Skip to main content
Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta


tijdens het spelen van de beta van een online game, destiny 2, blijf ik netwerk connectie problemen hebben. ik kan bepaalde delen van het spel niet spelen omdat mijn connectie niet goed genoeg is. wat kan ik hieraan doen?

Beste antwoord door Wim VL

Morgen komt destiny 2 uit voor consoles. Momenteel kunnen we nog niet met zekerheid vaststellen of de problemen op de technicolor bbox zich nog voor doen of niet.
Indien je connecteert met playstation 4 raden we je aan te werken met een PPPoE connectie op de console zelf. Zie: https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491/index5.html#post584698
Indien je werkt met xbox of het voor playstation gebruikers niet lukt met bovenstaande procedure kan het zijn dat de bbox dient omgeruild te worden. Laat het ons in dat geval weten via privé bericht aan het proximus team: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 Geef ons je vaste lijn nummer, gsm nummer en 2 UPS punten in je buurt https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL.
PC gebruikers dienen voorlopig te wachten, normaal zou het probleem tegen de lancering in oktober zeker moeten opgelost zijn.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

416 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 167 reacties
  • 13 september 2017
Dag Dany1979, jammer genoeg spreek ik zelf geen duits. Ik heb je een nieuwe modem opgestuurd. Je zal een sms ontvangen op het gsm nummer eindigend op 78 wanneer deze aanwezig is in het dicht bij zijnde ups punt. (HAUPTSTRASSE 73, 9999, 4730 RAEREN) Eenmaal je de sms ontvangt moet je de oude modem in een doos steken en deze daar afgeven en je krijgt een nieuwe mee in de plaats.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 409 reacties
  • 20 september 2017
Hey Apocynum, probeer dit even uit :

Momenteel kunnen we nog niet met zekerheid vaststellen of de problemen op de technicolor bbox zich nog voor doen of niet.
Indien je connecteert met playstation 4 raden we je aan te werken met een PPPoE connectie op de console zelf. Zie: https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491/index5.html#post584698
Indien je werkt met xbox of het voor playstation gebruikers niet lukt met bovenstaande procedure kan het zijn dat de bbox dient omgeruild te worden. Laat het ons in dat geval weten via privé bericht aan het proximus team: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 Geef ons je vaste lijn nummer, gsm nummer en 2 UPS punten in je buurt https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL.
PC gebruikers dienen voorlopig te wachten, normaal zou het probleem tegen de lancering in oktober zeker moeten opgelost zijn.

Indien je ons een prive bericht hebt verzonden, dan zal ik dit snel ontvangen.

Mvg, Andy

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 527 reacties
  • 28 oktober 2017
Hey Einh, ik heb even vanop afstand je bbox herstart en je update is nu goed doorlopen. Deze staat nu actief.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 6 september 2017
Op deze vraag kan ik niet antwoorden Iwijn, je dient hier voor je eigen provider te contacteren.

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 167 reacties
  • 9 september 2017
Dag Unimatrix, ik denk dat mijn collega je privé bericht niet had gezien. Ik heb je ondertussen en bbox3v+ verzonden.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 102 reacties
  • 30 augustus 2017
Wij sturen nooit techniekers voor omruilingen.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 254 reacties
  • 12 september 2017
Martin,

Er wordt nog niet standaard een bbox3v+ ter vervanging van de bbox3 gestuurd. Dit is nu enkel voor destiny zo, omdat we dan zeker zijn dat er niet opnieuw een technicolor wordt gestuurd.

Groeten,

Kim

Martin
  • 33961 reacties
  • 1 september 2017
send a private message to Proximus Team via this link >
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Martin
  • 33961 reacties
  • 3 september 2017
You can have 2 internet connections at the same time one via pppoe on the bbox3 and another pppoe session on your PS4

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 529 reacties
  • 2 juli 2018
Ok, we voeren de update uit Thibaut. Je verbinding zal er een twintigtal minuutjes tussen uit liggen.

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 167 reacties
  • 1 september 2017
Hello Ramesuo, sorry to hear you had a uplesant conversation with one of our support staff. For the playstation 4 there is a workaround.

You can configure a PPPoE session on your PS4

Connecting With An Ethernet Cable via PPPoE

  1. Go to Network
  2. Go to Set Up Internet Connection
  3. Select Use a LAN Cable
  4. Then select Custom
  5. Here you should be given an option for PPPoE
  6. From here, the default settings should be automatically selected.
  7. Enter your PPPoE Username and Password when asked.

