Beantwoord

Voicemail uitzetten


Reputatie 2

Hallo , 

 

Zou het mogelijk zijn om mijn voicemail volledig uit te zetten? het gaat over mijn nummer ( staat in men profiel hier).

Vroeger kon je dit doen in de MyProximus app , maar deze optie zie ik nu niet meer staan?

 

Groeten

 

icon

Beste antwoord door Joel M 13 May 2022, 08:30

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Silverwing je vraag om de voicemail uit te schakelen (van het nummer in je profiel) is in behandeling! Groetjes, Heidi

@Silverwing 

FYI: pas dinsdag komt hier iemand van PX zelf terug langs op het forum.

Ik ben pas Proximus en niet lomp, maar krijg het niet klaar met ##61#. Ik heb op mijn gsm wel het bericht ontvangen dat antwoorden uitgeschakeld is, maar toch blijft de voicemail nog actief als ik niet opneem.

Zou iemand dit kunnen fixen? Voicemail in alle gevallen uit! Alle info in mijn profiel!

Reputatie 7
Badge +2

@manor444 

mijn collega heeft een aanpassing gedaan

kan je eens testen door toestel uit en terug aan te zetten?

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +2

@manor444 

Via de IVR (6000 bellen met gsm): optie 4 en dan opnieuw 1 : heb je dit al geprobeerd?

groeten

Tina

Is het mogelijk om mijn voicemail ook uit te schakelen? op de app van myproximus, krijg ik de melding dat het binnen de 2 uur aangepast wordt, echter blijft hij aanstaan.

 

 

Reputatie 7
Badge +2

@kristofmertens  Dag Kristof dit zou voor Volte en Vowifi in orde moeten zijn. Volte moet je wel zelf nog configureren op je toestel. Groetjes Luc

TBI: ondertussen kun je hier al kijken of je toestel ondersteund wordt : Bellen via 4G | Proximus

Mijn toestel is een iPhone 13

De optie VoLTE staat ingeschakeld in de instellingen.

Gesprekken en data > 5G automatisch

Reputatie 7
Badge +2

@kristofmertens   Dit is in orde . Geef het een uurtje en dan is het order afgewerkt. groetjes Luc

TBI: ondertussen kun je hier al kijken of je toestel ondersteund wordt : Bellen via 4G | Proximus

Graag had ik mijn voicemail uitgeschakeld via MyProximus.

Helaas krijg ik steeds een foutmelding.

Kan iemand mij hiermee verder helpen?

 

ps: Indien het mogelijk is mag ook de optie VoLTE geactiveerd worden?

Reputatie 7
Badge +2

@Joran Despeels 

we hebben inderdaad info nodig: graag je forumprofiel aanvullen? en laat weten als het gebeurd is

groetjes

Tina

@Joran Despeels 
TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder voor u in orde te kunnen brengen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Hallo, 

 

ik zou graag mijn voicemail willen uitschakelen zodat de telefoon langer blijft overgaan. 
wat moet ik daarvoor doen ? 
 

grt 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @KarineB dossier 52269972 is opgemaakt, onze achterliggende dienst volgt verder op! Groetjes, Heidi

@KarineB Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen beter verder helpen/meer informatie kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Tracht de voicemail uit te zetten voor mijn 2 gsm-nummers in mijn abbonement luk gewoon NIET, de app en website geprobeerd niets lukt tip iemand want 0800 nummer bellen kom ik in een loopband keuzemenu maar iemand spreken ?? 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @claesen je vraag is onder dossiernummer 51502941 doorgegeven aan de juiste dienst. Zij doen het nodige. Groetjes, Heidi

@Joel M  ingevuld (hoop ik toch heb even moeten zoeken waar dat juist moest staan)

Reputatie 7
Badge +2

@TVdb Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +2

@claesen Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Aub, kan je mijn voicemail ook uitzetten ?

dit lukt niet in my Proximus

@tina.b  Kun je mijn voicemail ook uitzetten AUB,

Reputatie 7
Badge +2

@Heliosphan 

jouw gsm valt onder een bedrijfsplan?

Jammer maar daar kunnen wij niet aan.

Je zal via je personeelsdienst moeten gaan om de contactpersoon van proximus dit te laten uitvoeren.

Excuses

Vriendelijke groeten

Tina

Beste moderator,

 

Zou het ook voor mij mogelijk zijn om de voicemail te deactiveren?

 

Bij voorbaat bedankt.

Reageer