Beantwoord

Voicemail uitzetten



Toon eerste bericht

44 reacties

Ik ben pas Proximus en niet lomp, maar krijg het niet klaar met ##61#. Ik heb op mijn gsm wel het bericht ontvangen dat antwoorden uitgeschakeld is, maar toch blijft de voicemail nog actief als ik niet opneem.

Zou iemand dit kunnen fixen? Voicemail in alle gevallen uit! Alle info in mijn profiel!

@Silverwing 

FYI: pas dinsdag komt hier iemand van PX zelf terug langs op het forum.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Silverwing je vraag om de voicemail uit te schakelen (van het nummer in je profiel) is in behandeling! Groetjes, Heidi

Hallo, ik heb het ook geprobeerd via MyProximus, maar krijg al 2 dagen een draaiend icoontje zonder bevestiging en zonet stond hij weer “aan”.

Graag voicemail volledig uitschakelen voor mijn nummer aub, de gegevens staan in mijn profiel.

Thanks! 

Reputatie 7
Badge +2

@Nemesis

we kijken het na

en we zien nergens voicemail actief: ondertussen gelukt?

groetjes

Tina

Plots was het gedesactiveerd deze ochtend, ik dacht dat het door jullie was, maar het zal een andere dienst geweest zijn. Thx voor de snelle respons :) 

Goedeavond,

Kan u mijn voicemail uitschakelen aub. Heb een Pay&Go kaart.

Alvast bedankt

CommAnso

 

Reputatie 7
Badge +2

@CommAnso Kan u het gsm-nummer in uw profile aanvullen.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel.

Is ondertussen aangevuld.

Reputatie 7
Badge +2

@CommAnso Mijn collega heeft een aanpassing gedaan.Kan je binnen een uurtje eens testen door het gsm-toestel uit en terug aan te zetten.Groetjes,Joel

 

Zal ik doen.

in orde!

bedankt

Reputatie 7
Badge +2

@CommAnso Fijn om te horen dat alles in orde is gekomen.Groetjes,Joel

Beste,

hoe kan voicemail uitgeschakeld worden

mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Jurgen VMelke   Normaal moet dit lukken via My Proximus. Wil je het nummer vermelden onder je profiel dan doen wij het.

Beste,

hoe kan voicemail uitgeschakeld worden, via de Myproximus app lukt dit niet, switch naar nee maar tijd nadien staat deze terug op ja :(

mvg

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Jurgen VMelke , geef het een half uurtje na de reboot van je toestel zou dit in orde meten zijn. Groetjes Luc

@Luc.M is gelukt nu, waarvoor dank

Reputatie 7
Badge +3

@Jurgen VMelke  Graag gedaan

Reageer