Skip to main content
Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta


tijdens het spelen van de beta van een online game, destiny 2, blijf ik netwerk connectie problemen hebben. ik kan bepaalde delen van het spel niet spelen omdat mijn connectie niet goed genoeg is. wat kan ik hieraan doen?

Beste antwoord door Wim VL

Morgen komt destiny 2 uit voor consoles. Momenteel kunnen we nog niet met zekerheid vaststellen of de problemen op de technicolor bbox zich nog voor doen of niet.
Indien je connecteert met playstation 4 raden we je aan te werken met een PPPoE connectie op de console zelf. Zie: https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491/index5.html#post584698
Indien je werkt met xbox of het voor playstation gebruikers niet lukt met bovenstaande procedure kan het zijn dat de bbox dient omgeruild te worden. Laat het ons in dat geval weten via privé bericht aan het proximus team: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 Geef ons je vaste lijn nummer, gsm nummer en 2 UPS punten in je buurt https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL.
PC gebruikers dienen voorlopig te wachten, normaal zou het probleem tegen de lancering in oktober zeker moeten opgelost zijn.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

416 reacties

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 527 reacties
  • 5 november 2018
Ferre_Lang, update is verstuurd. Binnen dit een een uur staat de update actief.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 4 november 2018
Beste

Zou deze soft. update ook naar mij kunnen gepushed worden a.u.b.?
Lijn nummer: 09 xxx xx xx

[Edit ThomasP: nummer verborgen]

TIA,

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2219 reacties
  • 7 september 2018
Ik heb een nieuwe software doorgestuurd, na een herstart van je modem moet dit nu werken.

Groeten Geert

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 7 september 2018
Ik heb hetzelfde probleem..
lijnnummer: 016355369

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 529 reacties
  • 2 juli 2018
Ok, we voeren de update uit Thibaut. Je verbinding zal er een twintigtal minuutjes tussen uit liggen.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 1 juli 2018
Hallo,
Ik denk dat ik met een zelfde probleem zit, maar dan bij een ander spel (street fighter V). Ik krijg namelijk geen goede verbinding met andere spelers omdat ik niet ptp kan connecten. Ik denk en hoop dat deze update mij hiermee kan helpen aangezien ik dus denk dat het probleem gelijkaardig is.
Mijn lijnnummer is 037712881.
Alvast bedankt.
Mvg Thibaut

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 102 reacties
  • 23 mei 2018
Ik heb de nieuwe software naar je modem gepusht, dit kan een 2 tal uren duren voor het helemaal geïnstalleerd is. Je modem zal 2 keer opnieuw opstarten, daarna kan je terug verder

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 23 mei 2018
Ik heb het zelfde probleem aan de hand.
Ons lijnnummer is 011 81 90 37.

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 418 reacties
  • 11 mei 2018
FranciscusPrimus dit vraagt tijd, dit kan een aantal uren in beslag nemen.Handmatig gaat het niet versnellen.Groeten Els

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 254 reacties
  • 11 mei 2018
Ik heb je geantwoord op je privé bericht,

Groeten

Ik heb ook een probleem met het spelen van Destiny 2, ik heb (2 dagen geleden) al een privébericht gestuurd naar het proximus team met mijn klantnummer. Is het nog altijd mogelijk om de update te verkrijgen? Alvast bedankt 🙂

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 2 mei 2018
hi, we pushen de update naar je modem
dir zal binnen de 2u voor je werken

mvg

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 2 mei 2018
lijn nummer:
- 089 71 39 32

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 2 mei 2018
hier hetzelfde probleem graag de update aub

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 28 april 2018
Frank, de update is naar je modem doorgestuurd. Dit kan een 2 uurtjes in beslag nemen alvorens deze volledig is doorgelopen. Grtjs, Charlotte.

Hallo, ik heb het spel ook net en heb hetzelfde probleem. Mijn modem versie is 10.A.O.I.FS. Zou het nog mogelijk zijn om de update te krijgen? Alvast bedankt!

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 18 april 2018
thanks!!

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 18 april 2018
dit zal binnen de 2u voor je werken

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 18 april 2018
ok, update is naar je modem gepushed

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 18 april 2018
jonathandr schreef:
hi, kan je ons via privebericht je lijnnr of klantennr doorgeven ?
dan pushen we de update naar je modem

Mvg
jonathan


Geen idee hoe ik een privebericht stuur op dit forum, vind niet direct de optie?
Mijn lijnnummer : 053750578

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 18 april 2018
hi, kan je ons via privebericht je lijnnr of klantennr doorgeven ?
dan pushen we de update naar je modem

Mvg
jonathan

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 18 april 2018
Hallo - Heb hetzelfde probleem. Kan deze update ook naar mijn modem gepushed worden? Thanks!

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 15 maart 2018
Dag Francis, ik heb de update klaar gezet, binnen enkele uurtjes dien je de bbox eens te herstarten en zou je op de correcte versie moeten staan. MVG, Wim

Ik zit hier ook nog met een oud versie namelijks de versie 10.A.0.I.BU, is het mogelijk om mijn modem ook even te pushen naar de nieuwere versie ?

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 6 december 2017
Hallo,

Is het mogelijk de update ook te pushen naar mijn modem? Ik wordt telkens uit destiny 2 gezet met de "cabbage" error.

Thx