Incase you do not know your PPPoE login and password its best to send us a private message with your client info and then we can provide you the login and password.

https://intra.web.bc/DAG/dare-manager/bridge/app/dco?reference=77011400

Wkr, Robrecht

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 167 reacties
  • 13 september 2017
Dag Claudio, je privé bericht is bij onze klantendienst gekomen. Ik ga je nu de gegevens doorsturen.

Martin
  • 33961 reacties
  • 13 september 2017
Als je ingelogd bent op "netwerkverbinding" klikken en naar beneden scrollen tot je een blauwe streep met in 't midden een dikke pijl naar beneden en daarop klikken.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 107 reacties
  • 15 september 2017
spijtig. en ook geen papieren meer van bij de aansluiting waar je ze kan terugvinden??

Ik kan je jammer genoeg daarbij ook niet verder helpen,

we enkel toegang tot Proximus klanten

Proximus is ook een optie he LOL

mvg sabine

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 11 oktober 2017
Dit is doorgegeven. Je ontvangt spoedig een sms eens de nieuwe bbox ter plaatse is. vergeet niet de oude mee te nemen samen met de stroomkabel in een afgesloten doos. Je dient dan gewoon de nieuwe op de zelfde manier aan te sluiten als de oude bbox. Mocht je problemen ondervinden laat je het ons maar weten. MVG, Wim

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 23 september 2017
Vandaag nieuwe bbox3v+ gaan ophalen. Werkt tot hiertoe probleemloos! Bedankt voor de snelle hulp.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 107 reacties
  • 15 september 2017
success

  • Rising star
  • 15 reacties
  • 19 september 2017
Top service @ Proximus 🙂 Vorige donderdag laat via PM omruil van technicolor naar sagemcom bbox 3v+ aangevraagd. Gisteren reeds afgeleverd in het UPS drop point. Vandaag opgehaald en vanavond installeren.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 409 reacties
  • 20 september 2017
Super goed nieuws RedsFan :-)

Mvg, Andy

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 102 reacties
  • 23 mei 2018
Ik heb de nieuwe software naar je modem gepusht, dit kan een 2 tal uren duren voor het helemaal geïnstalleerd is. Je modem zal 2 keer opnieuw opstarten, daarna kan je terug verder

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • Antwoord
  • 5 september 2017
Morgen komt destiny 2 uit voor consoles. Momenteel kunnen we nog niet met zekerheid vaststellen of de problemen op de technicolor bbox zich nog voor doen of niet.
Indien je connecteert met playstation 4 raden we je aan te werken met een PPPoE connectie op de console zelf. Zie: https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491/index5.html#post584698
Indien je werkt met xbox of het voor playstation gebruikers niet lukt met bovenstaande procedure kan het zijn dat de bbox dient omgeruild te worden. Laat het ons in dat geval weten via privé bericht aan het proximus team: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 Geef ons je vaste lijn nummer, gsm nummer en 2 UPS punten in je buurt https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL.
PC gebruikers dienen voorlopig te wachten, normaal zou het probleem tegen de lancering in oktober zeker moeten opgelost zijn.

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 18 april 2018
dit zal binnen de 2u voor je werken

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 254 reacties
  • 4 september 2017
We hebben geen verdere testen meer kunnen doen, momenteel is de oplossing een omruiling van de bbox. We gaan hier een proces voor opstarten en zullen dit ten laatste morgen op het forum posten zodat op tijd kan geleverd worden. Hiervoor hoeft dus nog niet gebeld te worden naar de klantendienst.

We zijn ook op zoek naar klanten die willen testen met hun huidige bbox. We zetten dan vannacht of morgennacht een nieuwe firmware (die nog niet als stabiel beschouwd wordt) op de bbox waarmee kan getest worden zodra het spel uitkomt. Indien het probleem daarmee opgelost is, kan de nieuwe modem gewoon worden teruggestuurd.

Indien je intresse hebt om te testen, stuur je gegevens dan door via privé bericht naar het Proximus team.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg,

Kim

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 18 april 2018
ok, update is naar je modem gepushed

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 103 reacties
  • 22 september 2017
Bedankt voor de link. we geven het door aan het ICT-Team. mvg