Beantwoord

Voicemail uitzetten


Reputatie 3
Badge

Hallo , 

 

Zou het mogelijk zijn om mijn voicemail volledig uit te zetten? het gaat over mijn nummer ( staat in men profiel hier).

Vroeger kon je dit doen in de MyProximus app , maar deze optie zie ik nu niet meer staan?

 

Groeten

 

icon

Beste antwoord door Joel M 13 May 2022, 08:30

Bekijk origineel

59 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@CharlotteR De voicemail is binnen max 4u gedeactiveerd.Groetjes,Joel

 

Beste,

 

De gegevens zijn ingevuld.

 

Alvast bedankt om het nodige te doen!

 

mvg Charlotte

Reputatie 7
Badge +3

@CharlotteR 

Graag je forumprofiel invullen zodat we het nodige kunnen doen.

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

De Proximusmedewerkers komen hier pas maandag de draad terug oppikken.
Zij zullen uw gegevens nodig hebben, daarom : is uw forumprofiel bijgewerkt?

Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers.
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Heb mijn voicemail proberen uitschakelen via de website. Staat als uit maar nog steeds actief. Kunnen jullie dit aanpassen aub? 
 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@Anny49 

dank voor feedback

fijne dag nog

Tina,

Thx, het is in orde.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Anny49 

we doen het nodige

best toestel straks eens helemaal heropstarten?

groeten

Tina

@Martin

Ik had het al gelezen in voorgaande posts, het GSM nr waarover het gaat staat in mijn profiel.

thx

@Anny49

PX forummedewerkers komen hier tijdens het weekend niet langs maar omdat ze u maandag zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt, zoals voor je vraag hier, het betreffende nummer waarover het gaat.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Beste,

Kan je voor mij ook de voicemail deactiveren.

Ik heb al meermaals geprobeerd via de MyProximus app maar dat lukt niet.

 

thx

Reputatie 7
Badge +3

@Andre36 De aanvraag van opzeg voicemail is ingeleid.Binnen max.24u is dit in orde.Best dan uw toestel eens uitschakelen en terug opstarten.Groetjes,Joel

@Andre36

Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk gegevens, in het veld "Ticket" kun je nog bijkomende info plaatsen Indië je dit nodig acht. Prive gemarkeerde velden kunnen allen door PX medewerkers gelezen worden
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Alles staat in mijn profiel.

@Andre36 

Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk gegevens, in het veld "Ticket" kun je nog bijkomende info plaatsen Indië je dit nodig acht. Prive gemarkeerde velden kunnen allen door PX medewerkers gelezen worden
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Kun je mij voicemail afzetten?

Via myproximus werkt het niet.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Jurgen VMelke  Graag gedaan

@Luc.M is gelukt nu, waarvoor dank

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Jurgen VMelke , geef het een half uurtje na de reboot van je toestel zou dit in orde meten zijn. Groetjes Luc

Beste,

hoe kan voicemail uitgeschakeld worden, via de Myproximus app lukt dit niet, switch naar nee maar tijd nadien staat deze terug op ja :(

mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Jurgen VMelke   Normaal moet dit lukken via My Proximus. Wil je het nummer vermelden onder je profiel dan doen wij het.

Beste,

hoe kan voicemail uitgeschakeld worden

mvg

Reputatie 7
Badge +3

@CommAnso Fijn om te horen dat alles in orde is gekomen.Groetjes,Joel

in orde!

bedankt

Zal ik doen.

Reputatie 7
Badge +3

@CommAnso Mijn collega heeft een aanpassing gedaan.Kan je binnen een uurtje eens testen door het gsm-toestel uit en terug aan te zetten.Groetjes,Joel

 

Reageer