Beantwoord

Voicemail uitzetten



Toon eerste bericht

59 reacties

@Martin

Ik had het al gelezen in voorgaande posts, het GSM nr waarover het gaat staat in mijn profiel.

thx

Reputatie 7
Badge +3

@Anny49 

we doen het nodige

best toestel straks eens helemaal heropstarten?

groeten

Tina

Tina,

Thx, het is in orde.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Anny49 

dank voor feedback

fijne dag nog

Heb mijn voicemail proberen uitschakelen via de website. Staat als uit maar nog steeds actief. Kunnen jullie dit aanpassen aub? 
 

Alvast bedankt!

De Proximusmedewerkers komen hier pas maandag de draad terug oppikken.
Zij zullen uw gegevens nodig hebben, daarom : is uw forumprofiel bijgewerkt?

Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers.
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Reputatie 7
Badge +3

@CharlotteR 

Graag je forumprofiel invullen zodat we het nodige kunnen doen.

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

Beste,

 

De gegevens zijn ingevuld.

 

Alvast bedankt om het nodige te doen!

 

mvg Charlotte

Reputatie 7
Badge +3

@CharlotteR De voicemail is binnen max 4u gedeactiveerd.Groetjes,Joel

 

Reageer