Vraag

constante pop up : kan het te verplaatsen bericht niet vinden

  • 17 January 2022
  • 88 reacties
  • 698 Bekeken


Toon eerste bericht

88 reacties

Reputatie 1

Ben ik nu echt de enige bij wie de webmail nog altijd niet werkt? Ik begin het te geloven… Mijn account en mijn alias geven om de paar minuten de melding ‘er is een onverwachte fout opgetreden’ en ‘dit verzoek duurde langer en er is een time-out opgetreden’… Ik moet dan opnieuw inloggen met mijn hoofdmailadres en wachtwoord.. Dit is toch niet te begrijpen… Het ene probleem na het andere en ze blijven beide doordraaien… 

Ik probeer dan via de app maar daar zitten andere contactpersonen in en ik kan hier geen mailgroepen toevoegen dus dat gaat ook al niet… Help!

Reputatie 1

Nog altijd…. Bij mijn alias onder mijn hoofdaccount krijg ik nog altijd dit als ik wil beantwoorden of doorsturen.. Wanneer raakt dit eens opgelost want ik kan dan ook niets meer doen in mijn hoofdmailadres!! Ik meld dit al maanden maar niets helpt blijkbaar

 

Reputatie 7
Badge +3

@Lientje000 

kan je mij in een privé bericht eens sturen  over welk email adres dit precies gaat?

 

groeten

Geert

Reputatie 1

op welke manier kan ik je een privébericht sturen?

 

Reputatie 1

Dank je wel! Ik hoop zo dat het in orde komt want ik blijf maar aanmodderen en heb altijd schrik om mijn mail te openen. Het gaat dus om mijn hoofdmail (mijn account : **@proximus.be) en mijn alias (**@proximus.be. Ik heb een week geleden nog met handen en voeten proberen uit te leggen dat ik niet apart met mijn h.kruismail inlog maar dat dit onder mijn hoofdaccount staat. Mij werd beloofd dat dit opgelost zou worden binnen 2 dagen maar helaas.. 

Reputatie 1

tav Geert : ik kan blijkbaar niet meer privé sturen...

 

door hier op te klikken → GeertC 

Reputatie 1

Dank je Martin maar als ik op ‘versturen’ klik krijg ik dus de melding dat mijn tekst te kort is? Het bericht ervoor lukte wel, nu ineens niet meer..😇

 

Reputatie 1

Zucht.. werkt mijn werkmail eindelijk weer een beetje en krijg ik regelmatig dit :  

Als ik dan klik op ‘nieuw bericht’, ‘antwoorden’...’doorsturen’ gebeurt er niets. Het vakje wordt wel paars maar reageert niet… Telefonische klantenhulp wil het wel doorgeven maar ja.. blijf maar gewoon proberen is het advies. Ik overweeg serieus om de ombudsdienst BIPT in te schakelen want dit tart alle verbeelding. Het feit dat ik niet echt serieus genomen word stoort me mateloos. Iedereen zegt iets anders en uiteindelijk word ik niet verder geholpen. Mijn problemen begonnen bij de nieuwe lay out en er is geen dag dat ik ‘gewoon’ kan werken! Mag ik aub vragen mijn mailadressen na te kijken en al mijn problemen serieus te nemen….

 

Mag ik vragen  wanneer hier naar gekeken wordt want ik kan niet verder… Foutmelding gebeurt meestal via mijn werkmail (verwijderd en opnieuw geinstalleerd, alle cookies enz verwijderd - maw alles zelf gedaan wat maar mogelijk is!) maar daarna blokkeert mijn andere mailadres ook en moet ik telkens opnieuw uit- en inloggen. Via werkmail kan ik helemaal niet meer beantwoorden enz..!!

Reputatie 1

Dit probleem is nog altijd niet opgelost!! Bij beide mailadressen blijvend laden en nadien : ‘onverwachte fout’ en ‘ dit verzoek duurt te lang en er is een time out opgetreden’…

Ik hoopte dat na de serverstroring van gisteravond dit nu opgelost zou zijn maar niks dus.
Is er iemand die mij nog kan of wil helpen??

