Beantwoord

Voicemail uitzetten

• 12 May 2022
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

Reputatie 2

Hallo , 

Zou het mogelijk zijn om mijn voicemail volledig uit te zetten? het gaat over mijn nummer ( staat in men profiel hier).

Vroeger kon je dit doen in de MyProximus app , maar deze optie zie ik nu niet meer staan?

Groeten

icon

Beste antwoord door Joel M 13 May 2022, 08:30

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

@Joel M 

Ik heb het getest en inderdaad het is uitgezet , bedankt.

Groeten

Reputatie 7
Badge +2

@Jurgen_039 Volgens mijn gegevens zou dit ondertussen in orde moeten zijn.Indien dit niet het geval is laat het mij weten voor verder nazicht.Groetjes,Joel

ter info:

zie beschrijving hier →  Voicemail van je gsm of vaste lijn | Proximus

Maak een keuze

Wil je je voicemail beluisteren? Bel gratis naar 1969 van op je gsm, 0475 15 1969 ( nationaal tarief ) van op een ander toestel of +32 475 15 1969 ( internationaal tarief) vanuit het buitenland.

Verder kun je je voicemailinstellingen aanpassen:

• Zet voicemail aan of uit: Wil je geen voicemail meer of wil je hem opnieuw aanzetten? Pas dit aan via MyProximus.
  • Pas de beltijd aan:  Liever dat je gsm wat langer of korter rinkelt alvorens hij op voicemail springt? Pas dit aan via een korte code.
  • Vind of wijzig de voicemailcode: Wil je berichten beluisteren van op een ander toestel of in het buitenland? Dan heb je je voicemailcode nodig!
  • Pas andere instellingen aan: Pas je begroeting, taal, meldingen (via sms of een oproep) of berichtinstellingen (beluisteren, wissen, bewaren, enz.) aan.

Wat wil je precies doen?

• Zet voicemail aan of uit
  • Pas de beltijd aan
  • Vind of wijzig de voicemailcode
  • Pas andere instellingen aan

NB: bij velen lukt dit blijkbaar niet om het zelf te doen maar dan kunnen de Prox forummedewerkers morgen je hierbij verder helpen.

Reageer