doen het nodige. Groetjes, Heidi

Tracht de voicemail uit te zetten voor mijn 2 gsm-nummers in mijn abbonement luk gewoon NIET, de app en website geprobeerd niets lukt tip iemand want 0800 nummer bellen kom ik in een loopband keuzemenu maar iemand spreken ?? 

@KarineB Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen beter verder helpen/meer informatie kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @KarineB dossier 52269972 is opgemaakt, onze achterliggende dienst volgt verder op! Groetjes, Heidi

Hallo, 

 

ik zou graag mijn voicemail willen uitschakelen zodat de telefoon langer blijft overgaan. 
wat moet ik daarvoor doen ? 
 

grt 

@Joran Despeels 
TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder voor u in orde te kunnen brengen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Joran Despeels 

we hebben inderdaad info nodig: graag je forumprofiel aanvullen? en laat weten als het gebeurd is

groetjes

Tina

Graag had ik mijn voicemail uitgeschakeld via MyProximus.

Helaas krijg ik steeds een foutmelding.

Kan iemand mij hiermee verder helpen?

 

ps: Indien het mogelijk is mag ook de optie VoLTE geactiveerd worden?

TBI: ondertussen kun je hier al kijken of je toestel ondersteund wordt : Bellen via 4G | Proximus

Reputatie 7
Badge +3

@kristofmertens   Dit is in orde . Geef het een uurtje en dan is het order afgewerkt. groetjes Luc

TBI: ondertussen kun je hier al kijken of je toestel ondersteund wordt : Bellen via 4G | Proximus

Mijn toestel is een iPhone 13

De optie VoLTE staat ingeschakeld in de instellingen.

Gesprekken en data > 5G automatisch

Reputatie 7
Badge +3

@kristofmertens  Dag Kristof dit zou voor Volte en Vowifi in orde moeten zijn. Volte moet je wel zelf nog configureren op je toestel. Groetjes Luc

Is het mogelijk om mijn voicemail ook uit te schakelen? op de app van myproximus, krijg ik de melding dat het binnen de 2 uur aangepast wordt, echter blijft hij aanstaan.

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@manor444 

Via de IVR (6000 bellen met gsm): optie 4 en dan opnieuw 1 : heb je dit al geprobeerd?

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@manor444 

mijn collega heeft een aanpassing gedaan

kan je eens testen door toestel uit en terug aan te zetten?

groeten

Tina

Reageer