(cookies verwijderd-andere browser-zelfs andere laptop..altijd en overal hetzelfde probleem!!)

Reputatie 1

Zucht.. werkt mijn werkmail eindelijk weer een beetje en krijg ik regelmatig dit :  

Als ik dan klik op ‘nieuw bericht’, ‘antwoorden’...’doorsturen’ gebeurt er niets. Het vakje wordt wel paars maar reageert niet… Telefonische klantenhulp wil het wel doorgeven maar ja.. blijf maar gewoon proberen is het advies. Ik overweeg serieus om de ombudsdienst BIPT in te schakelen want dit tart alle verbeelding. Het feit dat ik niet echt serieus genomen word stoort me mateloos. Iedereen zegt iets anders en uiteindelijk word ik niet verder geholpen. Mijn problemen begonnen bij de nieuwe lay out en er is geen dag dat ik ‘gewoon’ kan werken! Mag ik aub vragen mijn mailadressen na te kijken en al mijn problemen serieus te nemen….

 

Mag ik vragen  wanneer hier naar gekeken wordt want ik kan niet verder… Foutmelding gebeurt meestal via mijn werkmail (verwijderd en opnieuw geinstalleerd, alle cookies enz verwijderd - maw alles zelf gedaan wat maar mogelijk is!) maar daarna blokkeert mijn andere mailadres ook en moet ik telkens opnieuw uit- en inloggen. Via werkmail kan ik helemaal niet meer beantwoorden enz..!!

  • nu ineens weer ‘webtop error’..??? wat is hier toch steeds aan de hand!! 
  • Gelieve aub beide mailadressen grondig na te kijken want dit is niet meer vol te houden (**@proximus.be + **@proximus.be)
Reputatie 7
Badge +4

@Lientje000 Kan je je cookies verwijderen en opnieuw testen. Kan je ook eens testen in een andere browser ? 

Als het probleem dan nog blijft zullen we een ticket moeten aanmaken om je mailbox te laten nakijken. 

Reputatie 1

Ik hoop dat het zo snel mogelijk wordt opgelost want ik kan helemaal niets met dit mailadres, enkel opnieuw blijven proberen tot het wel een keer lukt.. vandaag weer geen succes en krijg nog steeds dit  

bij het gebruiken van 

en bij klikken op ‘doorsturen’ rechts gebeurt niets, geen reactie…

Ik doe maar wat mij gezegd wordt en zet het hier zoveel mogelijk met screenshots...

Reputatie 1

Hallo! Die cookies verwijderen is het eerste wat ik doe en ook in Edge werkte het niet. Nu gaat het beter en is de popup meestal vervangen door ‘onbekende fout’..

Reputatie 1

en verder steeds opnieuw die popups bij beide mailadressen : ‘onverwachte fout’ en ‘ dit verzoek duurt te lang en er is een time out opgetreden’...

Ik heb hetzelfde probleem als Lientje000

Reputatie 1

Ondertussen opnieuw 2x naar de klantendienst gebeld want nog steeds geen mail zichtbaar op **@proximus.be en de problemen op mijn privémail zijn ook nog altijd hetzelfde! Ik zal het formulier hier dan nog maar eens invullen want ondanks de belofte van Proximus medewerkers dat het binnen 2 dagen zeker opgelost zou moeten zijn (+ ik bel u persoonlijk terug voor een stand van zaken + u krijgt een sms zodra het probleem is opgelost en dat mag u morgen vast wel verwachten...) raak ik steeds verder vast zonder werkende mails!! 

Is er nu niemand die mijn problemen serieus neemt? Ik heb telkens ticketnummers gekregen en krijg aan de telefoon telkens te horen dat het de verkeerde nummers zijn maar dat het nu wèl doorgegeven zal worden enz… zucht…

 

Reputatie 1

Ik heb nu wel ineens een ander probleem… de mails die ik verwijder staan niet meer in de prullenbak! Er staat : 0 mails waarvan 23 ongelezen???? Gelieve mijn prullenbak opnieuw te activeren want ik heb net een mail verwijderd en die komt er ook niet meer in….

Geachte , 

ik kan mijn te verplaatsen e mails niet meer vinden wat kan ik doen om ze te verwijderen van mijn computer ,kunnen jullie dat probleem verhelpen want ik kan niet meer in  mijn e mails op de computer  .

met vriendelijke groeten

Reputatie 7
Badge +5

@Lientje000 Je kan het via hier aan ons door geven of zelf doorgeven via het webformulier. 

Reputatie 1

Dank je Daisy, ik heb dus 2 mailadressen en ze werken allebei niet goed. De problemen met het hoofdadres **@proximus.be heb ik hierboven al opgelijst maar er is nog niets aan gebeurd, of toch niet dat ik merk.
De problemen met het werkadres **@proximus.be heb ik ook al verschillende keren doorgegeven en is duidelijk : er zijn geen mails meer zichtbaar : ‘lege mailinglijst’ staat er met als pop up : 

Fout

 

Dit verzoek duurde langer en er is een time-out opgetreden.

Ik moet er niet bij zeggen dat me dit ontzettend veel klanten kost en dat ik die niet kan bereiken; ik heb nu al 10 dagen geen mails meer hier! Enkel een witte pagina!

Dank om dit aan iemand door te geven want ik heb verschillende ticketnummers gekregen maar telkens krijg ik te horen dat er nog aan gewerkt moet worden, terwijl dit max 2 dagen zou mogen duren...

 

Reputatie 7
Badge +4

@Lientje000 Werkt je mailbox ondertussen terug zoals het hoort ? Indien niet moet uw mailbox toch wat grondiger nagekeken worden en zullen we er van hieruit een ticket voor aanmaken. 

Reputatie 1

De prullenbak is weer zichtbaar waarvoor dank. Ik heb gisteravond nog maar eens gebeld met de klantendienst en heb vernomen dat voor elk probleem een apart ticket per mailadres moet worden aangemaakt. Ik heb begrepen dat ik dat dus niet allemaal in 1x mag doorgeven en maak dan gebruik van uw vraag om dit hier op te lijsten :

  • veel van de mails die ik naar mezelf stuur (als herinnering aan to do’s) komen in mijn spambox terecht waardoor dus dingen vergeten worden
  • ik kan nog altijd geen mails versturen naar de contactgroepen die ik wel aangemaakt heb in mijn adressenbestand (dit probleem heb ik al maanden geleden gemeld maar geraakt blijkbaar niet opgelost)
  • in sommige mails is sprake van een kliklink maar die wordt niet weergegeven, dwz dat ik met de cursor moet zoeken in de mails waar die cursor in een handje verandert om dan te kunnen klikken
  • ik moet me heel dikwijls opnieuw aanmelden met mijn mailadres en wachtwoord, tot wel een keer of 10 per dag

Als deze punten al eens zouden kunnen worden aangepast, dan kan ik misschien weer mijn geloofwaardigheid terugverdienen bij mijn klanten….

Dank alleszins voor het vragen en opvolgen!!

Reputatie 1

En nog altijd… de problemen blijven met mijn alias h***@proximus.be.. onverwachte fout + time out.. ik verwijder alle cookies, moet mijn wachtwoord in de instellingen opnieuw intypen.. Ik wil gewoon werken in mijn werkmai!! De klantendienst (technische dienst) kan me niet helpen en ik weet dat er opgefrist werd deze ochtend dus ik had al mijn hoop daarop gezet maar niks…  Ook de snelkoppelingen bij h.kruis werken niet en de pagina blijft draaien (als ik er al ingeraak en bv een mail wil beantwoorden) en dan moet ik opnieuw inloggen… Ik snap het niet meer, ben ik nu echt de enige die nog problemen heeft met webmail?

 

 

Moderator heeft post aangepast wegens privégegevens zichtbaar waren.

Reputatie 1

Het probleem blijft… nog altijd die foutmeldingen op mijn account en alias.. Telkens eruitgaan en opnieuw inloggen kost teveel tijd en helpt soms wel 1 of 2 keer, soms niet, en dan word ik er weer uitgegooid… 

Reageer